Gå til innhold

Anne Brith Davidsen


Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

21 minutter siden, marie_82 skrev:

"Derfor ble det slutt"

Ingen vits i å gi klikk altså? 

Bare masse ord og hinting om at hun ikke hadde det bra i sommer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Berga skrev:

Bare masse ord og hinting om at hun ikke hadde det bra i sommer. 

Hvor mange innlegg er hun oppe i nå om bruddet som hun ikke ville prate om og holde for seg selv for det var så spersonlig..? 

  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Blubird skrev:

Hvor mange innlegg er hun oppe i nå om bruddet som hun ikke ville prate om og holde for seg selv for det var så spersonlig..? 

Jeg syntes å huske at @Asti holder telling.

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er det mest intetsigende innlegget hun har produsert til nå. Så mye ord og så lite innhold. Imponert! 🙌🏆

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rosalie skrev:

Jeg gikk inn på IGen hennes som ikke innlogget (jeg er jo blokkert...), og bortsett fra enkelte bilder av barna er nå IGen hennes en ren bake-IG. Hun er virkelig god på delikate bilder av bakst, men dessverre har fortiden hennes gjort at jeg bruker andre SoMe-bakere som inspirasjonskilder.

Delikate bilder, men du å du så slitsomt det er med alle disse pastellfargene. Blir litt for mye av det gode. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En leser spør om de skal til New York? AB svarer at det skal de nok men hun kommer ikke til å dele noe av turen siden barna er med.. Da håper jeg bare at hun holder dette

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, terteskjell skrev:

En leser spør om de skal til New York? AB svarer at det skal de nok men hun kommer ikke til å dele noe av turen siden barna er med.. Da håper jeg bare at hun holder dette

La oss håpe at hun holder ord. Både at de virkelig får denne turen - mener det eneste som sto igjen var å finne et passende hotell, så skulle det bli tur før jul. Og ikke minst at hun lar være å utlevere barna.

Selv tenker jeg at det kan da ikke være noe problem å blogge fra selveste New York UTEN å eksponere barn? Må da være tusen andre ting å dele.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, terteskjell skrev:

En leser spør om de skal til New York? AB svarer at det skal de nok men hun kommer ikke til å dele noe av turen siden barna er med.. Da håper jeg bare at hun holder dette

Det virker som om hun furter fordi hun ikke kan blogge etc om ungene, eller at leserne skal «straffes» med at de ikke får se bilder fra NY, fordi AB ikke kan vise bilder av ungene. Uansett, merkelig problemstilling. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

26 minutter siden, Berga skrev:

Det virker som om hun furter fordi hun ikke kan blogge etc om ungene, eller at leserne skal «straffes» med at de ikke får se bilder fra NY, fordi AB ikke kan vise bilder av ungene. Uansett, merkelig problemstilling. 

Haha det var min første tanke også😅 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

33 minutter siden, Berga skrev:

Det virker som om hun furter fordi hun ikke kan blogge etc om ungene, eller at leserne skal «straffes» med at de ikke får se bilder fra NY, fordi AB ikke kan vise bilder av ungene. Uansett, merkelig problemstilling. 

Enig. Kan uansett ikke tenke meg at AB greier å reise til New York uten å dokumentere at hun faktisk er der😄 Tror det er litt for stort til å forbigås i stillhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Blir veldig overrasket om det blir noen tur , har jo vært mange planlagte ferier som blir har blitt avlyst i siste liten . Unnskyldningen har vært altfor mange møter og ekstremt mye arbeid med nye prosjekter . Drar hun blir det nok maaaaange innlegg fra turen .

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste vet vel hvordan NY ser ut fra før, vi overlever uten at AB legger ut enda et turistbilde fra times square.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...