Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Gidder ikke å betale skatt, men har null problemer med å benytte seg av godene skattepengene finansierer. Og skryte av det på some attpåtil…

Kan ikke annet enn å bli litt imponert over skamløsheten til disse to menneskene.

  • Liker 48
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lunabelle skrev (19 minutter siden):

Det er veldig lite av det disse to sier og gjør som gir mening! 

Ja da, men virker som om mange mener at det er helt usannsynlig at det faktisk er alvorlig sykdom det er snakk om (altså mer naturlig å være på sykehus av ukjente, ufarlige årsaker og slenge på litt om kreft?), når det så vidt jeg vet ikke finnes noe "bevis" for det? Jeg sier ikke at det ikke er overdrevet eller løgn, men jeg vet ikke om jeg tror at det er det mest sannsynlige..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisu skrev (3 minutter siden):

Ja da, men virker som om mange mener at det er helt usannsynlig at det faktisk er alvorlig sykdom det er snakk om (altså mer naturlig å være på sykehus av ukjente, ufarlige årsaker og slenge på litt om kreft?), når det så vidt jeg vet ikke finnes noe "bevis" for det? Jeg sier ikke at det ikke er overdrevet eller løgn, men jeg vet ikke om jeg tror at det er det mest sannsynlige..

Det er det med å rope «Ulv, ulv..,» da….

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

mammams skrev (3 minutter siden):

Det er det med å rope «Ulv, ulv..,» da….

Ja da, synes likevel det er ufint å spekulere og mistro på den måten i tilfelle det stemmer. Trenger ikke gi de masse sympati heller om man er usikker, men man kan bare la det ligge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet ikke jeg hvor stødig Gekkoen er i engelsk. Men når han skriver " It takes all of us to fight cancer» . Mener han da som i varianten hvor en nordmann oversetter direkte fra norsk og han prøver å si at det krever alt av oss å  bekjempe kreft? Eller mener han der der faktisk står, at det krever alle oss for å bekjempe kreft? Jeg skjønner ikke hvor han vil? Særlig ikke når han slenger med den siste setningen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LunaPuna1 skrev (7 minutter siden):

Nå vet ikke jeg hvor stødig Gekkoen er i engelsk. Men når han skriver " It takes all of us to fight cancer» . Mener han da som i varianten hvor en nordmann oversetter direkte fra norsk og han prøver å si at det krever alt av oss å  bekjempe kreft? Eller mener han der der faktisk står, at det krever alle oss for å bekjempe kreft? Jeg skjønner ikke hvor han vil? Særlig ikke når han slenger med den siste setningen.

Det er jo ikke han som har skrevet det. Det er en sticker man kan legge på instabilder.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt av en tilfeldighet om VP blir alvorlig syk og Gekko får kreft samtidig som konkurs og (enda en) flytting er et faktum ...

 

  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LudaLi

Men merkelig at det alltid dukker opp alvorlig sykdom parallelt med konkurser…  Syns det er så sørgelig at voksne som skal være rollemodeller legger ut slikt offentlig. Om det faktisk er slik at noen er rammet av kreft, bør man ikke legge ut slikt. For det blir spekulasjoner åkke som.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for krenkelser, spekulasjoner og svar til dette.

Måne, admin. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD

Kan noen forklare meg hva som skjer her egentlig? 
Jeg følger ikke Kim og VillaP har blokkert meg for lengst. 
Har de blitt syke begge to?!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (3 timer siden):

Kan noen forklare meg hva som skjer her egentlig? 
Jeg følger ikke Kim og VillaP har blokkert meg for lengst. 
Har de blitt syke begge to?!

Nei.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

BethD skrev (49 minutter siden):

Hvorfor snakkes det om det da?

Det spekuleres i om Paret er syke.. eller en av de. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (2 timer siden):

Hvorfor snakkes det om det da?

Fordi de har lagt ut poster som hinter om alvorlig sykdom som igjen gir næring til alskens rykter om hvem og hva.

Utrolig ufint å holde på slikt når man har barn som kan risikere å bli konfrontert med ryktene av velmenende personer som ikke kjenner til parets historikk. 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BethD skrev (6 timer siden):

Hvorfor snakkes det om det da?

K la ut et bilde av seg selv på sykehuset. Og hadde en sånn ferdig tekst om "cancer" til. Så ja, fordi at de selv hinter om det da. Hun har vel sagt selv at hun er alvorlig syk.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...