Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Mamak skrev (5 timer siden):

Helt sikkert noen i omgangskretsen eller familie. Kan se slik ut ja😅

Hvilken tidsepoke var det sånne stoler med så mye stoff var en ting igjen?😅

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

FruRosa skrev (24 minutter siden):

VP og kompanjongen i Ministjerner har denne kontoen på IG. Florerer av skrivefeil der også.

Den er lukket, jeg følger den ikke.  Fatter ikke hvorfor en konto som tydeligvis skal skaffe oppdrag er privat!

Screenshot_20220120-171008_Instagram.jpg

De går for mottoet « all reklame er god reklame»… . 😅 Det er altså så uprofesjonelt med alle skrivefeil og måten de fremstiller seg og firmaene på. Det kunne ikke falt meg inn å bruke de til utvask en gang .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (2 minutter siden):

Begynner å bli en stund siden😅 Det er ikke akkurat pent. Men nå liker ikke jeg den stilen😂 Har aldri gjort det heller. Digre vaser, krukker, lysestaker og puter overalt, er ikke min kopp te🥴

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (45 minutter siden):

VP og kompanjongen i Ministjerner har denne kontoen på IG. Florerer av skrivefeil der også.

Den er lukket, jeg følger den ikke.  Fatter ikke hvorfor en konto som tydeligvis skal skaffe oppdrag er privat!

Du verden, det var litt av en bredde i tjenestetilbudet!
Her tviler man ikke på egen kompetanse. Renovering er noe annet en enkel oppussing, og krever nok bygningsteknisk kompetanse. 

Og by the way: å selge rengjøringstjenester krever godkjenning. https://www.arbeidstilsynet.no/registre/renholdsregisteret/godkjenningsordning-for-renholdsvirksomheter/

• Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (55 minutter siden):

Digital bolig??

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (4 timer siden):

Klart det er det! Hun har ingen andre kunder og oppdrag enn fra familie og venner.

Og det VET du? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Juststop skrev (21 minutter siden):

Og det VET du? 

Nei man VET jo ikke det - men når refferansene til må kun er egne firma og boligene har vært familie er det snodig at hun ikke fronter mer alle de andre stedene hun styler. Har enda tilgode å se noe som ikke er familie eller nære venner….

• Liker 32
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lunabelle skrev (19 timer siden):

Er det renholdforslag de mener tro...? 😅

Hvem betaler for renholdsforslag? Merkelig konsept.

Endret av Lill :)
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Twinkle~ skrev (13 timer siden):

Samme med gulvlampen som står ved sofaen. Er vel 10 år siden de var kule.

Jeg er helt satt ut av at en interiørdesigner kan ha så ensporig og umoderne stil. Det må jo rett og slett bli vanskelig å få tak på produkter. Hvor kjøper man de stolovertrekkene feks? Ingen som har sånt lenger vel? Samme med husbygget hun er med på; langt ifra moderne valg.

Dette er saklig kritikk mot forretningsvirksomhet. 

• Liker 24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De dyktige interiørkonsulentene bruker ikke sin egen smak i alle oppdrag.

De finner ut hvem som bor der, hvordan er de og hva passer til akkurat deres hus. Slik at stilen faktisk er tilpasset kunden, og ikke en kopi av stylistens egen stue.

I tillegg viser de arbeidet sitt på en god måte på nettsider etc. 

Hun er så langt unna dette. Vil hun drive med dette burde hun i hvertfall skolert seg på området.

Endret av Stargaze
  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stargaze skrev (1 time siden):

De dyktige interiørkonsulentene bruker ikke sin egen smak i alle oppdrag.

De finner ut hvem som bor der, hvordan er de og hva passer til akkurat deres hus. Slik at stilen faktisk er tilpasset kunden, og ikke en kopi av stylistens egen stue.

I tillegg viser de arbeidet sitt på en god måte på nettsider etc. 

Hun er så langt unna dette. Vil hun drive med dette burde hun i hvertfall skolert seg på området.

Helt enig!

Dette viste så godt da hun stylet Pilotfrue sitt hus til jul for et drøyt år siden. Alt hun brukte var kliss likt det hun stylet med hjemme hos seg selv, selv om hjemmet til Pilotfrue er helt annerledes enn VP sitt.

• Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (1 time siden):

Helt enig!

Dette viste så godt da hun stylet Pilotfrue sitt hus til jul for et drøyt år siden. Alt hun brukte var kliss likt det hun stylet med hjemme hos seg selv, selv om hjemmet til Pilotfrue er helt annerledes enn VP sitt.

Zooli skrev (4 timer siden):

Samme med gulvlampen som står ved sofaen. Er vel 10 år siden de var kule.

Jeg er helt satt ut av at en interiørdesigner kan ha så ensporig og umoderne stil. Det må jo rett og slett bli vanskelig å få tak på produkter. Hvor kjøper man de stolovertrekkene feks? Ingen som har sånt lenger vel? Samme med husbygget hun er med på; langt ifra moderne valg.

Dette er saklig kritikk mot forretningsvirksomhet. 

Hun er ingen interiørdesigner, null utdannelse på området

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koster det 1195 kr å få tips om å legge til noen puter og flytte saueskinnene til et annet sted i sofaen🤔? Ser mest ut som det er bruken av filter som er forskjellen på før- og etterbilder, jfr story akkurat nå🙄. Kanskje det bare er et annet filter som skal til for å få en lunere stemning i stua🤔😁😁?

Endret av skm
  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

skm skrev (1 time siden):

Koster det 1195 kr å få tips om å legge til noen puter og flytte saueskinnene til et annet sted i sofaen🤔? Ser mest ut som det er bruken av filter som er forskjellen på før- og etterbilder, jfr story akkurat nå🙄. Kanskje det bare er et annet filter som skal til for å få en lunere stemning i stua🤔😁😁?

Jeg tenkte akkurat det samme. Dette kan jo ikke være seriøst ment? 

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å kalle dette interiørveiledning (interiør veiledning) er et HÅN mot folk som kan dette og har det som yrke!

• Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes det er veldig fint at hun legger ut før- og etterbilder av prosjekter hun har gjort, det har jo mange ganger blitt etterlyst her i tråden at hun burde. Med tanke på å nå ut til potensielle kunder er jo det en positiv utvikling synes jeg. Om jeg er så imponert over det hun har gjort er en annen sak.

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

FruRosa skrev (På 20.1.2022 den 17.13):

Er det en parodi?

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (6 minutter siden):

Er det en parodi?

Skulle nesten tro det, men både bycamillao og ministjerner følger den.

Lagt til: så da kan det neppe være noen andre som har laget den som en parodi.

Endret av FruRosa
Lagt til tekst
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...