~Mocca~ Skrevet 10. november 2018 #421 Del Skrevet 10. november 2018 Men bare at hun orker å ha kjærlighetssorg i offentligheten. Forteller hun dette til fremmende folk på butikken? 🤷🏼♀️ Jeg klarer ikke å få en celle i kroppen til å forstå at det må være OK å utbrodere noe så personlig på en offentlig blogg. Men ja, har du prostituert livet litt lenge nok, så er nok grensene visket pent vekk. (Noe eksponeringen av barna, og tanken om at det er helt ok også bekrefter.) 48 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MissCortado Skrevet 10. november 2018 #422 Del Skrevet 10. november 2018 (endret) Litt på siden, men den ene snapen leste jeg automatisk med stemmen til hun sunnmørsdama i Parterapi. "6 år". 😅 Endret 10. november 2018 av MissCortado 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 11. november 2018 #423 Del Skrevet 11. november 2018 Ugh, hvordan var det man fjerner folk fra snap? Jeg vil ikke støtte ABs snapchat-views lenger, når hun skryter av 100k. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg terteskjell Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #424 Del Skrevet 11. november 2018 1 time siden, Vitting skrev: Ugh, hvordan var det man fjerner folk fra snap? Jeg vil ikke støtte ABs snapchat-views lenger, når hun skryter av 100k. Bare å sende henne en litt kritisk kommentar.. så er det problemet løst😊 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 11. november 2018 #425 Del Skrevet 11. november 2018 27 minutter siden, terteskjell skrev: Bare å sende henne en litt kritisk kommentar.. så er det problemet løst😊 🤣 "Hvorfor bruker du bestandig snapchatfilter?" To dager senere får vel arbeidsgiveren min oppringing om at jeg hetser og troller på nett 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 11. november 2018 #426 Del Skrevet 11. november 2018 25 minutter siden, Vitting skrev: 🤣 "Hvorfor bruker du bestandig snapchatfilter?" To dager senere får vel arbeidsgiveren min oppringing om at jeg hetser og troller på nett 🙄 Jeg rådet henne til å stenge for kommentarer slik at hun ikke opplevde så mye dumt Blokkert etter kort tid. 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 11. november 2018 #427 Del Skrevet 11. november 2018 3 minutter siden, terteskjell skrev: Jeg rådet henne til å stenge for kommentarer slik at hun ikke opplevde så mye dumt Blokkert etter kort tid. Denne strutsemetoden hennes fungerer særdeles dårlig. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snaskesnusken Skrevet 11. november 2018 #428 Del Skrevet 11. november 2018 Hva tenker Davidsen om omdømmet sitt i forhold til oppførselen i sosial medier og ovenfor kritikere? Hun har ingen troverdighet og blir ansett som en useriøs aktør. Bloggeren som har sosiale medier som arbeidsplass har ingen digital dannelse eller utdannelse. 37 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hollie Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #429 Del Skrevet 11. november 2018 https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746 123 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ananas. Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #430 Del Skrevet 11. november 2018 Ikke verst at det er DN som tar saken! https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746 82 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitting Skrevet 11. november 2018 #431 Del Skrevet 11. november 2018 2 minutter siden, Hollie skrev: https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746 Åhhh, det gleder mitt hjerte å lese!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hummingbird2 Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #432 Del Skrevet 11. november 2018 Kjempebra!!! 👏🏻 Endelig kom det en sak! Anne Brith blir igjen «avkledd» som ikke klarer å bevise noe av den påståtte hetsen! Veldig bra at en så seriøs avis som DN laget sak! Og tøft gjort av hun som står frem med fullt navn! 94 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Chablis Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #433 Del Skrevet 11. november 2018 12 minutter siden, Hollie skrev: https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746 10 minutter siden, Ananas. skrev: Ikke verst at det er DN som tar saken! https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746 Endelig!! Nå lener jeg meg tilbake og håper at flere tar opp ballen. Skal rett og slett bli veldig tilfredsstillende å se at hun stilles til ansvar! 71 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Oktnxbye Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #434 Del Skrevet 11. november 2018 https://www.dn.no/markedsforing/blogg/bloggere/markedsforing/toppblogger-ringte-arbeidsgiver-og-truet-med-anmeldelse-av-kritiske-lesere/2-1-471746 Kjære Gry, du er min helt ❤️ 117 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Ambivalent Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #435 Del Skrevet 11. november 2018 Dette er fantastisk! All ære og honnør til hun som dessverre måtte oppleve dette, og at hun i tillegg står fram med både bilde og fullt navn! Og til journalisten som faktisk tør ta tak i saken i en avis med så stor faglig tyngde som DN. Kred! "DN har bedt Davidsen om dokumentasjon på anmeldelsen og det hun oppfatter som hetsende meldinger fra Engen og den andre kvinnen, uten å ha mottatt dette." Ja, det var jo overraskende. 136 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Stjernekikkeren Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #436 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) Fra artikkelen Sitat Daglig leder Knut Eirik Gården i nettbutikken Slikkepott.no opplyser at han har mottatt tre henvendelser fra forbrukere som er kritisk til nettbutikkens samarbeid med Anne-Brith Davidsen. En av disse var sendt til flere annonsører. Han erkjenner at han ikke har full kjennskap til bakgrunnen for at noen kunder har valgt å ta til orde for boikott, men sier han har god dialog med Davidsen om situasjonen. "Uuuummm øøøøøh... aner ikke hvorfor kundene ikke er fornøyde, aner ikke bakgrunnen for at de ikke ønsker å handle hos oss, men heldigvis snakker vi godt med bloggeren det gjelder og stoler på at hun forklarer det" Jaujau... Innlegget er forkortet, mtp. opphavsrett. Endret 11. november 2018 av Papirfly 109 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Hummingbird2 Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #437 Del Skrevet 11. november 2018 5 minutter siden, Stjernekikkeren skrev: Fra artikkelen "Uuuummm øøøøøh... aner ikke hvorfor kundene ikke er fornøyde, aner ikke bakgrunnen for at de ikke ønsker å handle hos oss, men heldigvis snakker vi godt med bloggeren det gjelder og stoler på at hun forklarer det" Jaujau... Daglig leder skyter seg selv i foten her. Og noe så voldsomt også! 68 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emmy_H Skrevet 11. november 2018 #438 Del Skrevet 11. november 2018 (endret) Og karma bites back! Ikke imponert over samarbeidspartnere, men for en tøff dame Gry er. At ABD farer med løgn om hets og trakkasering er nå offentlig, hun har fått så mange henvendelser på SoMe om å dokumentere dette men det dukker aldri opp noe. Det som ville vært naturlig nå er at ABD legger seg flat, og beklager til Gry selv om det mest sannsynlig aldri kommer til skje. Noen så uspiselig som denne bedrifteseieren er skal man lete lenger etter. Endret 11. november 2018 av Emmy_H Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Bacon2015 Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #439 Del Skrevet 11. november 2018 Gry - for ei dame du er! 🙌🏼 69 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg terteskjell Skrevet 11. november 2018 Populært innlegg #440 Del Skrevet 11. november 2018 Nå håper jeg virkelig dette får ett etterspill.. Bloggere kan ikke gjøre som de vil her i verden uten etterspill 57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg