Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Både CØ og Kim undergraver sin egen troverdighet når begge blir lagt inn på sykehus ett par dager før konkursen er ett faktum 🙈 Enten er det forsøk på å få fokus over på noe annet, eller så er det at kroppen reagerer på stresset. Det er jo slett ikke unaturlig at man reagerer fysisk over så mye psykisk stress. 

Godt å høre at CØ turte å vise seg ute på 17 mai ihvertfall. Jeg hadde vært så flau at jeg hadde gjemt meg i flere år, tror jeg 🙈

  • Liker 37
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MonsteraBlomst

Jeg har medlidenhet med kompanjongen til Camilla. La gå at hun burde ha skjønt at noe skurret, men siden hun tydeligvis ikke gjorde det så er det trist for henne og hennes familie fordi de tydeligvis har tapt penger. 

Siden tråden skal handle om  CØ, så trenger vi ikke legge sten til byrden for AC.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonsteraBlomst skrev (16 minutter siden):

Jeg har medlidenhet med kompanjongen til Camilla. La gå at hun burde ha skjønt at noe skurret, men siden hun tydeligvis ikke gjorde det så er det trist for henne og hennes familie fordi de tydeligvis har tapt penger. 

Siden tråden skal handle om  CØ, så trenger vi ikke legge sten til byrden for AC.

Tråden handler om forretningsdriften til CØ, og den er/var AC i aller høyeste grad en del av. Så det må være greit å diskutere. Selvfølgelig diskuterer vi ikke hva AC gjør på fritiden og ting rundt hennes jobb/familie og slike ting. Det gjør vi heller ikke med CØ.

  • Liker 26
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MonsteraBlomst skrev (17 minutter siden):

Jeg har medlidenhet med kompanjongen til Camilla. La gå at hun burde ha skjønt at noe skurret, men siden hun tydeligvis ikke gjorde det så er det trist for henne og hennes familie fordi de tydeligvis har tapt penger. 

Siden tråden skal handle om  CØ, så trenger vi ikke legge sten til byrden for AC.

Hun har jo vært delaktig i virksomheten. Ikke et uskyldig offer. Det går faktisk ikke an. Hun har selv valgt å jobbe med dem, selv valgt å ytre seg her inne, og nå farer hun med rykter og absurditeter av en eller annen grunn, det er svært vanskelig å begripe. 

  • Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi må ikke glemme at det slettes ikke er sikkert at det er AC som skriver her inne da. Det brukernavnet kan hvem som helst ta 🤷‍♀️ Jeg håper jo den virkelige AC hadde vært litt mer realistisk i forhold til sitt eget ansvar og sin rolle i kaoset. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Viernes skrev (10 timer siden):

Tråden handler om forretningsdriften til CØ, og den er/var AC i aller høyeste grad en del av. Så det må være greit å diskutere. Selvfølgelig diskuterer vi ikke hva AC gjør på fritiden og ting rundt hennes jobb/familie og slike ting. Det gjør vi heller ikke med CØ.

Er det noe som diskuteres hyppig er det vel nettopp h a C gjør på fritiden, og familien hennes, til og med slekt og venner som aldri har vært nevnt av C dukker tilfeldigvis opp i diskusjoner her inne. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg orker ikke lese gjennom alle sidene, men er nysgjerrig 😅

Kan noen si hva som har skjedd? Konkurs, brudd, sykdom? Hvem er AC?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ForumMaria skrev (9 minutter siden):

Jeg orker ikke lese gjennom alle sidene, men er nysgjerrig 😅

Kan noen si hva som har skjedd? Konkurs, brudd, sykdom? Hvem er AC?

Camilla er personlig konkurs med sitt ENK. Vet ikke om brudd (lukket Instagram). AC er forretningspartner, og en ved navn Anne Cathrine her inne utgir seg for å være henne, og hevder at Camilla har sagt hun er alvorlig syk omtrent samtidig som konkursen var et faktum.

Mao en fin farse med gammelt og nytt 😅

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagens drama-dose ved å gå inn her. Hadde ikke kjennskap til dette fra før, men følger med daglig nå. Hvem trenger dramaserier liksom :fnise:

  • Liker 9
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

goho skrev (29 minutter siden):

Dagens drama-dose ved å gå inn her. Hadde ikke kjennskap til dette fra før, men følger med daglig nå. Hvem trenger dramaserier liksom :fnise:

Fortell!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det vel strengt tatt ingen forretningsdrift å diskutere, ei heller eksponering 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elebeger skrev (21 timer siden):

Noe nytt siden sist? 

sikkert ikke.. å la det bli med det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Trua skrev (2 timer siden):

Nå er det vel strengt tatt ingen forretningsdrift å diskutere, ei heller eksponering 

Siden diverse nettsider med salg av tjenester fortsatt er oppe og går, er nok driften ikke lagt helt ned nei, og uvitende potensielle kunder kan fortsatt ta kontakt og samhandle med de involverte.

Komplett med prisliste på tjenestene: https://www.bycamillao.com/ sammen med kompanjongen med villaen i Skjørvika.

"Vi tar en fast pris per måned" https://www.mesterweb.no/ bygget opp på nyhetsbrev-utsendelsene til Thomas Moen som alle kan få gratis.

 

  • Liker 11
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for kommentar til moderering. Ved spørsmål eller kommentarer til moderering kan man opprette tråd/innlegg på Ris og Ros eller Private henvendelser Rampelyset.

Sol, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...