Gå til innhold

Anne Brith Davidsen

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 timer siden, marthes skrev:

I Some virker det som hun bytter «bestisser» hver måned... hvorfor er det ingen av de tidligere «bestissene» som sier noe på oppførselen hennes? Har hun «noe på dem» ? Vennskap tar jo like fort slutt som de startes virker det som... 

Kanskje det er derfor de blir borte, fordi de sier noe.

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, Yann skrev:

https://www.nrk.no/kultur/roser-instagram-etter-a-ha-mistet-40.000-folgere-1.14428790

At noen norske bloggere skal ha flere hundrede tusen følgere på SoMe  strider vel imot "naturloven". Søk opp dokumentaren " Follow me" på Nettflix.  Der er det en artig og  grei oppskrift på hvordan kjøpe seg følgere på Instagram. 

At jeg skriver dette i denne tråden er helt tilfeldig.  Insinuerer på ingen måte at denne bloggereren kjøper følgere.

Fikk den ikke opp jeg? På norsk Netflix? 

• Liker 2
Skrevet

Får bare opp alder, Erik, brudd. Setter jeg inn f etter navnet, får jeg opp frosting, facebook, feed. Setter jeg inn u etter navnet, får jeg opp utro, ute av bloggerne, underliv. Underlivet dukket altså opp, men ingen føflekk, og jeg har altså ikke søkt på de ordene.

• Liker 6
Skrevet

Jeg mener du kan få google-treff på ting du selv har søkt opp. At disse øker i popularitet for deg, for søkemotorer vil jo i første rekke tilpasse seg dine interesser. 

Så da vet vi hva Anne Brith liker å søke på om seg selv 😛

• Liker 35
Skrevet

Tråden er ryddet for spekulasjoner, ryktespredning og svar til dette

Perelandra, mod.

Skrevet
1 time siden, mikrobe skrev:

Kanskje det er derfor de blir borte, fordi de sier noe.

Tenkte på hvorfor ingen sier noe utad liksom. At de kanskje sier imot henne og raskt blir byttet ut betviler jeg ikke :) 

• Liker 8
Skrevet (endret)
5 timer siden, Marimba skrev:

Fikk den ikke opp jeg? På norsk Netflix? 

Follow Me finner du på norsk Nettflix.  Der finner du også dokumentaren The American Meme med bla. alle bloggeres mor og forbilde, Paris Hilton. Den tegner og forteller på en  tragikomisk måte hvor galt det kan gå med rosabloggere.

Endret av Yann
  • Liker 8
Skrevet
4 timer siden, Rockesau skrev:

Jeg mener du kan få google-treff på ting du selv har søkt opp. At disse øker i popularitet for deg, for søkemotorer vil jo i første rekke tilpasse seg dine interesser. 

Så da vet vi hva Anne Brith liker å søke på om seg selv 😛

Jeg får opp føflekk 😅 har aldri søkt på noe av dette 🤔

1B5B974F-3C47-4C6D-90CC-AF3738E22148.jpeg

Skrevet

Jeg får opp anne brith trusler, jeg.

:laugh: 

• Liker 33
Skrevet
5 timer siden, marthes skrev:

Tenkte på hvorfor ingen sier noe utad liksom. At de kanskje sier imot henne og raskt blir byttet ut betviler jeg ikke :) 

Det er like greit at det holdes privat, synes jeg. 

• Liker 11
Skrevet (endret)
51 minutter siden, Fotballflue skrev:

Jeg får opp føflekk 😅 har aldri søkt på noe av dette 🤔

1B5B974F-3C47-4C6D-90CC-AF3738E22148.jpeg

Samme resultat/forslag kommer nå også opp hos meg. Var «brudd» etc. som kom opp tidligere i dag, slik andre har nevnt.

Tenker hun ville ha «hjelp» til å endre eget googlesøk-resultat og/eller finne ut hvor raskt dette ville skje. Årsak? Aner ikke. At det er et planlagt stunt, er jeg derimot rimelig sikker på. 

