Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2961 Del Skrevet 15. februar 2019 Jeg er så lei av utvanningen av ordet hater. Alt som ikke er pakket inn i hjerter og komplimenter er hat. Hat er et utrolig sterkt ord, og jeg tviler faktisk på at det finnes noen åndsfriske mennesker som hater en blogger. Ser det også når komiker Burø får kritikk av sine egne, da hater de han. Nei, de hater ikke, de KRITISERER! Argh. 58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Annihilator Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2962 Del Skrevet 15. februar 2019 2 minutter siden, Kollontaj skrev: Nå mangler det bare at Burøe gir ut bok. Kvinner som hater menn vol 2. 😶 De kan jo gi ut sammen. "kvinner som hater kvinner og menn- den mørke historien om en overdriver og en underdriver." 51 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruenFraHavet Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2963 Del Skrevet 15. februar 2019 Jeg velger å tro at boken er en selvbiografi med trykkfeil, og tittelen skulle være «Kvinne som hater alle andre kvinner» 😂😂 59 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 15. februar 2019 #2964 Del Skrevet 15. februar 2019 6 timer siden, Mrs.Under skrev: På selveste kvinnedagen blir det bok: https://www.ark.no/boker/Anne-Brith-Davidsen-Kvinner-som-hater-kvinner-9788279009719?ref=home Å kjære Gud. Si det er tull!! 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg kahaki Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2965 Del Skrevet 15. februar 2019 Det føles skammelig at utgivelsen legges til 8.mars. Det var ikke dette mine formødre kjempet for🙄. 116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rubella Skrevet 15. februar 2019 #2966 Del Skrevet 15. februar 2019 2 timer siden, Rubella skrev: Jeg fikk svar fra DN! De sa de skulle følge med på det, og takket for tips. De sa også at de ønsket flere tips videre i saken til [email protected] , da vedkommende følger influensere tett! Siterer meg selv her, men hvis flere har lyst å komme med ryddig dokumentasjon til DN, hadde det vært utmerket. Kanskje Asti har noe? 32 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Minipilla Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2967 Del Skrevet 15. februar 2019 På Panta forlag sin Facebook side reklamerer de nå for skrekkens bok. Dette innlegget har 1 stakkarslig liker. Og en kommentar - kommentaren er link til artikkelen i DN som ikke går i Anne B sin favør for å si det sånn. Blir spennende å se hvor lenge den kommentaren får stå. 83 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inocybe Skrevet 15. februar 2019 #2968 Del Skrevet 15. februar 2019 4 minutter siden, kahaki skrev: Det føles skammelig at utgivelsen legges til 8.mars. Det var ikke dette mine formødre kjempet for🙄. Ja respektløst av Anne B å utnytte kvinnedagen til å promotere fantasihistoriene sine. Kvinner hater ikke AB, men når hun hemningsløst utleverer, lyver og hetser så får hun berettiget kritikk. Så enkelt er det og jeg har vanskeligheter med å tro at denne boken inneholder revulosjonerende nytt om AB. 45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg CMarie Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2969 Del Skrevet 15. februar 2019 (endret) Kvinner som hater kvinner... Tenker noen eksempler: Kvinner som blir angrepet med syre eller satt fyr på av sin svigermor/svigerinne/søster/mor Kvinner som blir mishandlet/misbrukt av sine kvinnelige familiemedlemmer Kvinner/jenter som blir grovt mobbet og trakassert av andre kvinner/jenter. Lista kan bli uendelig mye lengre. Skam deg Anne Brith Davidsen! Hvis boka di handler om det såkalte netthatet mot deg, mye av kritikken av deg handler om din forferdelige, ukritiske, vemmelige eksponering av barn. Så skal du forsøke å tjene penger på dette "hatet"? Jeg blir UVEL av deg, hvis det er tilfelle! mvh "Nettroll" Endret 15. februar 2019 av CMarie Redigere tekst 88 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ispahan Skrevet 15. februar 2019 #2970 