Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Rosasko skrev (7 minutter siden):

Er vel typen til exen som har kreft, ikke han 🤦🏻‍♀️

Hæ? Er det ikke han ! Men hvorfor skal det være game over for hans del da??

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rosasko skrev (13 minutter siden):

Er vel typen til exen som har kreft, ikke han 🤦🏻‍♀️

Hvordan vet du det?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøyemeg skrev (3 timer siden):

Hvorfor var han i en sykehus seng da?

Det vet jeg ikke. Finnes mye annet enn kreft som kan føre han til en seng på sykehuset. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildet viser ikke at han ligger i en sykeseng. Viser KNAPT at han er på sykehus. Det er riktignok klinisk i bakgrunnen med diverse skilting til stellerom og heis, men det er ikke det samme som at det snappes fra en sykeseng.

Endret av Emmelise
  • Liker 12
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er trist er at de vil at folk ska spekulere,hun har Als,han har kreft ,typen til eksen har kreft han også.....nr 1,sier dere A så er det en fordel å si B,det kanogså vere lurt å avkrefte diagnoser som ikke stemmer.....eller kanskje bare rett og slett holde kjeft og la noe være privat..tror ikke disse folka er oppe å hopper med det første...

  • Liker 24
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Game ove»r kan jo bety så mye. Kanskje C har tatt til vett og går videre alene. 

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir helt matt i alt folk legger ut av rykter her fordi dem tror ting og ikke vet!!! Er du ikke sikkert, så hold kjeft... 🤷‍♀️ Typen til xen til Kim har falt ned trappa. At noen får seg til å sette ut rykter om at han har kreft er galskap! Enkelte her må ta seg sammen.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kelini skrev (17 minutter siden):

Blir helt matt i alt folk legger ut av rykter her fordi dem tror ting og ikke vet!!! Er du ikke sikkert, så hold kjeft... 🤷‍♀️ Typen til xen til Kim har falt ned trappa. At noen får seg til å sette ut rykter om at han har kreft er galskap! Enkelte her må ta seg sammen.. 

var vel han selv som la ut ang kreft men..

  • Liker 17
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nuggets skrev (7 minutter siden):

var vel han selv som la ut ang kreft men..

Men ikke at typen til xen hans har kreft vel?? Så hvor kommer det fra? Jo lengre opp på siden! Tror og vet er to forskjellige ting.. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om C eller K har kreft vet ikke jeg noe om.. 🤷‍♀️ Men jeg vet at typen til exen til K har falt ned trappa. 

Endret av Kelini
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kelini skrev (Akkurat nå):

Om C eller K har kreft vet ikke jeg noe om.. 🤷‍♀️ Men jeg vet at typen til e til K har falt ned trappa. 

De legger ut så merkelige og spekulative statuser, da blir det fort rykter - ikke bare her.

Når Kim skriver: «Da er det game over for min del❤️«

og teksten som står på på bildet er:» It takes all of us to fight cancer» 

Da er man mindre begavet hvis alt egentlig er ok. Litt av et par de to der.

Vet ikke hvir xen til xen eller gud vet hva kom inn i bildet. 
Men å «lyve» om sykdom er lavmål. Virkelig.

  • Liker 35
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (4 minutter siden):

De legger ut så merkelige og spekulative statuser, da blir det fort rykter - ikke bare her.

Når Kim skriver: «Da er det game over for min del❤️«

og teksten som står på på bildet er:» It takes all of us to fight cancer» 

Da er man mindre begavet hvis alt egentlig er ok. Litt av et par de to der.

Vet ikke hvir xen til xen eller gud vet hva kom inn i bildet. 
Men å «lyve» om sykdom er lavmål. Virkelig.

Ja, dem legger opp til rykter med sånne statuser. Helt klart! 😅 Men å vinkle det inn her til at en annen uskyldig person enn dem to har kreft blir drøyt.. Sånne rykter er ikke greit å sette ut! Jeg sitter klart med popcorn og følger med på disse to sine statuser og innlegg.. For ja, litt av et par de to der ja 😂🤭

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har overhode ingen sans for Gekko, og mener han har bidratt sterkt til den tragiske situasjonen Paprika nå står i. 

Jeg reagerer imidlertid på fortolkningene av IG story. Ja, det er mulig at han legger opp til spekulasjon - men da har han i tilfelle sunket veldig lavt. Mindreårige følger med, og dette er ikke noe man tuller med. Tenker de har det tøft nok gitt konteksten med konkurs og nok en flytting. 

Så tenker jeg at for dem som kjenner ham og vet hvordan situasjonen er, kan denne posten være enkel å forstå. Gekko har blant annet en mindreårig fra tidligere forhold som er svært syk. 

Jeg håper fortellingen om Paprikas forretningsdrift nå er over. Håper inderlig at noen hjelper dem med å få livet på rett kjøl - av hensyn til dem selv, men først og fremst for dem de skal være voksne rollemodeller for. Og når det gjelder ulike diagnoser og påstander om alvorlig sykdom, har jeg liten tro på det. Fordi løgn og svindel er varemerket til dette radarparet. 

  • Liker 18
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spekulasjoner om sykdom - som de selv bidrar med - kan gjøre de eldste barna utrygge og de kan utvikle helseangst, bli ekstra redde for at foreldrene faktisk er syke/blir syke osv. Trist med slike (ste)foreldre som ikke evner å skjønne så mye…. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo legge ut bilde her for å oppklare da. K gir uttrykk for at han har kreft her. 

 

IMG_9948.png

  • Liker 14
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kelini skrev (3 timer siden):

Blir helt matt i alt folk legger ut av rykter her fordi dem tror ting og ikke vet!!! Er du ikke sikkert, så hold kjeft... 🤷‍♀️ Typen til xen til Kim har falt ned trappa. At noen får seg til å sette ut rykter om at han har kreft er galskap! Enkelte her må ta seg sammen.. 

det rykte klarte han fint å sette ut selv den ,idioten 😳

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (1 time siden):

Kan jo legge ut bilde her for å oppklare da. K gir uttrykk for at han har kreft her. 

 

IMG_9948.png

Helt hårreisende at en voksen mann med barn kan skrive dette ,vis han ikke har kreft selv. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvorfor mener dere han ikke har det selv? Greit nok at de ikke alltid er til å stole på, men det virker nærmest opplest og vedtatt at det er en bløff, og det kan dere vel ikke vite? Det bildet er ikke så veldig uklart, må da være Kim (evt noen veldig nær, som barn/samboer eller noe) som har kreft, noe annet gir ikke mening. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sisu skrev (1 minutt siden):

Men hvorfor mener dere han ikke har det selv? Greit nok at de ikke alltid er til å stole på, men det virker nærmest opplest og vedtatt at det er en bløff, og det kan dere vel ikke vite? Det bildet er ikke så veldig uklart, må da være Kim (evt noen veldig nær, som barn/samboer eller noe) som har kreft, noe annet gir ikke mening. 

Det er veldig lite av det disse to sier og gjør som gir mening! 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...