Lkk Skrevet 14. februar 2019 #2881 Del Skrevet 14. februar 2019 3 timer siden, andrea111 skrev: For å si det sånn, ville jeg heller hatt en mamma som poserte i bh men var snill mot andre, enn en mamma som ikke poserte i bh men snek seg inn på kvinneguiden på kveldene for å skrive dritt om andre damer. herregud damer, skjerp dere!!! vi må bygge hverandre opp istedenfor å slutshame på dette viset. oppriktig sykt flaut 😩 Dette blir sånn god dag mann økseskaft , foreslår at du sniker deg inn her flere kvelder , Tror du trenger å lese deg opp litt . 43 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg FruJohansen Skrevet 14. februar 2019 Populært innlegg #2882 Del Skrevet 14. februar 2019 Hvorfor gjøre forretningene sine så kompliserte? Et holding - selskap? Hun omsetter for under 5 mill, og trenger ikke engang revisor, men holding - selskap må hun ha! Det er jo både dyrere og mer å følge opp i forhold til regnskap og alt mulig annet. Utad framstår hele forretningsdriften hennes helt ekstremt rotete! Hun har ikke ett tydelig konsept gående, det er ingenting som er i nærheten av å være ferdig (men det er likevel lansert). Hun skulle ha bakekurs, som ble lansert med brask og bram, men så ble det stille. Appen ble det stille om. YouTube ble det stille om. Men "hele" tiden involverer hun seg i nye selskaper, nye arenaer, nye mennesker. 100 - dagers prosjektet, Instagram som hun plutselig brukte en masse tid på, stoppet helt opp... Det er møter, det er whiteboards med notater og store tall, men det kulminerer tilsynelatende aldri i noe konkret, bare en masse vas om hvor mye hun jobber. Når skal det skje noe, Anne Brith? Å drive butikk krever kontinuitet, evne til planlegging, og målrettet arbeid mot ett mål. Mitt inntrykk av Anne Brith sin business er at hun skyter blindt i alle retninger og håper å treffe blink med en av pilene. Og i kjølvannet ligger vrakene strødd..... 110 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blubird Skrevet 14. februar 2019 #2883 Del Skrevet 14. februar 2019 @FruJohansen 👏🏼👏🏼 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballflue Skrevet 14. februar 2019 #2884 Del Skrevet 14. februar 2019 20 timer siden, Marixxx skrev: Samme resultat/forslag kommer nå også opp hos meg. Var «brudd» etc. som kom opp tidligere i dag, slik andre har nevnt. Tenker hun ville ha «hjelp» til å endre eget googlesøk-resultat og/eller finne ut hvor raskt dette ville skje. Årsak? Aner ikke. At det er et planlagt stunt, er jeg derimot rimelig sikker på. Tenker du har rett 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perelandra Skrevet 14. februar 2019 #2885 Del Skrevet 14. februar 2019 Tråden er ryddet for latterliggjøring. Perelandra, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pluttiplott Skrevet 14. februar 2019 #2886 Del Skrevet 14. februar 2019 3 timer siden, FruJohansen skrev: Hvorfor gjøre forretningene sine så kompliserte? Et holding - selskap? Hun omsetter for under 5 mill, og trenger ikke engang revisor, men holding - selskap må hun ha! Det er jo både dyrere og mer å følge opp i forhold til regnskap og alt mulig annet. Utad framstår hele forretningsdriften hennes helt ekstremt rotete! Hun har ikke ett tydelig konsept gående, det er ingenting som er i nærheten av å være ferdig (men det er likevel lansert). Hun skulle ha bakekurs, som ble lansert med brask og bram, men så ble det stille. Appen ble det stille om. YouTube ble det stille om. Men "hele" tiden involverer hun seg i nye selskaper, nye arenaer, nye mennesker. 