Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Men hva er det egentlig hun mener når hun sier at alt hun har jobbet med ble revet ned og må bygges opp igjen? Kan det være disse slemme fæle sjalu kundene som har fått inkassokrav uten å ha mottatt varer som har «ødelagt» med å skrive på trustpilot, facebook og instagram? Jeg skjønner ikke hva hun snakker om, noen som vet?🤔

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som fikk med seg den nå slettede kommentaren under siste bilde på IG? (Mistenker den forklarer situasjonen firmaet er i..ifølge Jodel). 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannysue skrev (15 minutter siden):

Har tatt screen

 

 

Det er lov å legge ut her.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lageret til VK fem min unna lageret til mibo, ubetalte varer fra VK hun nå bruker i reklame for ministjerner og fakturerte VK for store summer. 
Her var det grove beskyldninger. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke så rart K sa «helvetesdag» i den snutten.... Hørtes ikke ut som om det var tven

Endret av Stargaze
  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11
Marimekkoen skrev (47 minutter siden):

Lageret til VK fem min unna lageret til mibo, ubetalte varer fra VK hun nå bruker i reklame for ministjerner og fakturerte VK for store summer. 
Her var det grove beskyldninger. 

Hø?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (25 minutter siden):

Hø?

Jeg har sett skjermdump av meldingen. Kort oppsummering. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lin11
Marimekkoen skrev (2 minutter siden):

Jeg har sett skjermdump av meldingen. Kort oppsummering. 

Tenkte på Jodel jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marimekkoen skrev (2 minutter siden):

Jeg har sett skjermdump av meldingen. Kort oppsummering. 

Om ikke denne skjermdumpen legges ut blir det nok slettet som spekulasjon ...

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sannysue skrev (3 minutter siden):

171087483_1333563593704276_2577478648219293152_n.thumb.jpg.5f6bdc99f65594842b5d404c55df24c3.jpg171614233_297641131739057_7894193399656513571_n.thumb.jpg.2bfca9db205cf29f043889706b5b677d.jpg

Supert! Takk for at du deler! Dette er skremmende, om så bare halvparten er sant! 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siste setningen i den kommentaren er så veldig beskrivende for hele situasjonen og kanskje for alt som har skjedd de siste årene:

Det er så flaut Camilla, så flaut, så ufattelig flaut! 

Endret av Lunabelle
  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lin11

Vi er klar over at Øvestad har brukt sosiale medier til manipulasjon når ting har vært vanskelig. Sympati sankende innlegg i fleng med nest siste graviditet, og uthenging av privatpersoner. Løgner som kunne tilbakevises om privatpersonen. Denne bloggeren har brukt sin bedrift til  offentlig skittentøyvask, og til å bruke mindreårige som innhold når andre ting ikke holdt mål. Det er ikke hatere på KG som hovedproblemet, men innhold fra denne bloggeren på IG og andre sosiale medier. Holder man sin sti ren så slipper man drama. I dette tilfelle er det forkastelig at hun insinuerer at det er brukere på KG som har kontaktet diverse etater, når det er åpenbart andre som sitter på den type informasjon. 

Endret av Lin11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...