Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Trude4 skrev (1 time siden):

Det er ikke mulig å gjøre det... 

du ser jo over at det er mulig

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trude4 skrev (1 time siden):

Det er ikke mulig å gjøre det... 

Personen påstår så. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flettfrid skrev (9 timer siden):

Det går ikke an, så du må enten ha lagt den til bevisst eller ved ett uhell.

Det kan ikke stemme det du sier.. Jeg fulgte henne plutselig jeg også og har overhodet ikke lagt henne til eller spurt om å følge henne. 

 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til det hun sier om at noen har skadet nettbutikken på det groveste og at vi nå ser at de ikke tilbyr faktura som betalingsløsning i nettbutikken vil jeg tro at det selskapet de hadde betalingsløsninger med har trukket seg. Er en del mennesker som har fått inkasso uten å få varene og de har jo selvsakt tatt kontakt med inkassoselskapet for å få ordnet opp. Det er jo ikke akkurat god reklame for disse selskapene heller og spy ut inkasso som er feil og må slettes. I tillegg til jobb og tid rundt dette. 

Jeg kjenner en som har hatt dette problemet med inkasso via ministjerner selv, i tillegg er det jo en del på trustpilot og på kommentarer på insta/fb som har skrevet om dette. (også med fullt navn) Hvis man har rukket å lese de før det har blitt slettet da! Så der ligger nok en del av problemet. Men dette kan de nesten ikke skylde på andre enn seg selv for. Er alt på stell er det svært vanskelig for andre å få ødelagt en nettbutikk på « det groveste». Slike utsagn og skylde på andre er så usmakelig og uproft. 

Når det gjelder følgere på «ny interiørkonto» så har hun byttet navn fra en gammel privat instakonto så har man fulgt den blir man automatisk med videre som følger. 

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trude4 skrev (30 minutter siden):

Eg har så lysst på noen lykter som hun selger. Men hvet ikke om eg tørr

😂

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (41 minutter siden):

Eg har så lysst på noen lykter som hun selger. Men hvet ikke om eg tørr

Du finner sikkert lyktene i en annen, mer seriøs butikk hvis du googler litt

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (44 minutter siden):

Eg har så lysst på noen lykter som hun selger. Men hvet ikke om eg tørr

Tips, om du søker på Google med navnet på lykten så finner du det meste de selger et annet sted :) 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jegmener skrev (1 time siden):

 

Når det gjelder følgere på «ny interiørkonto» så har hun byttet navn fra en gammel privat instakonto så har man fulgt den blir man automatisk med videre som følger. 

Hun skiftet da ev navn og brukere på den «private» kontoen med ca 150 følgere. så har det økt på oppover til de ca 700 som er der nå. Regner med at som kommenterer over vet om de fulgte den lille «lukkede» kontoen fra før. Hvis de ikke gjorde det er det noe rart.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trude4 skrev (3 timer siden):

Eg har så lysst på noen lykter som hun selger. Men hvet ikke om eg tørr

Hva heter de?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det skal hun ha, maten hun danderer og serverer er lekker! Tror faktisk hun er en god vertinne sånn sett. 

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Trude4
Marriet skrev (32 minutter siden):

Men det skal hun ha, maten hun danderer og serverer er lekker! Tror faktisk hun er en god vertinne sånn sett. 

Eg fikk vann i munnen. Såg sykt gått ut 😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marriet skrev (40 minutter siden):

Men det skal hun ha, maten hun danderer og serverer er lekker! Tror faktisk hun er en god vertinne sånn sett. 

Helt enig, så det og tenkte at dette så godt ut og noe jeg vil lage til selv

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hilde444 skrev (4 timer siden):

Ser de hygger seg sammen med noen i kveld, jaggu stor kohort de har...

Det er vel bare dekket opp til 2 ekstra? Det er innafor nasjonale bestemmelser! 
 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elisiaflisa skrev (1 time siden):

Det er vel bare dekket opp til 2 ekstra? Det er innafor nasjonale bestemmelser! 
 

Enig. 
i tillegg ser det ut som om at det er en stol mellom der gjestene/de skal sitte. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg antar det er på Instagram dere ser dette? Der er jeg blokkert. Men nå ble jeg litt nysgjerrig på hva hun disket opp med. Var der fondue eller helstekt svinefilet og båtpoteter?

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dollyådi skrev (8 timer siden):

Jeg antar det er på Instagram dere ser dette? Der er jeg blokkert. Men nå ble jeg litt nysgjerrig på hva hun disket opp med. Var der fondue eller helstekt svinefilet og båtpoteter?

Nei faktisk ikke. Virket som et koldtbord og så virkelig så delikat ut :)

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...