Endret av Marixxx
.
  • Liker 22
Skrevet

Jeg kjenner jeg blir helt matt, AB er dessverre så usikker på seg selv at hun søker bekreftelse via blogg/snap og alle andre arenaer hun kan . (ref til snap i bh, og de daglige selfiene i det samme speilet, med hodet på skakke) Hun vil være i media koste hva det koste vil, men blir sur, lei seg , snurt og mobbet om noen reagerer på noe hun legger ut. Hvis man ikke er moden nok til og takle kritikk så bør man kanskje seriøst finne seg noe annet å gjøre ? Hun sier i ene øyeblikket at hun bryr seg ikke om «haterene» men fyrer løs i det neste. Hun skulle fått profesjonell hjelp til og finne seg selv og bli trygg på seg selv uten og måtte hente bekreftelsen utenfra. Og se opp til unge jenter i 20 åra er vel ikke akkurat det jeg vil kalle normalt i en alder av 40+ Det er pinlig, men hun forstår det bare ikke selv. Den siste snapen i dag med den «berømte» føflekken tok kaka for min del, jeg lurer meg på hvem som egentlig skulle skaffet seg et liv?

• Liker 37
Skrevet
8 minutter siden, Sh999 skrev:

Jeg kjenner jeg blir helt matt, AB er dessverre så usikker på seg selv at hun søker bekreftelse via blogg/snap og alle andre arenaer hun kan . (ref til snap i bh, og de daglige selfiene i det samme speilet, med hodet på skakke) Hun vil være i media koste hva det koste vil, men blir sur, lei seg , snurt og mobbet om noen reagerer på noe hun legger ut. Hvis man ikke er moden nok til og takle kritikk så bør man kanskje seriøst finne seg noe annet å gjøre ? Hun sier i ene øyeblikket at hun bryr seg ikke om «haterene» men fyrer løs i det neste. Hun skulle fått profesjonell hjelp til og finne seg selv og bli trygg på seg selv uten og måtte hente bekreftelsen utenfra. Og se opp til unge jenter i 20 åra er vel ikke akkurat det jeg vil kalle normalt i en alder av 40+ Det er pinlig, men hun forstår det bare ikke selv. Den siste snapen i dag med den «berømte» føflekken tok kaka for min del, jeg lurer meg på hvem som egentlig skulle skaffet seg et liv?

Ja , du sier noe der. Jeg har undret meg stort siste tiden over stadige rants om hatere, nettroll og googling om en føflekk(?)  Alt dette er ispedd bilder av egne barn, negative hint om ekskjæreste, bilder hjemme i speilet om MØTER. Utsagn om at fremtiden er økonomisk innbringende, samt promotering om en intern kickoff.

Det er godt mulig dette blir mer utfyllende om man leser sjølvaste bloggen, jeg ser bare snap. 

For meg blir dette bare en utleverende tragikomedie. Synes nesten synd i henne. 

Kanskje sitte helt stille, litt. Og så prøve å finne en strategi/nisje/tema som er ABD. Nå er det bare desperat, og trist egentlig.

• Liker 24
Skrevet
49 minutter siden, loffen skrev:

Jeg får opp anne brith trusler, jeg.

:laugh: 

Det var den beste 😊

Fikk opp før i dag: Davidsen, alder, Erik.

Fikk opp nå: føflekk, underliv, Davidsen.

Jeg har ikke søkt på noe av dette.

• Liker 12
Skrevet
20 minutter siden, decker skrev:

Haha, nett det same skjedde med meg og. AB har tydeligvis klart å endra algoritmane med dette «stuntet», sleipt triks det der. Sjølv skal eg googla «Anne Brith elsker oppmerksomhet» femti gonger til dagen.

Jeg støtter oppunder den. 

Selv har jeg også tenkt til å søke «Anne Brith råd overgangsalder» 

• Liker 44
Skrevet

Shit! Det stemmer jo! Endra seg nå!

Må nesten finne noe artig å søke på nå, da... 100 ganger om dagen 😛

0C878144-2BE3-4789-9D11-44844A0CDED3.png

• Liker 9
Skrevet
40 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Jeg støtter oppunder den. 

Selv har jeg også tenkt til å søke «Anne Brith råd overgangsalder» 

Me har i alle fall klart å få topptreff på søkeresultatet!

21427733-CA21-49FC-B6CB-C7E191FE501C.jpeg

• Liker 40
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...