Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Gjest Samme

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

2 timer siden, Rubella skrev:

Jeg fikk svar fra DN! De sa de skulle følge med på det, og takket for tips.

De sa også at de ønsket flere tips videre i saken til [email protected] , da vedkommende følger influensere tett!

Siterer meg selv her, men hvis flere har lyst å komme med ryddig dokumentasjon til DN, hadde det vært utmerket. Kanskje Asti har noe?

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, kahaki skrev:

Det føles skammelig at utgivelsen legges til 8.mars. Det var ikke dette mine formødre kjempet for🙄.

Ja respektløst av Anne B å utnytte kvinnedagen til å promotere fantasihistoriene sine. Kvinner hater ikke AB, men når hun hemningsløst utleverer, lyver og hetser så får hun berettiget kritikk. Så enkelt er det og jeg har vanskeligheter med å tro at denne boken inneholder revulosjonerende nytt om AB. 

• Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ispahan

Sjekk Panta på FB. Ikke helt den responsen de håpet på, tror jeg.

(For dere som ikke rekker å se før de rydder: Foreløpig 5 kommentarer. Alle 5 linker til DN😁)

Endret av Ispahan
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Ispahan skrev:

(For dere som ikke rekker å se før de rydder: Foreløpig 5 kommentarer. Alle 5 linker til DN😁)

8 kommentarer nå

• Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Ispahan skrev:

Det kommentarfeltet er jo bare helt nydelig. Anne Brith ser det vel bare som kvinner som hater kvinner. Og en mann som hater kvinner. 

• Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan noen ta Imgur av kommentarene? Jeg har meldt meg ut av hele Facebook og får ikke sett kommentarene :) dessuten er greit med dokumentasjon om de skulle bli slettet i etterkant :) 

• Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå koker det litt i kommentarfeltet der inne. Tviler på dette får stå lenge. Og alle som liker kommentarene er nok øyeblikkelig blokkert av dronningen selv. 

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, Minipilla skrev:

På Panta forlag sin Facebook side reklamerer de nå for skrekkens bok. Dette innlegget har 1 stakkarslig liker. Og en kommentar - kommentaren er link til artikkelen i DN som ikke går i Anne B sin favør for å si det sånn. 

Blir spennende å se hvor lenge den kommentaren får stå. 

Ha ha ha 😂 Jeg hoppet av AB-toget for lenge siden. Men det kommentarfeltet er gull! 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
4 minutter siden, Minipilla skrev:

Nå koker det litt i kommentarfeltet der inne. Tviler på dette får stå lenge. Og alle som liker kommentarene er nok øyeblikkelig blokkert av dronningen selv. 

Hun selv er på teater caféen og feirer så hun har vel ikke oppdaget kommentarfeltet enda..  Blir nok fjernet i løpet av kvelden

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, kahaki skrev:

Det føles skammelig at utgivelsen legges til 8.mars. Det var ikke dette mine formødre kjempet for🙄.

Taktisk grep av forlaget. Boken er mer eller mindre garantert omtale i media pga temaet OG utgivelsesdatoen, mer enn den "normalt" ville fått iallefall. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tatt screenshot av det som står der nå. Blir opptatt litt, så får ikke fulgt med om det kommer mer. 

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper hun feirerseg selv nå , pleier å bli så høy på seg seg selv at hun nesten letter . Dette er forsåvidt ikke noe nytt , hun har utallige « lanseringer « av fantastiske ideer bak seg , har de ikke endt med konkurser later hun som det aldri har skjedd , blir bare helt stille , prøver noen å etterlyse prosjekta , bruker hun sletteknappen kjapt . Godt det meste av dette er trygt lagret . Finnes ikke noen som er mer virklelighetsfjern.

Endret av Lkk
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...