Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

4 timer siden, Vinglass skrev:

De kunne betjent et ganske stort huslån for samme summen. 

Ja, men de får ikke lån vettu! For der har de nok totalt rævkjørt seg🤪

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Blir det toppetasjen hos mor og far igjen nå da? 😂

Og hvorfor i h kan de ikke kjøpe den vinylkuttemaskinen de tigga penger til, og gjøre en ordentlig jobb, med edruelige utsalgspriser!? Da hadde de kanskje hatt en sjanse, til å få til et levebrød. Men neeida, de driter på seg nok en gang. Latterlig ræva nettbutikk har de, igjen. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Vinglass skrev:

Hvordan har de råd til å betale 15000 i månedlig husleie?

Hvordan vet du det? 😊

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Blir det toppetasjen hos mor og far igjen nå da? 😂

Og hvorfor i h kan de ikke kjøpe den vinylkuttemaskinen de tigga penger til, og gjøre en ordentlig jobb, med edruelige utsalgspriser!? Da hadde de kanskje hatt en sjanse, til å få til et levebrød. Men neeida, de driter på seg nok en gang. Latterlig ræva nettbutikk har de, igjen. 

Det var Villakids som skulle ha vinylkutter. Villakids er K sin arbeidsgiver. At C nå starter nettbutikk med wallstickers fra Alibaba er latterlig, skal de konkurrere internt om kundene da eller? 🙈 I tillegg tror jeg de er 5-10 år for sent ute med wallstickers, for min del var det in i 2012 da jeg innredet barnerom, de er fjernet nå for å si det sånn..

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, Klink skrev:

Hvordan vet du det? 😊

Leiligheten de bor i nå, som de skal flytte fra, ligger ute på Finn til den prisen pr mnd.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Vinglass skrev:

Hvordan har de råd til å betale 15000 i månedlig husleie?

Kan jo for alt vi vet hende at de ikke har råd til det og det er derfor de må flytte nå 🤔

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Helt fra jeg første gangen leste bloggen hennes, da var yngste jenta ca 1 år, har det bl.a. vært desperate forsøk på å fremstå som pengesterke og vellykkede noe som viste seg ganske raskt ikke stemte. Det har vært flytting på flytting, ommøblering av leilighetene et tresifret antall ganger, forsøk på netthandel gang på gang med løgn og overprisede varer. Dette er bare litt av kaoset. Hadde det bare vært voksne, men det er barn som vokser opp i dette kaoset, lurer på om de "voksne" i det hele tatt tenker over det. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er de sammen igjen nå? Var det ikke slutt med stor S for litt siden etter mye om og men? Eller har jeg drømt.  .

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Oppland skrev:

Helt fra jeg første gangen leste bloggen hennes, da var yngste jenta ca 1 år, har det bl.a. vært desperate forsøk på å fremstå som pengesterke og vellykkede noe som viste seg ganske raskt ikke stemte. Det har vært flytting på flytting, ommøblering av leilighetene et tresifret antall ganger, forsøk på netthandel gang på gang med løgn og overprisede varer. Dette er bare litt av kaoset. Hadde det bare vært voksne, men det er barn som vokser opp i dette kaoset, lurer på om de "voksne" i det hele tatt tenker over det. 

Ja, da kan du vel bare tenkte deg hva vi som har fulgt sirkuset fra hun var en gift ettbarnsmor, tidlig gravid med nr 2 og skulle fortelle om dette til foreldrene over en middag i paprikakroken har fått med oss.

Endret av Dollyådi
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
2 timer siden, Dollyådi skrev:

Ja, da kan du vel bare tenkte deg hva vi som har fulgt sirkuset fra hun var en gift ettbarnsmor, tidlig gravid med nr 2 og skulle fortelle om dette til foreldrene over en middag i paprikakroken har fått med oss.

Jeg var gravid med førstemann da jeg begynte å følge henne (Unge Mødre + bloggen), og min sønn er nå 11. Jeg har sett og lest så mye at jeg forstår at hun aldri kommer til å forandre seg: hun er en wannabe innen alt hun gjør - ingen ting blir gjort rederlig eller ordentlig. 

Hun skulle forresten anmelde meg en gang, da jeg sjekket skattelistene sammen med noen andre her på KG. Hun nevnte meg og andre brukere på bloggen sin, og påsto hardnakket at vi skulle bli tatt (av politiet). Underholdende sak i grunnen 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MrsMacchiato skrev:

Jeg var gravid med førstemann da jeg begynte å følge henne (Unge Mødre + bloggen), og min sønn er nå 11. Jeg har sett og lest så mye at jeg forstår at hun aldri kommer til å forandre seg: hun er en wannabe innen alt hun gjør - ingen ting blir gjort rederlig eller ordentlig. 

Hun skulle forresten anmelde meg en gang, da jeg sjekket skattelistene sammen med noen andre her på KG. Hun nevnte meg og andre brukere på bloggen sin, og påsto hardnakket at vi skulle bli tatt (av politiet). Underholdende sak i grunnen 🤣

Wow 😂😂🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde hun fikk bo der til en rimeligere penge mot å reklamere for Millemoi sine produkter. Men nå er hun vel ikke noen reklameplakat lenger, tvert i mot. Sikkert derfor de ønsker seg bort, fordi de må betale normal husleie. Men greit å ha et loft å komme tilbake til. Spent på hvilke planer hun har for huset til mor og far denne gangen. 

Camilla: Hva med å ta et år eller to på skole? Helsefagarbeider f.eks? Å hjelpe mennesker er et givende og meningsfylt arbeid, og HVIS du er egnet så er du sikret jobb. Bruk tid på noe seriøst fremfor disse idiotiske tapsprosjektene du holder på med.

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo ikke mange ukene siden hun la ut om at DETTE var leiligheten hun har trivdes best i og aldri følt seg mer hjemme. Jeg får jo faktisk litt vondt av henne. At hun ikke bare kan slå seg til ro. Spesielt når hun har flere barn. 

Jeg trenger ikke klage på hverken oppskrifter, strikking eller interiør, for det er ikke mine sterke sider heller...men jeg har tre barn selv og vet hvor knyttet de er til hjemmet sitt. Disse barna flytter jo nesten hvert år. Men for all del, kanskje de er mer herdet for dette enn mine er, barn er tilpasningsdyktige og lojale til sine foreldre. Håper for hennes del at hun snart kan slå seg til ro. Og kanskje satse på annet enn nettbutikker...

  • Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Clara80 skrev:

Trodde hun fikk bo der til en rimeligere penge mot å reklamere for Millemoi sine produkter. Men nå er hun vel ikke noen reklameplakat lenger, tvert i mot. Sikkert derfor de ønsker seg bort, fordi de må betale normal husleie. Men greit å ha et loft å komme tilbake til. Spent på hvilke planer hun har for huset til mor og far denne gangen. 

Camilla: Hva med å ta et år eller to på skole? Helsefagarbeider f.eks? Å hjelpe mennesker er et givende og meningsfylt arbeid, og HVIS du er egnet så er du sikret jobb. Bruk tid på noe seriøst fremfor disse idiotiske tapsprosjektene du holder på med.

Mener bestemt at hun skrev i fjor at hun var tilbake på skolebenken?!?! Har aldri hørt noe mer om det i ettertid....

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Menca skrev:

Det er jo ikke mange ukene siden hun la ut om at DETTE var leiligheten hun har trivdes best i og aldri følt seg mer hjemme. 

Ja det er nesten som at man skulle tro at hun hadde landet der 😉😉

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Menca skrev:

Det er jo ikke mange ukene siden hun la ut om at DETTE var leiligheten hun har trivdes best i og aldri følt seg mer hjemme. Jeg får jo faktisk litt vondt av henne. At hun ikke bare kan slå seg til ro. Spesielt når hun har flere barn. 

