Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

1 time siden, Twistdott skrev:

 

Jeg synes ikke noe om genseren, eller synes strikkeferdighetene hennes er helt bra, men øvelse gjør mester. Og så tenker jeg at om hun har glede av det så er det jo fint. 
 

 

Ja det er alltid koslig å ha en hobby. Får håpe hun utvikler evnene etterhvert så hun kan strikke noe mer brukervennlige plagg.

Den nye nettbutikk-ideen? Lykke til 😅

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Trodde hun kunne strikke fra før jeg... hun har jo ifølge seg selv for ett pr år siden eller noe strikka seg genser... sa hun iallefall. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Twistdott skrev:

 

Jeg synes ikke noe om genseren, eller synes strikkeferdighetene hennes er helt bra, men øvelse gjør mester. Og så tenker jeg at om hun har glede av det så er det jo fint. 
 

 

Øvelse gjør mester og alle har vi vært nybegynnere en gang, det er greit det. Det som gjør at jeg reagerer er at hun tidligere har sagt at hun har strikket en avansert genser med hullmønster (se Instagrampost som er lagt ut på side 272 i tråden). Veldig merkelig at hun er tilbake på nybegynnerstadiet tre år senere...:tekola: 

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Christiane_W skrev:

Øvelse gjør mester og alle har vi vært nybegynnere en gang, det er greit det. Det som gjør at jeg reagerer er at hun tidligere har sagt at hun har strikket en avansert genser med hullmønster (se Instagrampost som er lagt ut på side 272 i tråden). Veldig merkelig at hun er tilbake på nybegynnerstadiet tre år senere...:tekola: 

Hun glemmer tydeligvis hva hun selv har skrevet tidligere .

Om og om igjen...

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, loffen skrev:

Jepp, hun strikket jo denne :P  

 

 

Hun svarte jo faktisk JA i kommentarfeltet her (20.september 2017) på spørsmål om dette er genseren hun har strikket.

Og nå nylig fortalte hun at hun har lært å strikke vrangt 😁

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, FruRosa skrev:

Hun svarte jo faktisk JA i kommentarfeltet her (20.september 2017) på spørsmål om dette er genseren hun har strikket.

Og nå nylig fortalte hun at hun har lært å strikke vrangt 😁

Ja, hun var akkurat veldig stolt over å ha lært seg rett/vrang bord. Pussig, men ikke overraskende. Hun lyver tydeligvis så hun tror det selv.

Man går ikke fra den fine genseren til det hun holder på med nå. Kjempetjukke, ujevne rettstrikk gensere.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

18 minutter siden, Maskopi skrev:

Smykkeskrin med dansende ballerina til 7-800kr??!!!? Koster ikke de typ 149 på lekebutikk?

Å wallstickers får du på Wish.. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Orly skrev:

Hvor mange Nettbutikker kan man egebtlug starte å gå konkurs med??

 

Dette er en ny nettside ja, men organisasjonsnummeret er jo Øvestad Styling, så sånn sett har hun ikke startet noe nytt firma. De lurer seg til. 

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twistdott

Si alltid sannheten så vet man hva man har sagt, og husker det til seinere. Når man velger å smøre på, å omgå sannheten, så blir man avkledd, og det er jo det hun blir, for hun husker ikke hva hun har sagt tidligere.  
 Men det var vel ingen som noensinne trodde hun hadde strikket den genseren selv.

Hun «kjøpte» ,eller kanskje lånte, symaskin for et par- tre år siden fordi hun skulle sy så mye. Hvor ble det av den, hvor ble der av de elektiske bilene ungen har fått og kjørte rundt i gatene  med.
 

Konklusjon, ta alt med en klype salt,

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, naerin skrev:

Tror jeg heller kjøper smykkeskrin her 🤣🤣🤣

 

https://m.alibaba.com/product/62475286379/Unicorn-jewelry-storage-gift-personalized-music.html

 

Helt greit å legge på prisen litt - men det koster seriøst så mye mer at hvordan skal de forsvare dette? Seksti kroner hos Alibaba og åtte hundre der. De har ikke giddet å bytte bilde engang. Jeg hadde skjems!! 

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, Minipilla skrev:

Helt greit å legge på prisen litt - men det koster seriøst så mye mer at hvordan skal de forsvare dette? Seksti kroner hos Alibaba og åtte hundre der. De har ikke giddet å bytte bilde engang. Jeg hadde skjems!! 

Dette minner om da hun solgte ullpledd i akryl. 

Edit: hadde hun hatt skamvett hadde hun ikke startet dette.

Endret av FruRosa
  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trynefaktor
3 timer siden, Minipilla skrev:

Helt greit å legge på prisen litt - men det koster seriøst så mye mer at hvordan skal de forsvare dette? Seksti kroner hos Alibaba og åtte hundre der. De har ikke giddet å bytte bilde engang. Jeg hadde skjems!! 

Hun er skamløs. Men om folk er så dumme at de kjøper det, så vær så god. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, Minipilla skrev:

Og der skal de jammen flytte. Igjen. 

Du tuller?? Dette er det hun «kan», flytting og nettbutikker😔 stakkers små i denne ustabiliteten.

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...