Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

2 timer siden, Rosalie skrev:

Rart studenten ikke har blitt anmeldt for æreskrenkelser/injurier 🙄

Ikke sant? 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

39 minutter siden, Privatbruker skrev:

Babe for alderen da! Det skal hun ha..

1E8A6A6B-0AB8-4BF0-80AA-6532153CEDE4.jpeg

Dette er det første jeg fikk opp når jeg trykka på denne tråden, skjønte først ikke i hvilken tråd jeg var, eller hvem de personene her er. Hva er det hun har gjort med dette bildet her?

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sirupssnipp

Når det gjelder annonsører. Googler/bakgrunnsjekker ikke annonsører influencere de vurderer å bruke før de inngår samarbeid? Eller er det kun statistikk over klikk og rekkevidde som er interessant? Selv med litt godvilje, forstår jeg ikke at seriøse aktører ønsker å forbindes med slike influencere.

 

Endret av Sirupssnipp
Skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skyggejenta
1 minutt siden, Sirupssnipp skrev:

Når det gjelder annonsører. Googler/bakgrunnsjekker ikke annonsører influencere de vurderer å bruke før de inngår samarbeid? Eller er det kun statistikk over klikk og rekkevidde som er interessant? Selv med litt godvilje, forstår jeg ikke at seriøse aktører ønsker å forbindes med slike influencere.

 

Det er vel for mye "jobb" å google dem. :) Sløvt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det slutt mellom henne og han som var kjæresten hennes i Bloggerene!?? Det har jeg ikke fått med meg. Hva skjedde? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, monstergospel skrev:

Hun har en utrolig lekker kropp, samme hvor mye dritt hun gjør. Det kan ingen si imot egentlig.

Anne Brith har et helt fint utseende ja, hun trenger hverken billig spray tan, botox eller tåpelige filtre på bildene sine. 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stjernekikkeren skrev:

Dette er det første jeg fikk opp når jeg trykka på denne tråden, skjønte først ikke i hvilken tråd jeg var, eller hvem de personene her er. Hva er det hun har gjort med dette bildet her?

Jeg reagere også på bildet? Har hun gjort noe med bilde?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Skyggejenta
56 minutter siden, Stjernekikkeren skrev:

Mener du eksen henned Erik? Men han vet jo hvordan hun ser ut, både oppdresset og når man våkner opp og ser ut som brannalarmen gikk av kl 3 om natta... Dette er ikke bare flaut, det er forkastelig oppførsel av en mor til 4! Hun har en ung datter selv, hvorfor skjønner hun ikke at dårlig selvbilde går i arv? Er ikke dette damen som talte mot kroppspress? Hun er en voksen kvinne som burde være trygg på seg selv og sin alder, ikke prøve å se ut og være som de 20år gamle jentene som blogger tull.

Det skjønner jo ikke Anne Brith som fortsetter å lage innlegg om ham. :) Og hun kler seg som en babe i redsel for å bære alderen med stolthet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Privatbruker skrev:

Jo det er jo det (vet ikke om det var ment ironisk fra din side) 😅

Det bildet er så retursert at det faktisk ikke er mulig å kjenne henne igjen. Fra noen-og-40 til 20 på 1-2-3.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, loveli skrev:

Hvorfor ble det slutt med han pizzabakeren? 

 

Man skulle tro etter 8 innlegg fra AB om bruddet så ville det være forklart, men nei.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Emmelise skrev:

Man skulle tro etter 8 innlegg fra AB om bruddet så ville det være forklart, men nei.

Vil ikke gi klikk til bloggen da vet du...

..når vi først er inne på hva som er selvforklarende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Emmelise skrev:

Jeg var umåtelig sarkastisk. Hun har bokstavelig talt skrevet 8 innlegg om det uten å forklare noe som helst. Ihvertfall ikke annet enn at det var definitivt HUN som slo opp. Men hun vil for all del ikke snakke om det. Annet enn de 8 innleggene med svada selvsagt.

Haha! Beklager! Ettersom jeg ikke leser bloggen visste jeg ikke det og da trodde jeg du var unødvendig nebbete. Og jeg biter tilbake. ;)

Hun vet å melke situasjonen den dama der... 

Endret av loveli
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Stjernekikkeren skrev:

Anne Brith har et helt fint utseende ja, hun trenger hverken billig spray tan, botox eller tåpelige filtre på bildene sine. 

Enig! Jeg tar sterk avstand til AB sin eksponering og for så vidt blogging generelt og kjenner henne hovedsakelig kun via bloggerne, litt instagram og tråden her. 

Men hun har en flott kropp og et normalt fint utseende, og dette bør hun være stolt over! Jeg synes det er synd å se hvordan hun gjør det hele «billigere» med alt du nevner (og hakket kort kjole på nevnte bildet spør du meg). 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Privatbruker skrev:

Jo det er jo det (vet ikke om det var ment ironisk fra din side) 😅

Det var egentlig ikke ironisk ment, jeg greier ikke å se at det der er AB.....

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen tvil om at ansiktet er tungt retusjert/filterpåfilter fra IG stories, men Anne Brith ser helt fantastisk ut i den kjolen og stiletthælene fikk godt frem hennes flotte bein. Ingen skam å bjuda litt på seg selv, selv om hun er i 40-årene, så lenge det er smakfullt. 

Endret av gjestgitt
  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...