Del Skrevet 15. februar 2019 (endret) Sjekk Panta på FB. Ikke helt den responsen de håpet på, tror jeg. (For dere som ikke rekker å se før de rydder: Foreløpig 5 kommentarer. Alle 5 linker til DN😁) Endret 15. februar 2019 av Ispahan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 15. februar 2019 #2971 Del Skrevet 15. februar 2019 8 minutter siden, Ispahan skrev: Sjekk Panta på FB. Ikke helt den responsen de håpet på, tror jeg. (For dere som ikke rekker å se før de rydder: Foreløpig 5 kommentarer. Alle 5 linker til DN😁) 8 kommentarer nå 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Lopploella Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2972 Del Skrevet 15. februar 2019 Holdt kjeft i åtte år? Hun? 😃 Smella har jo gått kontinuerlig med anklager i øst og vest. 74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvins Skrevet 15. februar 2019 #2973 Del Skrevet 15. februar 2019 9 minutter siden, Ispahan skrev: Sjekk Panta på FB. Ikke helt den responsen de håpet på, tror jeg. (For dere som ikke rekker å se før de rydder: Foreløpig 5 kommentarer. Alle 5 linker til DN😁) Det kommentarfeltet er jo bare helt nydelig. Anne Brith ser det vel bare som kvinner som hater kvinner. Og en mann som hater kvinner. 46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 15. februar 2019 #2974 Del Skrevet 15. februar 2019 Kan noen ta Imgur av kommentarene? Jeg har meldt meg ut av hele Facebook og får ikke sett kommentarene dessuten er greit med dokumentasjon om de skulle bli slettet i etterkant 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minipilla Skrevet 15. februar 2019 #2975 Del Skrevet 15. februar 2019 Nå koker det litt i kommentarfeltet der inne. Tviler på dette får stå lenge. Og alle som liker kommentarene er nok øyeblikkelig blokkert av dronningen selv. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hummingbird2 Skrevet 15. februar 2019 #2976 Del Skrevet 15. februar 2019 44 minutter siden, Minipilla skrev: På Panta forlag sin Facebook side reklamerer de nå for skrekkens bok. Dette innlegget har 1 stakkarslig liker. Og en kommentar - kommentaren er link til artikkelen i DN som ikke går i Anne B sin favør for å si det sånn. Blir spennende å se hvor lenge den kommentaren får stå. Ha ha ha 😂 Jeg hoppet av AB-toget for lenge siden. Men det kommentarfeltet er gull! 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 15. februar 2019 #2977 Del Skrevet 15. februar 2019 4 minutter siden, Minipilla skrev: Nå koker det litt i kommentarfeltet der inne. Tviler på dette får stå lenge. Og alle som liker kommentarene er nok øyeblikkelig blokkert av dronningen selv. Hun selv er på teater caféen og feirer så hun har vel ikke oppdaget kommentarfeltet enda.. Blir nok fjernet i løpet av kvelden 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 15. februar 2019 #2978 Del Skrevet 15. februar 2019 56 minutter siden, kahaki skrev: Det føles skammelig at utgivelsen legges til 8.mars. Det var ikke dette mine formødre kjempet for🙄. Taktisk grep av forlaget. Boken er mer eller mindre garantert omtale i media pga temaet OG utgivelsesdatoen, mer enn den "normalt" ville fått iallefall. 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
miss summers Skrevet 15. februar 2019 #2979 Del Skrevet 15. februar 2019 Tatt screenshot av det som står der nå. Blir opptatt litt, så får ikke fulgt med om det kommer mer. 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lkk Skrevet 15. februar 2019 #2980 Del Skrevet 15. februar 2019 (endret) Tipper hun feirerseg selv nå , pleier å bli så høy på seg seg selv at hun nesten letter . Dette er forsåvidt ikke noe nytt , hun har utallige « lanseringer « av fantastiske ideer bak seg , har de ikke endt med konkurser later hun som det aldri har skjedd , blir bare helt stille , prøver noen å etterlyse prosjekta , bruker hun sletteknappen kjapt . Godt det meste av dette er trygt lagret . Finnes ikke noen som er mer virklelighetsfjern. Endret 15. februar 2019 av Lkk 22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg