Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun i Dagbladet det tok tid å finne kjærligheten på nytt etter en skilsmisse og et brudd flyttet ikke han inn så og si rett etter hun hadde født😂

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 minutter siden, Gjest_88 skrev:

Hun i Dagbladet det tok tid å finne kjærligheten på nytt etter en skilsmisse og et brudd flyttet ikke han inn så og si rett etter hun hadde født😂

Jeg sa opp Dagbladet+ for en stund siden og gidder ikke betale for å få lest artikkelen. Var virkelig Camilla og Kim det eneste paret Dagbladet kunne intervjue om denne "problemstillingen"? Står det noe i artikkelen om hvorfor akkurat de er interessante? Er det fordi de var eksene til hverandres ekser og ble sammen? 

Det ble først slutt mellom Camilla og H sensommeren '15, men tidlig i '16 avslørte hun at han hadde "vært med på flyttelasset" og at hun var gravid med hans barn. Frem mot fødsel var det mye skittkasting om eksen og familien hans på bloggen. H ble etterhvert sammen med eks-dama til Kim (jeg fikk aldri med meg nøyaktig når det skjedde). 

Camilla var på første date med Kim bare noen dager etter fødselen og det tok ikke lange tida før han flytta inn og ble presentert som mannen i hennes liv. Han hadde tatt kontakt med henne mener jeg å huske. Helt merkelig opplegg mange reagerte på den gangen.

  • Liker 30
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest BethD

EKSPERTENES TIPS?!?!? 
å herregud Dagbladet falt så langt ned på stigen nå... Hahaha jeg ler høyt faktisk. Var dette det paret de følte var ekspert på temaet? 
Så utrolig latterlig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, hufsaaaaa skrev:

De skal forøvrig også snart gifte seg .... (igjen?  :tongue:)

Hun svarte på IG at de ikke hadde planer om det enda.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står ingenting i artikkelen om at de er eksene til hverandres ekser, eller at han flyttet inn få dager etter fødselen. Framstilles som om hun brukte lang tid på å komme videre etter bruddet, nevner ett år, og at de nå har vært sammen i fire. Det går jo ikke opp. Står at han en dag (etter måneder med skriving) kom på besøk, og bare ble boende. Det var jo noen dager etter fødsel?

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Scoop skrev:

Det står ingenting i artikkelen om at de er eksene til hverandres ekser, eller at han flyttet inn få dager etter fødselen. Framstilles som om hun brukte lang tid på å komme videre etter bruddet, nevner ett år, og at de nå har vært sammen i fire. Det går jo ikke opp. Står at han en dag (etter måneder med skriving) kom på besøk, og bare ble boende. Det var jo noen dager etter fødsel?

Noen burde jammen skrive en e-post til journalisten, så kanskje de tar bort denne svada artikkelen.. lett å se at CØ liker å unngå å si sannheten ja.. 😂 Hadde jo jeg vært også, hadde jo vært flau for å si hvordan ting virkelig var.

  • Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Pollen skrev:

Hun svarte på IG at de ikke hadde planer om det enda.

Ok, men det sto i alle fall i artikkelen. 🙂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, Christiane_W skrev:

Jeg sa opp Dagbladet+ for en stund siden og gidder ikke betale for å få lest artikkelen. Var virkelig Camilla og Kim det eneste paret Dagbladet kunne intervjue om denne "problemstillingen"? Står det noe i artikkelen om hvorfor akkurat de er interessante? Er det fordi de var eksene til hverandres ekser og ble sammen? 

Det ble først slutt mellom Camilla og H sensommeren '15, men tidlig i '16 avslørte hun at han hadde "vært med på flyttelasset" og at hun var gravid med hans barn. Frem mot fødsel var det mye skittkasting om eksen og familien hans på bloggen. H ble etterhvert sammen med eks-dama til Kim (jeg fikk aldri med meg nøyaktig når det skjedde). 

Camilla var på første date med Kim bare noen dager etter fødselen og det tok ikke lange tida før han flytta inn og ble presentert som mannen i hennes liv. Han hadde tatt kontakt med henne mener jeg å huske. Helt merkelig opplegg mange reagerte på den gangen.

Nei leste bare overskriften og det lille eg fikk da jeg ikke har Dagbladet +🙈 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Jo, hun har selv skrevet at hun var på date 3 eller 4 dager etter fødsel. Så dukket han opp på Snap osv, og så dro hun til Vestlandet for å besøke familien til exmannen. Når hun kom hjem derfra så var de vel samboere å regne. Da var vel den lille kun noen uker gammel. Husker de var på hyttetur og ungen var kun 6-7 uker gammel, og jeg tenkte at det må være så rart å dele seng med en "ny" mann når man har en nyfødt, ammer og kanskje fortsatt blør til og med. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, hufsaaaaa skrev:

De skal forøvrig også snart gifte seg .... (igjen?  :tongue:)

De har ikke vært gift. Han har bare tatt etternavnet hennes. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Jif skrev:

De har ikke vært gift. Han har bare tatt etternavnet hennes. 

 

Jeg vet godt at de ikke er gift, enda de tidligere - i alle fall en gang, om ikke to - har påstått at de gjennomførte det og hjertelig takket for gratulasjoner på insta osv.

Det med «igjen» var en spøk. 😏

Endret av hufsaaaaa
  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...