Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Stargaze skrev (1 time siden):

Tenker det beste nå er å la denne tråden dø ut. Minst mulig oppmerksomhet og minst mulig trafikk til kanalene deres. 

Jeg er enig. Vi vet alle hvordan dette kommer til å ende. Har sett det før. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så Paprika har etablert nok en IG-konto. Denne gang privat. Ovestadstyling.

Joda; du får sikkert et renn av følgere Paprika. Akkurat som Ministjerner. Skikkelig fres på den kontoen. 
Bloggingen da? Skal du slutte å blogge igjen etter nettopp å ha proklamert at nå var det full fres igjen? Stikke hodet i sanden og løpe fra de egentlige utfordringene?

Regel nr 1 når man driver business er å være seriøs. 

Å skylde på at dette blir diskutert og å hevde at noen legger inn falske vurderinger på Trustpilot og ødelegger for dere faller på sin egen urimelighet. Mulig noen har gjort det - håper ikke det. Men ikke sull dere inn i en selvmedlidenhet der dette blir årsaken til at butikken går dårlig. God omsetning, god bunnlinje, god likviditet og fornøyde kunder som skryter til andre og handler igjen er det som er å drive butikk. 

Om dere ikke kan bedre, så kutt ut å leke butikk. Det ender tragisk hver eneste gang. 

  • Liker 42
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

Så den åpne kontoen eksponerer barna og den lukkede kontoen, med nesten ingen følgere, bedriften? Lyset er slokket helt nå altså.

Reklameres det for ministjerner på den åpne også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lin11 skrev (39 minutter siden):

Reklameres det for ministjerner på den åpne også? 

På kontoen som heter Ovestadstyling er det kun bilder av møbler og nips. Denne kontoen er hun streng med hvem som får følge og sjekker kontoene til de som ber om å få følge. Denne kontoen har per nå 617 følgere. Det er foreløpig heller ikke mange innlegg. Men det er naturlig i en oppstartsfase.

Den andre kontoen derimot som heter bycamillao er det en salig blanding av barn, interiør og annet. Den har 40,3 k følgere. 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lin11 skrev (56 minutter siden):

Reklameres det for ministjerner på den åpne også? 

Jepp, Ministjerner og et firma som driver med listverk, Byggdekor.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maskopi skrev (Akkurat nå):

Jepp, Ministjerner og et firma som driver med listverk, Byggdekor.

Kjenner at jeg lurer på om vi har reversert tilbake til 2014... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (2 timer siden):

På kontoen som heter Ovestadstyling er det kun bilder av møbler og nips. Denne kontoen er hun streng med hvem som får følge og sjekker kontoene til de som ber om å få følge. Denne kontoen har per nå 617 følgere. Det er foreløpig heller ikke mange innlegg. Men det er naturlig i en oppstartsfase.

Lurer på hvordan det fungerer i praksis. Jeg følger henne - jeg har stengt profil og hun følger meg ikke tilbake. Det er kun med snakket så det skal virke mer profft. I praksis får alle som vil følge henne. Det er følgere hun lever. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (4 minutter siden):

Lurer på hvordan det fungerer i praksis. Jeg følger henne - jeg har stengt profil og hun følger meg ikke tilbake. Det er kun med snakket så det skal virke mer profft. I praksis får alle som vil følge henne. Det er følgere hun lever. 

Samme her 😂 det fungerer jo ikke i praksis og er bare tull det hun holder på med. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (2 timer siden):

Lurer på hvordan det fungerer i praksis. Jeg følger henne - jeg har stengt profil og hun følger meg ikke tilbake. Det er kun med snakket så det skal virke mer profft. I praksis får alle som vil følge henne. Det er følgere hun lever. 

Jeg ble lagt til den nye kontoen uten at jeg selv ville.. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jegmener skrev (1 time siden):

I dag har venninen min som bestilte varer fra ministjerner i starten på januar (som hun aldri fikk) endelig fått slettet inkassoregningen! Tok 3 mnd det! 
Og det er ikke takket være Øvestad’s for og si det sånn. Det er takket være inkassoselskapet fordi hun heldigvis hadde noe dokumentasjon på ikke mottat vare som de godtok. Vært masse styr og mailer for er egentlig firmaet som skal melde inn kansellering av faktura/inkasso. Men det har de jo ikke gjort, og heller ikke svart på mailer om det. 
Får ikke akkurat noe sympati av meg når hun sutrer på SoMe når jeg vet hvilket styr venninen min har vært gjennom siste mnd. Fælt og få betalingsproblemer på seg fordi man bestiller seg noen lysestaker i god tro... 

Huff! Dette er ILLE!

Og VP selv har kosedag hjemme med nest yngste i dag ...

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en dag med å være hjemme og gjøre absolutt ingenting. Må jo være innmari kjedelig i lengden? Jeg hadde gått på veggen hadde jeg ikke hatt en jobb som utfordret meg.

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hilde444 skrev (1 time siden):

Nok en dag med å være hjemme og gjøre absolutt ingenting. Må jo være innmari kjedelig i lengden? Jeg hadde gått på veggen hadde jeg ikke hatt en jobb som utfordret meg.

Det kan da ikke være særlig med bestillinger i nettbutikken etter som hun er hjemme mesteparten av tiden.

Endret av Oppland
Rettet ordfeil
  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så kleint å se at hu legger ut på story og etterlyser samarbeidspartnere til det huset hun viser bilder av🙈 Hun fremstiller det som det er hennes hus🙈😂

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, Hilde444 said:

Så kleint å se at hu legger ut på story og etterlyser samarbeidspartnere til det huset hun viser bilder av🙈 Hun fremstiller det som det er hennes hus🙈😂

Fisking etter spons?

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dere begynt ute ennå? lurer hun på. Nei, folk flest er på jobb og kan ikke bruke hele ukedager i hagen..

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegmener skrev (11 timer siden):

I dag har venninen min som bestilte varer fra ministjerner i starten på januar (som hun aldri fikk) endelig fått slettet inkassoregningen! Tok 3 mnd det! 
Og det er ikke takket være Øvestad’s for og si det sånn. Det er takket være inkassoselskapet fordi hun heldigvis hadde noe dokumentasjon på ikke mottat vare som de godtok. Vært masse styr og mailer for er egentlig firmaet som skal melde inn kansellering av faktura/inkasso. Men det har de jo ikke gjort, og heller ikke svart på mailer om det. 
Får ikke akkurat noe sympati av meg når hun sutrer på SoMe når jeg vet hvilket styr venninen min har vært gjennom siste mnd. Fælt og få betalingsproblemer på seg fordi man bestiller seg noen lysestaker i god tro... 

Dette er jo helt forkastelig, og et eksempel på manglende etikk og moral. Tenk å bli utsatt for dette! 

Hvordan Paprika i det hele tatt kan VÅGE å legge ut sutreinnleggene sine, er uforståelig. Å bare ha EN slik sak viser at noe er riv ruskende galt.  Ja, feil kan skje. Men - man ordner opp i det selv.

Søker samarbeidspartnere, jaha🙄 styr heller unna. 

 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...