Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Redbull4ever skrev (4 minutter siden):

Åja, så de gir alle kreditt tenker du??  De som er svindlere sender altså varer til kunder og bare stoler på at de betaler da eller? Nå må dere bli enige med  dere selv da. Svindlere som sender varer uten sikkerhet for å få pengene sine. 

Problemet er vel at de som betaler ikke får penger tilbake? Hvordan har det seg egentlig? Har dere sendt ut for mange fakturaer og fått for lite inn? Slik at dere ikke får hentet ut varer? 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Redbull4ever skrev (14 minutter siden):

Det er fullt mulig å betale med faktura. Så sjekk fakta før dere henger dere på saueflokken.  Lett å bli litt ivrig tjenesten. 

72AE97A7-E317-4768-8230-8C6BA7C8E48D.jpeg

Og i følge kunder blir faktura sendt før de får varer. Også inkassovarsel. Så man er jo absolutt ikke trygg med faktura hos dem..

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Redbull4ever skrev (5 minutter siden):

Åja, så de gir alle kreditt tenker du??  De som er svindlere sender altså varer til kunder og bare stoler på at de betaler da eller? Nå må dere bli enige med  dere selv da. Svindlere som sender varer uten sikkerhet for å få pengene sine. 

De sender jo ikke varer i det hele tatt 😂

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

miss summers skrev (1 minutt siden):

De sender jo ikke varer i det hele tatt 😂

Da er det jo ingen faktura som skal betales heller. PROBLEM SOLVED👍 (Altså problem løst... for de som ikke er så gode i engelsk)

og så legger vi på 😂😂😂😂😂😂 for å latterliggjøre litt ekstra... (men som realiteten sier mer om den som velger å legge inn en sånn saklig kritikk)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Redbull4ever said:

  Og hvordan kan jeg gjøre kundene i Ministjerner fornøyd. 

1) Svar på kundehenvendelser i stedet for å slette og ignorere.

2) Få sendt av gårde bestilte varer.

3) Sørg for å ha reell lagerstatus i nettbutikken.

  • Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Villroses hage skrev (3 minutter siden):

1) Svar på kundehenvendelser i stedet for å slette og ignorere.

2) Få sendt av gårde bestilte varer.

3) Sørg for å ha reell lagerstatus i nettbutikken.

Hvordan skal jeg kunne gjøre det? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nussepus skrev (2 minutter siden):

Hva i alle dager mener Kim med det han har skrevet på instastorien sin???

Hvem vet - de jo flinke å både tåkelegge og skrive setninger de færreste forstår. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skriver han? 
 

Innlegget er ryddet for sitering av slettet innlegg.

Endret av Måne Rampelyset
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har funnet ut at jeg bare kan si opp Netflix, Viaplay og all annen underholdning for denne familien slår alt🙏🏻🙏🏻🙌🏻👏🏻🙈🙈😂😂😂

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosasko skrev (39 minutter siden):

 

BBA445DE-01A1-441A-95BF-14844CAF17FA.jpeg

Det er litt søtt at han tar seg tid til å legge til musikk til dette her. Topper liksom hele driten 😂

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke agendaen til vedkommende som tydeligvis kjenner til driften av ministjerner, er ønsket at man skal miste ennå flere kunder eller går det allerede så dårlig at det ikke lenger spiller noe rolle?! Det å aktivt hause opp stemningen i ett forum for så å skylde på brukerne av det for å være hatere og slemme mennesker er jo en lite konstruktiv måte å kommunisere på når man driver ett foretak. Hadde det vært ett seriøst og solid foretak så hadde nok ikke denne tråden eksistert, for selvom en del blir tatt ut av kontekst her innimellom så er det mye som allikevel ikke har vært greit når man driver sosiale medier, blogg og nettbutikk. Jeg har ikke vært veldig aktiv i tråden men har fulgt med en stund på plattformene og det har vært mye lurendreierier oppigjennom åra, er vel derfor denne tråden lever ennå.

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Orly skrev (20 minutter siden):

Det er helt utrolig hva de deler

Refleksjonsnivået er lik null, og filter er fraværende.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GulleGull skrev (25 minutter siden):

Jeg skjønner ikke agendaen til vedkommende som tydeligvis kjenner til driften av ministjerner, er ønsket at man skal miste ennå flere kunder eller går det allerede så dårlig at det ikke lenger spiller noe rolle?! Det å aktivt hause opp stemningen i ett forum for så å skylde på brukerne av det for å være hatere og slemme mennesker er jo en lite konstruktiv måte å kommunisere på når man driver ett foretak. Hadde det vært ett seriøst og solid foretak så hadde nok ikke denne tråden eksistert, for selvom en del blir tatt ut av kontekst her innimellom så er det mye som allikevel ikke har vært greit når man driver sosiale medier, blogg og nettbutikk. Jeg har ikke vært veldig aktiv i tråden men har fulgt med en stund på plattformene og det har vært mye lurendreierier oppigjennom åra, er vel derfor denne tråden lever ennå.

Ja for her inne er dere jo kun konstruktive. Foreslår at dere slår opp ordet konstruktivt i Wikipedia, mistenker at dere trenger å lese dere opp. 
 Det dere gjør er jo å BESTEMME hva som er sant. Deres ord er LOVEN. Deres spekulasjoner blir gjort til den eneste sannheten. 
Dette går igjen i så mange tråder på kvinneguiden. Det er ikke mange kommentarer som er konstruktive. Det er latterliggjøring og ryktespredning på høyt nivå. 
Ser at det spekuleres i at JAR fiktivt skal skilles fra LA for å få huset over på henne. Atter?? Hva da? 
Det er ekte mennesker dere trykker ned og gnager på gamle ting.. Det er jo bedre å sitte i fengsel å sone dommen sin, og være ferdig med det. En å bli dømt til livstidsstraff her inne. 
At dere over hodet ikke reflekterer over innholdet i denne tråden er skremmende. For deres skyld håper jeg  at dere ikke er med å skyve noen utenfor stupet. Ikke alle er sterke nok. Og det være seg dere mener det er fortjent eller ikke. Dere har vel ikke fått utdelt rettigheter til å dømme folk. Her dømmes folk uten muligheten til å forsvare seg, for da hiver dere dere på som gribber. 
Det er som Davids kamp mot Goliat. 
 

Det er på tide at disse trådene i Rampelyset blir forbudt, eller at dere må skrive under eget navn knyttet opp mot f.eks Facebook. Da får nok pipa en annen låt. KG kunne jo gjort det som et forsøk over en uke, så blir det nok bråstopp. 
 

Tror dere overvurderer deres påvirkning i det virkelige liv. Jeg har enda ikke møtt noen som vet hva KG er, og enda mindre Rampelyset-trådene, og enda godt er det. De har ikke gått glipp av noe! 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

loffen skrev (39 minutter siden):

Jeg hadde forresten aldri bestilt en tannbørsteholder til 474kr. 🥺 

😅

:hakeslepp::hakeslepp:

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...