Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 minutter siden, Frøken_ida skrev:

De smokkesnorene er livsfarlige....

Tragisk at en voksen dame med 4 barn ikke vet bedre!

Håper ingen kjøper av henne!

...ikke er de pene heller.

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

56 minutter siden, Frøken_ida skrev:

De smokkesnorene er livsfarlige....

Hvorfor det egentlig? Jeg spør av uvitenhet, aldri lagd smokkesnor selv 😅 (Har ingen planer om å gjøre det heller) 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er nok ikke gravid. Selv hun vet nok at hun ikke har kapasitet til flere nå.

Søtt at hun holder på med små håndlagde prosjekter. Det er bare det at det kanskje ikke er så brukervennlig...smokkelenke i strikk? Våt stikkete ull mot huden 😕 Søte gensere, men akk så upraktiske..store og tykke, når får man brukt sånt...

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at hun, som har strikket opptil flere, nydelige gensere tidligere, plutselig har så elendige strikkeferdigheter.. 

Liars gonna lie osv.. 😂

  • Liker 38
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at hun, som har strikket opptil flere, nydelige gensere tidligere, plutselig har så elendige strikkeferdigheter.. 

Liars gonna lie osv.. 😂

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, Ranunkelen skrev:

Merkelig at hun, som har strikket opptil flere, nydelige gensere tidligere, plutselig har så elendige strikkeferdigheter.. 

Liars gonna lie osv.. 😂

Jepp, hun strikket jo denne :P  

 

 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, loffen skrev:

Jepp, hun strikket jo denne :P  

 

 

Og nå er hun stolt av å få til denne:

😳

#LiarsGonnaLie

#InternettGlemmerAldri

Endret av Christiane_W
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny forretningsvirksomhet på gang med en venninne ser det ut som på Instagram. Nettbutikk med wallstickers og smykkeskrin. Noen av de wallstickersene var søte da, men kanskje litt stiv pris etter min smak. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny nettbutikk, Mini stjerner, eneste stedet firmanavnet er korrekt skrevet er i nettadressen 😩 
 

 

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Maskopi skrev:

Ny nettbutikk, Mini stjerner, eneste stedet firmanavnet er korrekt skrevet er i nettadressen 😩 
 

 

Det er vel wallstickers trykka ut av den maskinen Kim ba om spleis/ privat lån til? 
så om. I finner den igjen, så ser vi fortjenesten pr trykk. Han la jo ved kalkyle der. Noen som fremdeles har linken? 

Endret av Dollyådi
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

59 minutter siden, Dollyådi skrev:

Det er vel wallstickers trykka ut av den maskinen Kim ba om spleis/ privat lån til? 
så om. I finner den igjen, så ser vi fortjenesten pr trykk. Han la jo ved kalkyle der. Noen som fremdeles har linken? 

Om de produserer de selv , burde de kunne levere mye raskere enn 14 dager. Jeg tenkte når jeg leste det , at varene som selges i nettbutikken mest sannsynlig bestilles opp etter at kunden har handlet. Der av den lange leveringstida. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, Maskopi skrev:

La oss for all del håpe de kjøpte den maskinen for de 250.000 kr de skulle låne. Om de nå bestiller fra Kina, så lurer jeg på hva investorene vil få igjen for pengene de la i det. Ellers så kommer det frem at det er 40kr i varekostnad, så fortjenesten bør være bra!

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott
11 timer siden, Hege899 skrev:

Pinne 12 og dobbelt garn til barnegenser ?! Tipper han ikke kan bevege armene i den..

 

6 timer siden, Navigasjon skrev:

Den "genseren" passer bedre som ett sitte underlag, på en kald vinterdag:-)

 

Jeg synes ikke noe om genseren, eller synes strikkeferdighetene hennes er helt bra, men øvelse gjør mester. Og så tenker jeg at om hun har glede av det så er det jo fint. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, VildeS skrev:

Ny forretningsvirksomhet på gang med en venninne ser det ut som på Instagram. Nettbutikk med wallstickers og smykkeskrin. Noen av de wallstickersene var søte da, men kanskje litt stiv pris etter min smak. 

Hun burde  ikke fått startet opp med ny butikk 😒Konkursryttere. 

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...