Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

9 minutter siden, Lin11 said:

Minste man kan forvente er stemorsblomster og blå perleblomst. På tilbud for 50 for 3👌🏼

Hvor er det tilbud?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wenda skrev (1 time siden):

Enig, det ser ut som at hu har pyntet til vinteren. Men tiden går jo fort der i gården da 🤷‍♀️
Veldig merkelig å pynte slik ute nå rett før sommeren for en som skal «jobbe» med dette

Det er nok snart høst hos henne 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

BLOMSTERKVAST skrev (12 minutter siden):

Det er nok snart høst hos henne 😂

og plutselig er julestjerna på plass🤣

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

BLOMSTERKVAST skrev (13 minutter siden):

Det er nok snart høst hos henne 😂

Høst for pokker? Julen er rett rundt hjørnet!

🏃‍♂️💨

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for persondebatt, spekulasjoner, krenkende innlegg og svar til dette.

Måne, admin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg personlig strever med troverdighet her. Fordi jeg tror ikke lengre på hva hun skriver. Når "mange" etterspør sminke og hun reklamerer for noe. 

Men jeg ser aldri henne i noen innlegg uten filter, så på hvilket grunnlag er det så mange som etterspør sminkemerker?? 

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menca skrev (14 minutter siden):

Jeg personlig strever med troverdighet her. Fordi jeg tror ikke lengre på hva hun skriver. Når "mange" etterspør sminke og hun reklamerer for noe. 

Men jeg ser aldri henne i noen innlegg uten filter, så på hvilket grunnlag er det så mange som etterspør sminkemerker?? 

Så enig! Dette er, som alt hun sier, bare sludder. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menca skrev (29 minutter siden):

Jeg personlig strever med troverdighet her. Fordi jeg tror ikke lengre på hva hun skriver. Når "mange" etterspør sminke og hun reklamerer for noe. 

Men jeg ser aldri henne i noen innlegg uten filter, så på hvilket grunnlag er det så mange som etterspør sminkemerker?? 

Dette tror ikke jeg på heller. De få gangene hun er uten filter, er hun helt oransje i ansiktet pga helt feil sminke. 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun overdriver litt når hun sier at alderen har satt sine spor på huden? Altså.. Hun er i begynnelsen av 30 årene? Kan ikke skylde på alderen da om man har masse rynker. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Poly skrev (9 minutter siden):

Hun overdriver litt når hun sier at alderen har satt sine spor på huden? Altså.. Hun er i begynnelsen av 30 årene? Kan ikke skylde på alderen da om man har masse rynker. 

Nei, da er nok årsaken mange bekymringer, kanskje kosthold og mye sol. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (1 minutt siden):

Nei, da er nok årsaken mange bekymringer, kanskje kosthold og mye sol. 

Eller rett og slett bare gener

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maayaaa

Hun ser sliten ut, og har gjort det lenge. Klassisk "utslitt småbarnsmor"-look, noe som er helt naturlig. Litt i overkant mange (selvpåførte) bekymringer er det nok også, jeg ville i alle fall ikke sovet spesielt godt med den livssituasjonen hun har hatt i endel år nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

likermegher skrev (4 minutter siden):

Hun bruker jo filter på blogginnlegget. Sminka er altfor mørk til henne. Ser bare møkkete ut.

Veldig lett å se at det er filter sammenlignet feks med K siste IG innlegg med bilde av henne. Stor forskjell.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nussepus skrev (7 minutter siden):

For en travel arbeidshelg. Forstår godt at hun ser sliten ut ( ref henne selv). 

Fatter ikke at hun kan sitte på IG story og fortelle om den harde helgen hun har foran seg. Null troverdighet igjen når man ser hva helgen har inneholdt.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...