Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Kunder blir behandlet dårlig, og har gjort det gjennom flere firma gjennom mange år. Livet og barna brettes ut. Mange ganger helt på kanten. På offentlige sider, firmasider.

Hvorfor ikke legge private ting på en side for familie og venner? Fordi de er dønn avhengige av oppmerksomhet, positiv eller negativ, for å overleve. Trekke folk til sidene, tjene både på klikk og salg av produkter. 
Uten diskusjoner hadde det vært null oppmerksomhet. 
Og hvis de virkelig ønsker positiv oppmerksomhet så har de en jobb å gjøre med det de deler. Men de skjønner vel selv at da hadde det blitt så kjedelig at ingen hadde brydd seg.

Ikke skyld på andre for togkræsjet som har rullet i mange år.

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trist at man ikke skjønner at ansvaret ligger på firma for at kundene skal være fornøyde og handle igjen i nettbutikken. Hvis gjerne til de fornøyde kundene, det blir for dumt å skylde på et forum for at butikken ikke går bra. Det er er de fornøyde kundene som kan vise til hvor flinke dere er til både kundebehandling, ryddighet og god service. Nok en gang, så er det kundene som til syvende og sist viser hvor bra en nettbutikk er. Nytter ikke å skylde på VK og KG, når trustpilot og annen dokumentasjon viser til at det er noe annet som er bakgrunnen. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla82 skrev (10 minutter siden):

 

Men om du mener at noen av kommentarene er falske, hvorfor sletter dere alt av kritiske kommentarer eller spørsmål på Facebook og insta? Fortjener ikke de ekte kundene å bli tatt på alvor og få et ordentlig svar. Når dere sletter unna på denne måten er det ikke rart at folk får et dårlig inntrykk av bedriften og oppfatter dere som useriøse. Helt uavhengig av hva andre sier om dere. 

Klarer dere ikke å se at dere gjør ting helt på egen hånd som setter bedriften i dårlig lys? 

Og om du har problemer med at du synes det er mye ukonstruktivt her. Hvorfor svarer dere aldri på de konstruktive spørsmålene dere får? Jeg har sett mange av dem, men det er ikke de postene du velger å svar på. 

Det er her den logiske bristen for min del kommer inn.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redbull4ever skrev (38 minutter siden):

Tror dere overvurderer deres påvirkning i det virkelige liv. Jeg har enda ikke møtt noen som vet hva KG er, og enda mindre Rampelyset-trådene, og enda godt er det. De har ikke gått glipp av noe! 

Men, da er det jo heller ikke viktig hva som blir skrevet her inne 🤷‍♀️

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at massevis av "falske kontoer" gidder å skrive  elendige anmeldelser (91 %), men omtrent ingen fornøyde kunder legger igjen kommentarer (9 %) på Trustpilot ...

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes vel ikke seriøse bedrifter i dette landet som heller velger å forsvare seg selv og bedriften sin på kvinneguiden fremfor i sine egne kanaler?

Dette er rett og slett sprøtt å være vitne til! Også er det ikke første gang heller. 

Endret av Marriet
Autocorrect
  • Liker 46
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat som de ikke er klar over de misfornøyde kundene sine. De må da være klar over at mange ikke får varene sine? Det er jo tross alt de som pakker og sender. Så lenge de får penger, så er det et fett om folk får varene sine. 

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reagerer veldig på hva hun skriver her. Hun vil ikke at folk skal drive «heksejakt» av jobben hennes, men barna sitt privatliv legger hun ut for hele verden?

Hun har tydeligvis skjønt at det er folk som vil henne vondt, for ja, det er en del kritikk i f.eks denne tråden som er veldig lite saklig og konstruktiv. Likevel velger hun å legge ut så mye som hun gjør av barna. Jeg har tidligere trodd - spesielt etter hun var med på God morgen Norge ang dette temaet - at hun har vært for dum til å begripe konsekvensene, men tydeligvis ikke. 

29BB29E4-5997-4F10-8EEB-CFFBF2E55C88.png

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest førstedamen
Lyckeliten skrev (1 time siden):

😂🍿 underholdning på maks her. 
Hadde ministjerner vært en profesjonell bedrift utad, så hadde jeg nok sett bort ifra de første anmeldelsene og bestilt (som jeg også gjorde, veldig dumt). Men ministjerner «bryter» jo alle markedsføringsregler som man lærer på skolebenken (ja, vet at de mener livets skole er bedre, men må være en grunn til at K og C har så mange konkurser bak seg). De sletter kommentarer, jeg har sett noen av disse og de er helt reelle spørsmål ang feks frakt. Hvorfor i huleste sletter man noe sånt?! Antageligvis var det en feil, som gjorde at frakten viste seg å bli svindyr. I stedet for å svare og oppklare, blir kommentarene slettet. Det at de heller ikke har svart noen på trustpilot sier en del om dem. 
Så kjære deg, du må gjerne mene at dette ikke er konstruktiv kritikk, men da må nok du også tilbake på skolebenken. 

Hva med å mene hun må selge bilen sin, også legge ut en finn annonse til en tilfeldig annen bil? Konstruktivt? 

Klage på antall puter, valg av spisebord? 

Kommentere ganske fæle kommentarer om oppdragelsesvalg. 

Kommentere nedsettende på stemmeleie? Veldig konstruktivt. 

Jeg kan skrive 10 sider om lite konstruktiv kritikk fra denne tråden. 

Det du nevner her er jo bare 0,01% av kritikken. Denne kritikken finner man desverre minst av her inne. 

At dere ikke ser det selv er pinlig, og sier noe om graden av selvinnsikt hos enkelte brukere. 

Selvfølgelig er det masse mobbing i denne tråden. Det er faktisk ikke opp til dere å velge hva som kan kalles mobbing, det er opp til offeret. 

Det er ytringsfrihet i Norge. Om paprika ønsker å dele fra sin hverdag har hun full rett til det. Dere har derimot ikke full rett til å mobbe av den grunn. 

Når man snakker nedlatende om stemmen og klærne eller posene under øynene til et annet menneske, da har man ingenting på nettet å gjøre. 

Jeg håper paprika tar kontakt med forumet og får denne tråden og fremtidige tråder slettet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

førstedamen skrev (7 minutter siden):

Hva med å mene hun må selge bilen sin, også legge ut en finn annonse til en tilfeldig annen bil? Konstruktivt? 

Klage på antall puter, valg av spisebord? 

Kommentere ganske fæle kommentarer om oppdragelsesvalg. 

Kommentere nedsettende på stemmeleie? Veldig konstruktivt. 

Jeg kan skrive 10 sider om lite konstruktiv kritikk fra denne tråden. 

Det du nevner her er jo bare 0,01% av kritikken. Denne kritikken finner man desverre minst av her inne. 

At dere ikke ser det selv er pinlig, og sier noe om graden av selvinnsikt hos enkelte brukere. 

Selvfølgelig er det masse mobbing i denne tråden. Det er faktisk ikke opp til dere å velge hva som kan kalles mobbing, det er opp til offeret. 

Det er ytringsfrihet i Norge. Om paprika ønsker å dele fra sin hverdag har hun full rett til det. Dere har derimot ikke full rett til å mobbe av den grunn. 

Når man snakker nedlatende om stemmen og klærne eller posene under øynene til et annet menneske, da har man ingenting på nettet å gjøre. 

Jeg håper paprika tar kontakt med forumet og får denne tråden og fremtidige tråder slettet. 

Jeg er enig med deg i at de eksemplene du nevner er langt over streken. Men alt annet er vel fortjent. Mulig at Øvestad også bør tenke seg om, før hun deler morsomheter på mindreåriges bekostning. Det er også latterliggjøring. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

førstedamen skrev (11 minutter siden):

Hva med å mene hun må selge bilen sin, også legge ut en finn annonse til en tilfeldig annen bil? Konstruktivt? 

Klage på antall puter, valg av spisebord? 

Kommentere ganske fæle kommentarer om oppdragelsesvalg. 

Kommentere nedsettende på stemmeleie? Veldig konstruktivt. 

Jeg kan skrive 10 sider om lite konstruktiv kritikk fra denne tråden. 

Det du nevner her er jo bare 0,01% av kritikken. Denne kritikken finner man desverre minst av her inne. 

At dere ikke ser det selv er pinlig, og sier noe om graden av selvinnsikt hos enkelte brukere. 

Selvfølgelig er det masse mobbing i denne tråden. Det er faktisk ikke opp til dere å velge hva som kan kalles mobbing, det er opp til offeret. 

Det er ytringsfrihet i Norge. Om paprika ønsker å dele fra sin hverdag har hun full rett til det. Dere har derimot ikke full rett til å mobbe av den grunn. 

Når man snakker nedlatende om stemmen og klærne eller posene under øynene til et annet menneske, da har man ingenting på nettet å gjøre. 

Jeg håper paprika tar kontakt med forumet og får denne tråden og fremtidige tråder slettet. 

Jeg har aldri kommentert noen av de tingene og har flere ganger i denne tråden poengtert at dette ikke er greit og usaklig kritikk. Jeg nevner noe av den viktigste kritikken, som er hvordan de driver forretninger (ingen hemmelighet med all den offentlige informasjonen om konkurser), måten barn blir eksponert på og måten de legger all skyld over på andre. All den lyvingen er også helt forkastelig. Men du synes kanskje det er greit og stiller deg bak slik oppførsel? 


Mener dog at CØ selv har valgt å være en offentlig person og må regne med at det kommer noe usaklig, slik som det gjør om nesten alle andre influencere, politikere og andre offentlige personer. Dette er et valg de har tatt selv. 
Synes ikke det at det kommer usaklig kritikk, er grunn nok for en person til å skånes mot all saklig kritikk. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest førstedamen
Lin11 skrev (4 minutter siden):

Nei, det gjør hun ikke #stopsharenting 

Vis gjerne til lovparagrafen som sier at dette er ulovlig. At du mener noe ikke er lov betyr ikke at det ikke er det. Selv har jeg aldri delt et eneste bilde av mine barn i some, så jeg skjønner din side av saken, og er også enig. Men det er fortsatt ikke ulovlig å dele barna sine i some. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er hovedårsaken til alt hatet mot Villa paprika? Har aldri klart å skjønne hva hun har gjort som har ført til all drittslenging om henne? *nysgjerrig*

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (6 minutter siden):

det krever at hun ikke eksponerer alle livets kriker og kroker til alle og enhver. Jeg mistenker dog, at det ikke genererer til salt på grøten. 

Tviler på at det ikke genereres noe særlig til salt på grøten slik det er nå heller, for det har da ikke vært noe særlig til spons verken her eller der ut i fra hva jeg har sett, og hvem vil sponse noe sånt som dette? Finnes det en målgruppe som en annonsør ser her? Neppe

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lyckeliten skrev (47 minutter siden):

Jeg reagerer veldig på hva hun skriver her. Hun vil ikke at folk skal drive «heksejakt» av jobben hennes, men barna sitt privatliv legger hun ut for hele verden?

Hun har tydeligvis skjønt at det er folk som vil henne vondt, for ja, det er en del kritikk i f.eks denne tråden som er veldig lite saklig og konstruktiv. Likevel velger hun å legge ut så mye som hun gjør av barna. Jeg har tidligere trodd - spesielt etter hun var med på God morgen Norge ang dette temaet - at hun har vært for dum til å begripe konsekvensene, men tydeligvis ikke. 

29BB29E4-5997-4F10-8EEB-CFFBF2E55C88.png

Enig!

Hun skal nå gå gjennom alle forespørsler. Lykke til, da mange har lukket profil. Hvordan kan hun vite hvem som ønsker å snoke eller ei?? Og da er det bedriften hun er bekymret over....

Camilla, hva da med de som snoker på barna dine? Hvor befinner du deg, sånn egentlig???

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, brukerangrep, personangrep, avsporinger og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (På 13.4.2021 den 17.45):

Jeg skjønner ikke agendaen til vedkommende som tydeligvis kjenner til driften av ministjerner, er ønsket at man skal miste ennå flere kunder eller går det allerede så dårlig at det ikke lenger spiller noe rolle?! Det å aktivt hause opp stemningen i ett forum for så å skylde på brukerne av det for å være hatere og slemme mennesker er jo en lite konstruktiv måte å kommunisere på når man driver ett foretak. Hadde det vært ett seriøst og solid foretak så hadde nok ikke denne tråden eksistert, for selvom en del blir tatt ut av kontekst her innimellom så er det mye som allikevel ikke har vært greit når man driver sosiale medier, blogg og nettbutikk.

Ja, er lett å skylde på alle andre enn de det gjelder, de som har ansvaret....hadde alt blitt gjort slik det bør gjøres, på alle måter, ja, da hadde det vært lite liv i denne tråden :)

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det beste nå er å la denne tråden dø ut. Minst mulig oppmerksomhet og minst mulig trafikk til kanalene deres. 

Endret av Stargaze
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...