Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Nå gikk jeg inn på Finn bare for å kikke på utleieannonsen av leiligheta. Det slo ikke feil, dårlige bilder av overmøblerte rom. Jeg fikk ikke noe godt inntrykk av hvordan  leiligheta ser ut. Tror neppe noen som kan være interessert i å leie ønsker bilder av møbler og baksten til de  som bor der nå.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan liksom ikke tro at leiligheten de bor i er 105 kvm. Det er like stort som rekkehuset vårt utenom bodene våre . Å vårt virker sååååå mye større🙄
Stemmer det viser det jo hvor mye møblering har  og si🙈. Hun kan virkelig ikke interiør🙈
 

Jeg hadde seriøst blitt kvelt på de soverommene der🙄. Tja , i hele leiligheten egentlig ..

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Alex_rude skrev:

Kan liksom ikke tro at leiligheten de bor i er 105 kvm. Det er like stort som rekkehuset vårt utenom bodene våre . Å vårt virker sååååå mye større🙄
Stemmer det viser det jo hvor mye møblering har  og si🙈. Hun kan virkelig ikke interiør🙈
 

Jeg hadde seriøst blitt kvelt på de soverommene der🙄. Tja , i hele leiligheten egentlig ..

Jeg har forøvrig samme Jysk skapet i stuen som henne. Men jeg har bare ET mens hun måtte ha TRE🙈.

Less is more Camilla🙄. Hørt den før ?

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, FruRosa skrev:

Typisk henne.

Hun annonserte at hun hadde kjøpt rekkehuset ikke lenge etter at hun skrev at hun skulle bo i den leide leiligheten lenge. 

Rett før de hasteflyttet fra rekkehuset, få uker før termin, hadde hun innlegg om hvordan hun hadde omorganisert for å få plass til alt på liten plass. Og planer om å bygge ut.

Typisk henne å plutselig gjøre stikk motsatt av hva hun selv har skrevet. 

 

Har lagt merke til det samme. Hver gang hun skriver noe "slikt" så skjer det motsatte nesten rett etterpå 

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, clyde skrev:

Har lagt merke til det samme. Hver gang hun skriver noe "slikt" så skjer det motsatte nesten rett etterpå 

Ja hun er lystløgner, du kan regne med sier hun en ting. Så skjer det omvendte 🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, Christiane_W skrev:

Bildet som virkelig "gjorde" det for meg var dette:

222_97834951.jpg

På hvilken måte gir en baguett oppi en fiskeformet suppeskål et inntrykk av leiligheten?:sprettoy:

Og hun tar på seg interiørveiledninger! Det er bare tragisk.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, MrsMacchiato skrev:

Hun skulle forresten anmelde meg en gang, da jeg sjekket skattelistene sammen med noen andre her på KG. Hun nevnte meg og andre brukere på bloggen sin, og påsto hardnakket at vi skulle bli tatt (av politiet). Underholdende sak i grunnen 🤣

Jeg tipper du skalv i buksene da! 😅

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BethD skrev:

Kan noen linke til denne annonsen?

Det er jo bare å søke på bolig til leie i Fredrikstad og pris 15000,- så er det ikke så vanskelig å finne den. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, BethD skrev:

Kan noen linke til denne annonsen?

Det ligger link ett par sider tilbake her. 🙂 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Christiane_W skrev:

Bildet som virkelig "gjorde" det for meg var dette:

222_97834951.jpg

På hvilken måte gir en baguett oppi en fiskeformet suppeskål et inntrykk av leiligheten?:sprettoy:

Det bilde 😂 og hvorfor har hun 2 runde spisebord🙈 ser helt merkelig ut

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

50 minutter siden, Orly skrev:

Synes ikke det var så overfylt der som dere skal ha det til. 

Jeg må faktisk være enig der, jeg synes faktisk hun har det ganske koselig :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det bare ser rotete ut jeg, men det er min smak. Når dyner ikke er redd opp og det blir mange puter på den måten hu har det så får jeg litt noia av å se på det

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Wenda skrev:

Jeg syns det bare ser rotete ut jeg, men det er min smak. Når dyner ikke er redd opp og det blir mange puter på den måten hu har det så får jeg litt noia av å se på det

Jeg er helt enig. Vet de har mange barn, klart de har mye saker, men å ha det så rotete når de skal ta bilder for å vise fra leiligheta forstår jeg ikke.

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...