Elaine Marley Skrevet 11. juni 2019 #121 Del Skrevet 11. juni 2019 Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøken_ida Skrevet 12. juni 2019 #122 Del Skrevet 12. juni 2019 Kaste smågodt, det har jeg ikke råd til.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. juni 2019 #123 Del Skrevet 12. juni 2019 2 minutter siden, Frøken_ida skrev: Kaste smågodt, det har jeg ikke råd til.. Sløseri og overforbruk dette også! Hvilken voksen person fyller en diger pose med smågodt for et kinobesøk? Og eter det som er igjen til lunch dagen etter? 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 12. juni 2019 #124 Del Skrevet 12. juni 2019 20 minutter siden, FruRosa skrev: Sløseri og overforbruk dette også! Hvilken voksen person fyller en diger pose med smågodt for et kinobesøk? Og eter det som er igjen til lunch dagen etter? Jeg gjør det. 49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Halle-Palle Skrevet 12. juni 2019 #125 Del Skrevet 12. juni 2019 24 minutter siden, FruRosa skrev: Sløseri og overforbruk dette også! Hvilken voksen person fyller en diger pose med smågodt for et kinobesøk? Og eter det som er igjen til lunch dagen etter? Er du seriøs? 25 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chrisssi Skrevet 12. juni 2019 #126 Del Skrevet 12. juni 2019 Vært på schiino og schøpt smågodt. Får fnatt av voksne folk som ikke har lært seg å snakke rent, gode forbilder for barna det..... 38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. juni 2019 #127 Del Skrevet 12. juni 2019 2 timer siden, Halle-Palle skrev: Er du seriøs? Ja. Hun legger ut video om dette, med kommentar om at hun ikke har råd til å kaste smågodt. Løsningen blir da å ha det til lunch dagen etter. Å kjøpe mindre eller spare restene til helgen hadde vel vært bedre? En bagatell, jeg vet det, men hun velger å legge dette ut. Og får det til å handle om å være økonomisk... 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple Basil Skrevet 12. juni 2019 #128 Del Skrevet 12. juni 2019 2 timer siden, Pollen skrev: Jeg gjør det. Jeg og 😂 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Populært innlegg Marriet Skrevet 12. juni 2019 Populært innlegg #129 Del Skrevet 12. juni 2019 Sitter å spiser godteri as we speak. Trodde lørdagsregelen bare gjaldt for barn, og at en av fordelen med å bli voksen var at man kunne spise godteri når man ville 😂 85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. juni 2019 #130 Del Skrevet 12. juni 2019 På 7.6.2019 den 23.20, loffen skrev: Noen som har hørt om baby som får tenner etter 7 uker? Ene barnet mitt hadde 2 tenner ved fødsel så det forekommer 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. juni 2019 #131 Del Skrevet 12. juni 2019 3 timer siden, FruRosa skrev: Sløseri og overforbruk dette også! Hvilken voksen person fyller en diger pose med smågodt for et kinobesøk? Og eter det som er igjen til lunch dagen etter? Jeg er skyldig, jeg spiser det glatt opp pø om pø og kunne glatt spist restene som lunsj 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fru Uperfekt Skrevet 12. juni 2019 #132 Del Skrevet 12. juni 2019 På 10.6.2019 den 10.46, Nussepus skrev: Setet skal vel snart vendes framover uansett.... Glemte du flagget? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nina1975 Skrevet 12. juni 2019 #133 Del Skrevet 12. juni 2019 (endret) 3 timer siden, FruRosa skrev: Sløseri og overforbruk dette også! Hvilken voksen person fyller en diger pose med smågodt for et kinobesøk? Og eter det som er igjen til lunch dagen etter? Jeg gjør☺️ Endret 12. juni 2019 av Nina1975 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 12. juni 2019 #134 Del Skrevet 12. juni 2019 1 time siden, Fru Uperfekt skrev: Glemte du flagget? Flagget? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kahaki Skrevet 12. juni 2019 #135 Del Skrevet 12. juni 2019 47 minutter siden, Nussepus skrev: Flagget? Ironiflagget: 🏳️ 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CMarie Skrevet 12. juni 2019 #136 Del Skrevet 12. juni 2019 (endret) De er veldig heldige hvis de kan overta det store huset. Vet ikke hvordan det skal finansieres, kanskje de får forskudd på arv? Siden Cs foreldre har to sett særkullsbarn og ett sett fellesbarn kan det ikke være så lett å dele ut så store verdier, men for alt jeg vet kan de ha spesielt gode relasjoner i hele familien. Endret 12. juni 2019 av CMarie . 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 12. juni 2019 #137 Del Skrevet 12. juni 2019 Stor forskjell på å formelt overta, og det å betale for alle oppgraderinger mm mens de bor på loftet. Jeg opplever dte så hinsides frekt å nedsnakke andre sine løsninger, når de faktisk får bo der og det er egne foreldre. Pinlig! 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trua Skrevet 12. juni 2019 #138 Del Skrevet 12. juni 2019 3 minutter siden, Klementine skrev: Stor forskjell på å formelt overta, og det å betale for alle oppgraderinger mm mens de bor på loftet. Jeg opplever dte så hinsides frekt å nedsnakke andre sine løsninger, når de faktisk får bo der og det er egne foreldre. Pinlig! Dette skjønte jeg ikke? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Klementine Skrevet 12. juni 2019 #139 Del Skrevet 12. juni 2019 5 minutter siden, Trua skrev: Dette skjønte jeg ikke? Det kan godt være at de får mer og mer av huset til sin disposisjon, men at det formelle eierskapet fortsatt forblir slik det er pr idag. Det skal litt til å kjøpe ut søsken, og jeg har ingen tro på at noen gir fra seg noe arv. Uansett hvor god relasjonen ellers er, så bemidlede er de ikke. Det er frekt å planlegge fliser, oppussing og introdusere nytt dill i andre sitt hjem på den måten VP presenterer det. Bare et spørsmål om tid, før det smeller av irritasjon, på de som faktisk har bodd der og eier huset. Det er en grunn til at voksne barn sjelden deler bolig med foreldrene. 27 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 12. juni 2019 #140 Del Skrevet 12. juni 2019 Det gikk veldig fort fra "kanskje overta hele huset om et par år" til "vil helst overta i går"... Det kommer ikke som noen overraskelse at livet i toppetasjen for (på det meste) 7 mennesker ikke er så fantastisk som det på forhånd ble proklamert at det ville bli. 34 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg