Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Tiara07 skrev (2 minutter siden):

Som Kim f.eks….. Godt mulig! 

Her har hun nok valgt å lukke øya. Alle skjønner de må betale skatt og mva. Men fasade fasade og vegring fra å ta vanlig lønnet arbeid.  Behagelig å gå hjemme og puffe puter og leke butikk 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tiara07 skrev (10 minutter siden):

Som Kim f.eks….. Godt mulig! 

Nettopp han jeg tenkte på ja.

og dermed også muligens dette opplegget med å bli singel/ikke singel/its complicated styret vi så rett før det ble offisielt med konkursen..

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sacramone skrev (3 minutter siden):

Nettopp han jeg tenkte på ja.

og dermed også muligens dette opplegget med å bli singel/ikke singel/its complicated styret vi så rett før det ble offisielt med konkursen..

Men ville ikke det som skjedde i Villa Kids være en heads up for de involverte? Der fikk Kim mesteparten av skylden for at det gikk dårlig på slutten. Det var stor konflikt med eierne av VK og Kim i etterkant. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sacramone skrev (4 minutter siden):

Nettopp han jeg tenkte på ja.

og dermed også muligens dette opplegget med å bli singel/ikke singel/its complicated styret vi så rett før det ble offisielt med konkursen..

Hun har gått konkurs to ganger tidligere, var frekk nok til å kjøoe opp varelageret, starte nytt firma på det.  Flere leverandører led økonomiske tap.  Hun vet selv godt hva hun gjør.  

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner og persondebatt. 

Sol, admin.

Edit: ryddet for spekulasjoner

Endret av Sol Rampelyset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

clyde skrev (19 timer siden):

Hun skylder ingen her inne en personlig forklaring. Ønsker du å høre hennes versjon så er det vel bare å ringe henne og spørre, men da må du også tåle å få et nei. Den informasjonen folk trenger å vite (info om konkurs) er allerede tilgjengelig for offentligheten, er vel bare å søke det opp :) 

Kan vel tenkes at flere her er kunder som har tapt mye penger. C ser ut til å ha gått under bakken, så da er det naturlig å stille AC (som sa selv her inne at de drev denne butikken sammen) et par spm. 
Jeg har aldri handlet av de, så har ikke tapt noe eller har behov for noe svar på noen som helst måte…. Men forstår veldig godt de som har blitt lurt vil ha svar. Ganske naturlig. 
Instaen  til denne butikken er fortsatt åpen…. Facebook også. Står ikke noe der om konkurs.  Med tlf nr (koblet til vips) som kontakt under alle el-bilene…. Fra en butikk som nå ikke engang burde selge en støvdott?  Synes du virkelig det er så merkelig at folk vil ha svar? 

  • Liker 39
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kanderehjelpe skrev (7 minutter siden):

Kan vel tenkes at flere her er kunder som har tapt mye penger. C ser ut til å ha gått under bakken, så da er det naturlig å stille AC (som sa selv her inne at de drev denne butikken sammen) et par spm. 
Jeg har aldri handlet av de, så har ikke tapt noe eller har behov for noe svar på noen som helst måte…. Men forstår veldig godt de som har blitt lurt vil ha svar. Ganske naturlig. 
Instaen  til denne butikken er fortsatt åpen…. Facebook også. Står ikke noe der om konkurs.  Med tlf nr (koblet til vips) som kontakt under alle el-bilene…. Fra en butikk som nå ikke engang burde selge en støvdott?  Synes du virkelig det er så merkelig at folk vil ha svar? 

🙌🙌

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanderehjelpe skrev (1 time siden):

Kan vel tenkes at flere her er kunder som har tapt mye penger. C ser ut til å ha gått under bakken, så da er det naturlig å stille AC (som sa selv her inne at de drev denne butikken sammen) et par spm. 
Jeg har aldri handlet av de, så har ikke tapt noe eller har behov for noe svar på noen som helst måte…. Men forstår veldig godt de som har blitt lurt vil ha svar. Ganske naturlig. 
Instaen  til denne butikken er fortsatt åpen…. Facebook også. Står ikke noe der om konkurs.  Med tlf nr (koblet til vips) som kontakt under alle el-bilene…. Fra en butikk som nå ikke engang burde selge en støvdott?  Synes du virkelig det er så merkelig at folk vil ha svar? 

Du sier at du selv ikke har behov for forklaring, men at du forstår at de som har tapt noe trenger forklaring. Da lurer jeg på: Er det noen her i tråden som har sagt at de har blitt lurt av denne bedriften og som har bedt om forklaring her? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mildemoses skrev (2 minutter siden):

Du sier at du selv ikke har behov for forklaring, men at du forstår at de som har tapt noe trenger forklaring. Da lurer jeg på: Er det noen her i tråden som har sagt at de har blitt lurt av denne bedriften og som har bedt om forklaring her? 

Ja. Bare å bla bakover.

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanderehjelpe skrev (3 timer siden):

Kan vel tenkes at flere her er kunder som har tapt mye penger. C ser ut til å ha gått under bakken, så da er det naturlig å stille AC (som sa selv her inne at de drev denne butikken sammen) et par spm. 
Jeg har aldri handlet av de, så har ikke tapt noe eller har behov for noe svar på noen som helst måte…. Men forstår veldig godt de som har blitt lurt vil ha svar. Ganske naturlig. 
Instaen  til denne butikken er fortsatt åpen…. Facebook også. Står ikke noe der om konkurs.  Med tlf nr (koblet til vips) som kontakt under alle el-bilene…. Fra en butikk som nå ikke engang burde selge en støvdott?  Synes du virkelig det er så merkelig at folk vil ha svar? 

Okay, må frem med t-skjeen ser jeg: AC skylder ingen å forklare seg i en sladdertråd, hvis det er noen som bør forklare seg her så er det K og C i så fall. Mange her er kun ute etter sladder, AC har ingen forpliktelse til å gi folk dette sladderet. De som dessverre har tapt penger på grunn av Ministjerner bør ta kontakt med de rette instanser slik at de kan få svarene de søker/trenger, eventuelt oppreisning. 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

clyde skrev (2 timer siden):

Okay, må frem med t-skjeen ser jeg: AC skylder ingen å forklare seg i en sladdertråd, hvis det er noen som bør forklare seg her så er det K og C i så fall. Mange her er kun ute etter sladder, AC har ingen forpliktelse til å gi folk dette sladderet. De som dessverre har tapt penger på grunn av Ministjerner bør ta kontakt med de rette instanser slik at de kan få svarene de søker/trenger, eventuelt oppreisning. 

Det hjelper egentlig ikke , Char så mye utestående å de eier ingenting . Derfor er det de med mest utestående som går foran i køen. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

clyde skrev (2 timer siden):

Okay, må frem med t-skjeen ser jeg: AC skylder ingen å forklare seg i en sladdertråd, hvis det er noen som bør forklare seg her så er det K og C i så fall. Mange her er kun ute etter sladder, AC har ingen forpliktelse til å gi folk dette sladderet. De som dessverre har tapt penger på grunn av Ministjerner bør ta kontakt med de rette instanser slik at de kan få svarene de søker/trenger, eventuelt oppreisning. 

Hva er det du ikke skjønner. AC har selv sagt at hun har vært en del av det hele.  Les litt bakover i tråden.

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man trenger ikke være direkte berørt, for å bli både fascinert og opprørt av historien til C. For de fleste oppegående mennesker så er det opprørende å se at to voksne mennesker leker seg gjennom livet, med pengene til andre uskyldige mennesker. Og enda verre blir det når INGENTING ser til å påvirke de, og de fortsatt ikke skjønner HVEM som har skylden i dette. 

  • Liker 31
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest tullerikke
Griffin87 skrev (6 minutter siden):

Man trenger ikke være direkte berørt, for å bli både fascinert og opprørt av historien til C. For de fleste oppegående mennesker så er det opprørende å se at to voksne mennesker leker seg gjennom livet, med pengene til andre uskyldige mennesker. Og enda verre blir det når INGENTING ser til å påvirke de, og de fortsatt ikke skjønner HVEM som har skylden i dette. 

Kanskje de ikke skjønner hvem som har skylden🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Griffin87 skrev (12 minutter siden):

Man trenger ikke være direkte berørt, for å bli både fascinert og opprørt av historien til C. For de fleste oppegående mennesker så er det opprørende å se at to voksne mennesker leker seg gjennom livet, med pengene til andre uskyldige mennesker. Og enda verre blir det når INGENTING ser til å påvirke de, og de fortsatt ikke skjønner HVEM som har skylden i dette. 

Later som at de ikke skjønner, tenker jeg er presist. 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

LunaPuna1 skrev (7 minutter siden):

https://www.klikk.no/foreldre/unge-modre-slik-har-de-det-na-6771308

Artikkel fra 2019, før det rakna skikkelig for Paprika. Her prøvde hun å fremstille livet som 4/5-barns mor og travel businesskvinne som noe harmonisk og attraktivt. Virkeligheten var en helt annen.

Det hadde vel raknet ganske bra allerede da, selv om hun prøvde å vise noe annet. Villa Paprika gikk jo konkurs i 2015, StylebyNorway i 2016 og samboerens firma Lord Gekko ble tvangsavviklet i 2019. I tillegg kommer diverse samlivsbrudd, flyttinger mm. 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LunaPuna1 skrev (11 minutter siden):

https://www.klikk.no/foreldre/unge-modre-slik-har-de-det-na-6771308

Artikkel fra 2019, før det rakna skikkelig for Paprika. Her prøvde hun å fremstille livet som 4/5-barns mor og travel businesskvinne som noe harmonisk og attraktivt. Virkeligheten var en helt annen.

Og stor forskjell fra hva Mæla og mannen har fått til. Respekt for dem altså💪

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 time siden):

Det hadde vel raknet ganske bra allerede da, selv om hun prøvde å vise noe annet. Villa Paprika gikk jo konkurs i 2015, StylebyNorway i 2016 og samboerens firma Lord Gekko ble tvangsavviklet i 2019. I tillegg kommer diverse samlivsbrudd, flyttinger mm. 

Må jo heller ikke glemme Villakids som både hun og Kim var involvert i.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (40 minutter siden):

Må jo heller ikke glemme Villakids som både hun og Kim var involvert i.

Ja det må vi heller ikke glemme, men jeg forholdt meg til det som hadde skjedd frem til og med 2019 da det intervjuet var i fra. Tror Villa Kids var etter Lord Gekko sin tvangsavvikling/konkurs. Mener han søkte om lån til å kjøpe en maskin til produksjon av Wallstickers på Villa Kids sine vegne og at den senere ble brukt av Ministjerner. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...