100 - dagers prosjektet, Instagram som hun plutselig brukte en masse tid på, stoppet helt opp... Det er møter, det er whiteboards med notater og store tall, men det kulminerer tilsynelatende aldri i noe konkret, bare en masse vas om hvor mye hun jobber. Når skal det skje noe, Anne Brith? Å drive butikk krever kontinuitet, evne til planlegging, og målrettet arbeid mot ett mål. Mitt inntrykk av Anne Brith sin business er at hun skyter blindt i alle retninger og håper å treffe blink med en av pilene. Og i kjølvannet ligger vrakene strødd..... ❤️❤️ 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs.Under Skrevet 15. februar 2019 #2887 Del Skrevet 15. februar 2019 På selveste kvinnedagen blir det bok: https://www.ark.no/boker/Anne-Brith-Davidsen-Kvinner-som-hater-kvinner-9788279009719?ref=home 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Picketfence Skrevet 15. februar 2019 #2888 Del Skrevet 15. februar 2019 Akkurat nå, Mrs.Under skrev: På selveste kvinnedagen blir det bok: https://www.ark.no/boker/Anne-Brith-Davidsen-Kvinner-som-hater-kvinner-9788279009719?ref=home What, er dette en spøk?! Det er det mest ironiske jeg har sett på lenge. Og hvem lar dette skje. Folk vil visst tjene penger på alt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg kaseni Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2889 Del Skrevet 15. februar 2019 Tom. For. Ord. 53 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Halle-Palle Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2890 Del Skrevet 15. februar 2019 4 minutter siden, Mrs.Under skrev: På selveste kvinnedagen blir det bok: https://www.ark.no/boker/Anne-Brith-Davidsen-Kvinner-som-hater-kvinner-9788279009719?ref=home Det er sjelden at jeg blir målløs, men HVA I HENDELSE???? Det er offisielt, jeg mistet her og nå troen på mennesket. 60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 15. februar 2019 #2891 Del Skrevet 15. februar 2019 Er det kun ark som selger boken? Jeg skal IKKE kjøpe men bruker ikke mere penger hos ark om de er de eneste 21 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dråpe Skrevet 15. februar 2019 #2892 Del Skrevet 15. februar 2019 Tenk at dette er mulig i 2019! Verden vil bedras... Og jammen får de 500 første som bestiller boken en signert utgave, reklameres det med... 24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ashera Skrevet 15. februar 2019 #2893 Del Skrevet 15. februar 2019 Herregud. 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 15. februar 2019 #2894 Del Skrevet 15. februar 2019 🤦♀️ 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Aricia Skrevet 15. februar 2019 Populært innlegg #2895 Del Skrevet 15. februar 2019 Hva mener hun helt nøyaktig med at "i åtte år har jeg holdt kjeft", sånn egentlig? 84 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 15. februar 2019 #2896 Del Skrevet 15. februar 2019 (endret) Fascinerende hvor virkelighetsfjern det går an å bli. Men hun er god på å selge seg inn da, tydeligvis. Det skal hun ha for. Endret 15. februar 2019 av neiognei 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neiognei Skrevet 15. februar 2019 #2897 Del Skrevet 15. februar 2019 Akkurat nå, Aricia skrev: Hva mener hun helt nøyaktig med at "i åtte år har jeg holdt kjeft", sånn egentlig? Har jo aldri sagt noen ting hun. 😛 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 15. februar 2019 #2898 Del Skrevet 15. februar 2019 17 minutter siden, Mrs.Under skrev: På selveste kvinnedagen blir det bok: https://www.ark.no/boker/Anne-Brith-Davidsen-Kvinner-som-hater-kvinner-9788279009719?ref=home Dette her må jo være tull? 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
terteskjell Skrevet 15. februar 2019 #2899 Del Skrevet 15. februar 2019 1 minutt siden, Aricia skrev: Hva mener hun helt nøyaktig med at "i åtte år har jeg holdt kjeft", sånn egentlig? Slik jeg har lest hennes blogg og andre SoMe kanalerså har hun jo egentlig klart og si klart ifra ganske lenge 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
enkefru Skrevet 15. februar 2019 #2900 Del Skrevet 15. februar 2019 3 minutter siden, Aricia skrev: Hva mener hun helt nøyaktig med at "i åtte år har jeg holdt kjeft", sånn egentlig? Er det noe hun IKKE gjør, så er det å holde kjeft 😲 29 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg