Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Gjest LudaLi
Smugleseren skrev (1 time siden):

Jeg følger ikke lenger Camilla på Snap etter at hun avfulgte meg, og har ikke fulgt henne på IG på mange år. 

Poster hun noe for tiden da, eller har hun "logga av 100%" ??

Det er stille som i graven på den ig brukeren jeg følger, interiorbyovestad. Der la hun ut mengder ubrukte ting for salg, rett før konkursen. Den eksisterer, men ingen innlegg. Kjent mønster dette. Hun har opprettet en profil med Johansen etternavnet, den er lukket. Snapchat vet jeg ikke om hun har ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest SnowBells
Emmelise skrev (På 14.5.2022 den 12.58):

Først kommer du inn i tråden dundrende med kjeft om at vi ikke aner hva vi snakker om, at firma går bare SÅ BRA, hvor fantastisk alt sammen er. Det var ikke måte på hva slags tapere vi alle sammen var og hvor så mye bedre du selv var.

Nå som konkursen er et faktum var det ikke måte på hvor lite du hadde med det firma å gjøre. Du var jo en privatperson må vite. Nå har du tydeligvis lagt deg på linjen "La meg legge opp til en masse spekulasjoner med kryptisk, men muligens, sensitiv privatinformasjon som selvsagt frifinner meg for all skyld."

Det finnes ikke synd på deg, og sympatitoget du prøver å kjøre kan du ta på instagrammen din for de som orker å være med på den turen.

Spørsmålene som stilles i tråden er ikke vanskelig å svare. Hva var din rolle i dette konkursrammede ENK som ikke var ditt? Hva var den egentlig businessavtalen mellom dere? Slike ting. 

Dette er legitime spørsmål man har når man ser på den enorme klagestormen med mennesker som har fått hverken varer eller pengene sine tilbake.  Intet sted i det var det spørsmål om fysisk helse eller barn. 

Jeg er møkklei av folk som gjemmer seg bak ungene sine (eller andres) hver eneste gang  de blir tatt i å gjøre noe de ikke skal. "Men tenk på barna!" prøver man seg på. Vel, barna var ikke aktive selgere og talspersoner for en nettbutikk som tok tusenvis av kroner uten å sende ut varene. Så hvorvidt hun har unger eller ei er vel strengt tatt fullstendig irrelevant.

Dette. Nå bedriver AC brannslukking og ryktespredning her inne om alvorlig sykdom og om hvor synd det er på de stakkars barna. Og om hvor synd det er på stakkars, stakkars AC som ble lurt trill rundt, men som både hoverte og skjelte ut taperfolket her inne fordi firmaet gikk SÅ bra, og som likevel nå er nært knyttet til C & co etter konkursen? 🤥🤥

Endret av SnowBells
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mariss@68 skrev (På 14.5.2022 den 18.35):

Da må du orientere deg bedre. Du får bedre vilkår gjennom forsikring. 

Hvis du er kredittverdig ja.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt og krenkende innlegg. 

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SnowBells skrev (På 15.5.2022 den 19.04):

Dette. Nå bedriver AC brannslukking og ryktespredning her inne om alvorlig sykdom og om hvor synd det er på de stakkars barna. Og om hvor synd det er på stakkars, stakkars AC som ble lurt trill rundt, men som både hoverte og skjelte ut taperfolket her inne fordi firmaet gikk SÅ bra, og som likevel nå er nært knyttet til C & co etter konkursen? 🤥🤥

Hun forsvant fra jordens overflate da jeg oppdaget at hun hadde løyet om absolutt alt. Så NEI, jeg er ikke nært knyttet til henne, hun brøt alle bånd. Jeg bedriver ikke ryktespredning. Hun er i følge henne selv alvorlig syk, og det var en grusom beskjed å få.

  • Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

24 minutter siden, Ann-cathrin said:

Hun forsvant fra jordens overflate da jeg oppdaget at hun hadde løyet om absolutt alt. Så NEI, jeg er ikke nært knyttet til henne, hun brøt alle bånd. 

Hvordan oppdaget du at hun hadde løyet om alt?

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@Ann-cathrinSå det er hun som har trukket seg unna og brutt kontakten med deg? 

Stemmer det at du tidligere var en av hennes argeste kritikere her inne, slik mange nå mistenker? Nå har du sjansen til å fortelle litt av din versjon. 

Endret av Mme Blavatsky
  • Liker 15
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tullerikke
Ann-cathrin skrev (5 timer siden):

Hun forsvant fra jordens overflate da jeg oppdaget at hun hadde løyet om absolutt alt. Så NEI, jeg er ikke nært knyttet til henne, hun brøt alle bånd. Jeg bedriver ikke ryktespredning. Hun er i følge henne selv alvorlig syk, og det var en grusom beskjed å få.

Hvis hun har løyet om alt, så juger hun mest sannsynlig om alvorlig sykdom også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ann-cathrin skrev (5 timer siden):

Hun forsvant fra jordens overflate da jeg oppdaget at hun hadde løyet om absolutt alt. Så NEI, jeg er ikke nært knyttet til henne, hun brøt alle bånd. Jeg bedriver ikke ryktespredning. Hun er i følge henne selv alvorlig syk, og det var en grusom beskjed å få.

Hvorfor tror du henne på akkurat dette?

  • Liker 29
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rett før alt skulle rakne, så fartet CØ rundt. Jobbet i følge henne selv med det ene og det andre. Så, noen få dager alt skulle komme frem, så ble hun alvorlig syk. 

Dette er den samme dama som overdramatiserer og lyver om ALT. Jeg skal såklart beklage meg for at jeg ikke tror på dette hvis det viser seg å være sant, men dette har jeg N U L L tro på.

Det CØ aldri har skjønt, er hvor utrolig provoserende det er for andre, som FAKTISK sliter med ting, at hun skal lyve om ALT.

Denne gangen er det lov å håpe at hun faktisk ikke slipper unna alle løgnene sine. 

  • Liker 39
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror på at hun er syk, syk av bekymring og tanker fordi hun nå, omsider, er blitt tatt for det hun har drevet med i mange år. Personlig konkurs er nok litt av en påkjenning kan jeg se for meg, men dette er en situasjon hun har trampet inn i helt selv.

Har det ikke vært et mønster med mer eller mindre (påstått) alvorlig sykdom rett før tidligere konkurser også? 

  • Liker 27
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viernes skrev (1 time siden):

Jeg tror på at hun er syk, syk av bekymring og tanker fordi hun nå, omsider, er blitt tatt for det hun har drevet med i mange år. Personlig konkurs er nok litt av en påkjenning kan jeg se for meg, men dette er en situasjon hun har trampet inn i helt selv.

Har det ikke vært et mønster med mer eller mindre (påstått) alvorlig sykdom rett før tidligere konkurser også? 

Både før konkurser, og rundt samlivsbrudd, har det hver gang vært påstått alvorlig sykdom. Spesielt rundt den tiden hun skulle sverte den siste H. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MonsteraBlomst
Ann-cathrin skrev (9 timer siden):

Hun forsvant fra jordens overflate da jeg oppdaget at hun hadde løyet om absolutt alt. Så NEI, jeg er ikke nært knyttet til henne, hun brøt alle bånd. Jeg bedriver ikke ryktespredning. Hun er i følge henne selv alvorlig syk, og det var en grusom beskjed å få.

Dette er bare trist. Jeg skal virkelig ikke sette noen diagnose, heller ikke si at folk ikke er alvorlig syk. Men kanskje du skal ta de med en klype salt. 
Ønsker deg uansett lykke til med huset.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen mnd, så er hun tilbake for fullt igjen.  Kommer ikke til å nevne ett ord om sykdom, men kommer til å klage over samlivsbrudd, og at ingenting var hennes feil..bare vent å se. 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for ryktespredning, brukerdebatt og krenkende innlegg.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hun så ikke alvorlig syk ut på 17.mai.. Mulig man må ta opplysningene om sykdom med en klype salt. 

  • Liker 22
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppelupp.. skrev (43 minutter siden):

Hun så ikke alvorlig syk ut på 17.mai.. Mulig man må ta opplysningene om sykdom med en klype salt. 

Hvor så du henne da?

Endret av Flettfrid
Rettet skriveleif
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snuppelupp.. skrev (6 timer siden):

Hun så ikke alvorlig syk ut på 17.mai.. Mulig man må ta opplysningene om sykdom med en klype salt. 

Man trenger ikke se alvorlig syk ut, det vet nok du også. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...