Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Nussepus skrev (32 minutter siden):

Nå forklarer hun på IG at han er hjemme pga hoste. Gjett om hun følger med😂. Tror faktisk hun lyver mer enn alle andre jeg kjenner til sammen. 

Man får heller ikke forkjølelse av å fryse eller gå med lite klær. Men av virus 🙈

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Maskopi skrev (1 time siden):

Man får heller ikke forkjølelse av å fryse eller gå med lite klær. Men av virus 🙈

Man må være eksponert for forkjølelsesvirus ja, men om man fryser/er kald så blir man lettere smittet 😊 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, likermegher said:

Så lenge hun starter nettbutikk etter nettbutikk, så slipper hun å finne seg ordentlig jobb. 

Det må jo være en grense for hvor mange ganger man kan prøve å feile?

En gang må man vel innse eller bli fortalt at dette er ikke noe for deg?

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MoKath skrev (12 minutter siden):

Det må jo være en grense for hvor mange ganger man kan prøve å feile?

En gang må man vel innse eller bli fortalt at dette er ikke noe for deg?

Noen klarer ikke å innse noe som helst, og blir de snakket til om det så hører de i alle fall ikke 😜

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MoKath skrev (20 minutter siden):

Det må jo være en grense for hvor mange ganger man kan prøve å feile?

En gang må man vel innse eller bli fortalt at dette er ikke noe for deg?

Men det er jo andre som vil henne vondt og ødelegger! Ikke noe er hennes feil!

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trua skrev (1 time siden):

Hun hadde konkurranse som skulle trekkes igår kveld.  Noen som ser om det er gjort ?

Kan ikke se at det er gjort det nei 😕

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trua skrev (1 time siden):

Hun hadde konkurranse som skulle trekkes igår kveld.  Noen som ser om det er gjort ?

«Tilfeldigvis» en fra Fredrikstad.. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ler litt for meg selv av det skrives hjemmekontor. Finnes noe annet type kontor der i huset?

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser hun reklamerer for interiørveiledning for 990 eks mva, er det innafor å oppgi pris uten mva? Ser forbruketildynet skriver "Totalpris for en vare eller en tjeneste skal alltid opplyses. Merverdiavgift, miljøgebyr, toll og andre avgifter skal være inkludert i den fullstendige prisen i all markedsføring som retter seg mot forbrukere." men sier man fra blir man vel blokkert 😅

https://www.forbrukertilsynet.no/prisopplysninger-og-prismarkedsforing

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (3 minutter siden):

Ser hun reklamerer for interiørveiledning for 990 eks mva, er det innafor å oppgi pris uten mva? Ser forbruketildynet skriver "Totalpris for en vare eller en tjeneste skal alltid opplyses. Merverdiavgift, miljøgebyr, toll og andre avgifter skal være inkludert i den fullstendige prisen i all markedsføring som retter seg mot forbrukere." men sier man fra blir man vel blokkert 😅

https://www.forbrukertilsynet.no/prisopplysninger-og-prismarkedsforing

Markedsføring mot privatpersoner skal være inkludert mva og andre avgifter ja

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hjelper ikke å (visstnok) eie varelageret og skryte av omsetningen, når dette er resultatet. At de ikke skjemmes.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit at folk har forskjellig humor men den snapstoryen i helgen hvor hun sier ertende at Kim har fått seg nytt hus, mens hun filmer rundt og inn vinduene på nedlagte Veum mentalsykehus i Fredrikstad.. Hvis de ønsker å fremstå seriøse ifbm bedriftene sine, hvorfor legge ut slikt offentlig? Hvis hun syntes det var så utrolig festlig så kunne hun jo sendt det til venner og kjente, men ikke legge det ut for alles skue? Jeg forstår ikke at de gjentatte ganger tar slike merkelige valg som åpenbart kan påvirke omdømmet til dem selv og bedriften...

Endret av Corinne
  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (6 minutter siden):

Hva med å bruke tiden på "hjemmekontor" til å ordne opp for alle misfornøyde kunder?

Enda en dårlig anmeldelse: https://no.trustpilot.com/review/ministjerner.no

Det er vel kanskje det Kim gjør da, siden hun er hjemme med sykt barn? Jeg skjønner ingenting av denne bedriften jeg. Før helgen la hun ut om at hun måtte jobbe så mye. Det så ikke helt sånn ut, men kan jo hende hun gjorde det mellom kosting på trappa og tur. Videre er hun nå på "hjemmekontor" og derfor har hun mulighet til å ta på seg interiørveiledninger. Er det noe hun ikke har tid til ellers? Som du sier over her, hvorfor ikke bruke dagen i dag på å komme ajour med ting som brenner. F.eks misfornøyde kunder! Hun burde ta en ringerunde til alle misfornøyde kunder og få partnerne som sikkert er på det betalte varelageret, til å pakke og sende ut pakker I DAG før klokka 14.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Corinne skrev (2 timer siden):

Greit at folk har forskjellig humor men den snapstoryen i helgen hvor hun sier ertende at Kim har fått seg nytt hus, mens hun filmer rundt og inn vinduene på nedlagte Veum mentalsykehus i Fredrikstad.. Hvis de ønsker å fremstå seriøse ifbm bedriftene sine, hvorfor legge ut slikt offentlig? Hvis hun syntes det var så utrolig festlig så kunne hun jo sendt det til venner og kjente, men ikke legge det ut for alles skue? Jeg forstår ikke at de gjentatte ganger tar slike merkelige valg som åpenbart kan påvirke omdømmet til dem selv og bedriften...

De skjønner ikke bedre, rett og slett. Har vært flere lignende eksempler i årenes løp.

Det mest graverende synes jeg var da Camilla var høygravid med yngstedatteren *slettet på oppfordring*. I samme story gjorde de narr av at pappaen til minstejenta hadde fått seg (lager?)jobb på Asko og Camilla kommenterte størrelsen på hans edlere deler i negativ retning.

Kim har prestert å skrive kommentarer om at familien til minstejenta burde hatt fast plass på Gaustad sykehus eller noe i den duren.

Da de i forbindelse med en ferietur for et par år siden leide/lånte en VW Caravelle eller lignende harselerte de med at her kommer "Øvestad Elektro" eller noe i den duren. De måtte jo presisere at de (selvsagt) var alt for fine til å kjøre en typisk håndverkerbil.

Endret av Christiane_W
Slettet del av innlegget
  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Christiane_W skrev (2 timer siden):

De skjønner ikke bedre, rett og slett. Har vært flere lignende eksempler i årenes løp.

 

Og de har ligget på stranden og filmet/knipset fremmede mennesker og gjort narr av de. Så glad jeg ikke bor eller oppholder meg i nærheten av de. Eller, hadde vel anmeldt dem om de hadde gjort noe slikt mot meg

Endret av Wenda
  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...