Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Alt er som før... TVen, selv med ice-nett og dvd i påvente av at Viken fiber skal komme til uka, er husets viktigste møbel. 

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Minipilla skrev:

Hun er lystløgner og stormannsgal. Dette med nye fliser og ny kran på et helt nytt kjøkken er så tåpelig at jeg har ikke ord. Sikkert i samme gate som den eksklusive komfyren som var bestilt og på vei i forrige leilighet. Merkelig at den aldri kom. Eller leiligheten på Hafjell. Eller leiligheten i Bulgaria. Eller giftemålet. Eller...det er rett og slett Villa Løgn. 

Tenk å være en lystløgner offentlig på nett? 🙄. Det sier jo ikke lite om hvor mye en må slite med. Stakkars mennesker sier jeg bare. Stakkars barn...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel den eneste måten hun klarer å skape litt innhold og forandringer i livet sitt på. Male en vegg, bytte ut møbler...Ellers er jo alt på stedet hvil.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, Minipilla skrev:

Hun er lystløgner og stormannsgal. Dette med nye fliser og ny kran på et helt nytt kjøkken er så tåpelig at jeg har ikke ord. Sikkert i samme gate som den eksklusive komfyren som var bestilt og på vei i forrige leilighet. Merkelig at den aldri kom. Eller leiligheten på Hafjell. Eller leiligheten i Bulgaria. Eller giftemålet. Eller...det er rett og slett Villa Løgn. 

Iallefall virkelighetsfjern, uten ansvarlig voksenadferd og med en tvilsom moral.

Dessverre har hun slått seg sammen med en som er hakket verre enn henne selv... Dette er en endeløs historie om en uansvarlig livsførsel og manglende evne og vilje til å ta grep. 

Endret av Friluftsdame
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Menca skrev:

Egentlig så er det ikke noe jeg har noe med. Men jeg undres over hvordan hun tenker med økonomi for sine barn i fremtiden. For meg er det viktig å eie, så jeg har noe å etterlate mine barn. Men jeg vet ikke om hun ser det på samme måte eller forstår det? For ved å hele tiden leie og flytte så finansierer jo hun i grunn andres familier og barns fremtid...og hun HAR jo eid, så det er jo ikke slik at hun ikke kom seg inn på boligmarkedet. 

Hva hun klarte før er nok noe annet enn nå, det er uansett ikke galt å leie for ikke alle kan kjøpe 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde med at de skulle overta villaen til foreldrene hennes da? 😛 har hørt lite om dette siste året? Det skulle jo bli så heftig bra.

Og: Jeg tenker, har du råd å kaste 17 500,- ut av vinduet hver mnd, så har en vel råd til å kjøpe noe? 

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, simone83 skrev:

Hva skjedde med at de skulle overta villaen til foreldrene hennes da? 😛 har hørt lite om dette siste året? Det skulle jo bli så heftig bra.

Og: Jeg tenker, har du råd å kaste 17 500,- ut av vinduet hver mnd, så har en vel råd til å kjøpe noe? 

Nei det er faktisk ikke helt sikker man har råd til

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, simone83 skrev:

Hva skjedde med at de skulle overta villaen til foreldrene hennes da? 😛 har hørt lite om dette siste året? Det skulle jo bli så heftig bra.

Og: Jeg tenker, har du råd å kaste 17 500,- ut av vinduet hver mnd, så har en vel råd til å kjøpe noe? 

Det var selfølgelig bare en dum unndskyldning på hvorfor de plutselig måtte flytte på loftet til mor og far. Løgn og bedrag. De skulle aldri overta villaen. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, FruRosa skrev:

Nå skal hun begynne å blogge igjen, ref IG.

 

Seriøst...red: Ja, så det nå. En ny blogg som bare skal inneholde det som Instagram inneholder. Og livet har seff aldri vært mer innholdsrikt enn nå. Planer og drømmer skal realiseres...har vi hørt det før 🙈

Endret av Clara80
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Herregud, at det går an å sette seg i en slik situasjon etter å ha hatt ting på stell. Hun kommer jo aldri til å komme ut av denne onde sirkelen som gjentas til det kjedsommelige, med de samme ordene og uttrykkene og planene Hver. Bidige. Gang. For et liv. Det er så man blir takknemlig for alle de dumme valgene man aldri har vært i nærheten av å ta selv.

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Clara80 skrev:

Seriøst...red: Ja, så det nå. En ny blogg som bare skal inneholde det som Instagram inneholder. Og livet har seff aldri vært mer innholdsrikt enn nå. Planer og drømmer skal realiseres...har vi hørt det før 🙈

"Planer, prosjekter og arbeid skal sette ut og til livet" ordrett sitert VP.

Endret av FruRosa
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, FruRosa skrev:

"Planer, prosjekter og arbeid skal sette ut og til livet" ordrett sitert VP.

😂😂🤦🏻‍♀️😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det bare meg som synest det er rart/skittent med dyner som henger ut av sengene og ned på golvet?

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Trøndelag84 said:

Er det bare meg som synest det er rart/skittent med dyner som henger ut av sengene og ned på golvet?

Ser ut som senga mi etter en laaang dagenderpå-dag 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Trøndelag84 skrev:

Er det bare meg som synest det er rart/skittent med dyner som henger ut av sengene og ned på golvet?

Og så himla mye tekstiler i sengene. Nå er jo minstemann ikke baby lenger, men det anbefales med minst mulig ting og tepper/tekstiler i senga for å forebygge krybbedød.. Blir uansett veldig mye støv av så mye tekstiler, og når det i tillegg henger ned på gulvet. Skjønner virkelig ikke hva som er «inspirerende» med interiørstilen hennes. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...