Jeg trenger ikke klage på hverken oppskrifter, strikking eller interiør, for det er ikke mine sterke sider heller...men jeg har tre barn selv og vet hvor knyttet de er til hjemmet sitt. Disse barna flytter jo nesten hvert år. Men for all del, kanskje de er mer herdet for dette enn mine er, barn er tilpasningsdyktige og lojale til sine foreldre. Håper for hennes del at hun snart kan slå seg til ro. Og kanskje satse på annet enn nettbutikker...

Ja det er ca 18 dager siden...,

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Tiara07 skrev:

Mener bestemt at hun skrev i fjor at hun var tilbake på skolebenken?!?! Har aldri hørt noe mer om det i ettertid....

Stemmer det:

"Jeg fikk jo barn som 18 -åring og da stoppet ting litt opp. Jeg tok masse vaskejobber på meg i mange år, begynte å sy buss gardiner, så jobbet jeg med vask, søm og utleie av busser og til slutt fulgte jeg drømmen min innen interiør.  Nå som 30 åring stortrives jeg med dette, men skolen må tas opp og jeg jobber mot en utdanning innenfor det jeg driver med! Jeg må ærlig innrømme å si det er rart 1.5 tiår seinere…"

Klippet herfra: https://villapaprika.blogg.no/tilbake-pa-skolebenken-14-ar-seinere.html

Siden hun plutselig startet på skolen i november og det ikke har vært noe i kanalene hennes som vitner om at hun fysisk går på skolen kan det jo ha vært et nettkurs i interiørdesign via NKI e.l. (om hun faktisk har satt seg på skolebenken igjen da, kan jo godt være at det bare var noe hun tenkte på). NKIs interiørdesignkurs har ingen opptakskrav, så der er det null problem å komme inn uten fullført videregående skole/studiekompetanse.

Om det faktisk var interiørdesign på NKI hun startet på er det ikke akkurat overraskende at det ikke har blitt noe ut av det. Det er jo 100% selvstudium og krever at man har selvdisiplin og struktur så man klarer å opprettholde progresjonen på kurset. Struktur og selvdisiplin er vel ikke de første ordene jeg tenker på når det gjelder Camilla.

Endret av Christiane_W
Rettet skrivefeil
  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MrsMacchiato
1 time siden, Tiara07 skrev:

Mener bestemt at hun skrev i fjor at hun var tilbake på skolebenken?!?! Har aldri hørt noe mer om det i ettertid....

Hun skulle jo bli negledesigner også, påsto hardnakket at hun tok kurs og skulle jobbe med negler. Det var etter at hun jobbet i farens firma, og før interiørgalskapen, om jeg husker riktig. Så hun har vært på skolebenken før. Eller ikke. Det meste er jo løgn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Typisk henne.

Hun annonserte at hun hadde kjøpt rekkehuset ikke lenge etter at hun skrev at hun skulle bo i den leide leiligheten lenge. 

Rett før de hasteflyttet fra rekkehuset, få uker før termin, hadde hun innlegg om hvordan hun hadde omorganisert for å få plass til alt på liten plass. Og planer om å bygge ut.

Typisk henne å plutselig gjøre stikk motsatt av hva hun selv har skrevet. 

 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Menca skrev:

Det er jo ikke mange ukene siden hun la ut om at DETTE var leiligheten hun har trivdes best i og aldri følt seg mer hjemme. Jeg får jo faktisk litt vondt av henne. At hun ikke bare kan slå seg til ro. Spesielt når hun har flere barn. 

Jeg trenger ikke klage på hverken oppskrifter, strikking eller interiør, for det er ikke mine sterke sider heller...men jeg har tre barn selv og vet hvor knyttet de er til hjemmet sitt. Disse barna flytter jo nesten hvert år. Men for all del, kanskje de er mer herdet for dette enn mine er, barn er tilpasningsdyktige og lojale til sine foreldre. Håper for hennes del at hun snart kan slå seg til ro. Og kanskje satse på annet enn nettbutikker...

Min kommentar over her var svar til dette.

Glemte å sitere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...