Konabakmannen Skrevet 16. juni 2019 #241 Del Skrevet 16. juni 2019 Andre gangen hun poster det Avent innlegget med samme skrivefeil. Flakse?? Er det sånn at annonsører aldri sjekker produktet de betaler for? 26 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nussepus Skrevet 16. juni 2019 #242 Del Skrevet 16. juni 2019 6 minutter siden, Konabakmannen skrev: Andre gangen hun poster det Avent innlegget med samme skrivefeil. Flakse?? Er det sånn at annonsører aldri sjekker produktet de betaler for? Jeg døøør 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol-regn-latter Skrevet 16. juni 2019 #243 Del Skrevet 16. juni 2019 I siste innlegg påstår hun at de bare bruker smokkene fra Avent på minste barn, men bildet som reklamerer for innlegget viser at barnet bruker en annen smokk. Jada... 36 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 16. juni 2019 #244 Del Skrevet 16. juni 2019 1 time siden, Minipilla skrev: Får mottaker melding når man tar screenshot på Instagram? Jeg tror det. Det var iallefall sånn før Men har du iPhone så kan du filme snappen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pollen Skrevet 16. juni 2019 #245 Del Skrevet 16. juni 2019 3 minutter siden, Wenda skrev: Jeg tror det. Det var iallefall sånn før Men har du iPhone så kan du filme snappen Spørsmålet er om Instagram, ikke snap. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wenda Skrevet 16. juni 2019 #246 Del Skrevet 16. juni 2019 4 minutter siden, Pollen skrev: Spørsmålet er om Instagram, ikke snap. 😂 selvfølgelig. Note to self: les alt 🙈 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 16. juni 2019 #247 Del Skrevet 16. juni 2019 23 timer siden, Friluftsdame skrev: Det går helt fint an å reise på ferie med alle. Det handler ikke om de 4, men om de 2. Det blir krevende, og kjenner jeg de to rett blir det litt for strevsomt. Lim meg her, og lim meg der. Æhæ? Det handler vel i bunn og grunn om å ta konsekvensene av de valgene man har gjort i livet, Akkurat det handler om voksenansvar, Men tar hun ikke ansvar for barna sine? Du tenker det er fornuftig å spekulere igjennom det du ser på some? " khenber jeg de rett", spar meg.. om du ikke kjenner de personlig så synes jeg det du driver med er usmakelige. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Polio Skrevet 16. juni 2019 #248 Del Skrevet 16. juni 2019 1 time siden, neiognei skrev: Hva gjør du for å få til dette da? Deltar i å snakke dritt om alt de foretar seg og alle aspekter i deres liv? På Kvinneguiden? 🤔 Det er så bra 😂. Bloggen kunne ikke brydd meg mindre. Men de som kommenterer her opphøyer seg selv og tror de viser en mer fornuftig side enn bloggeier.. Det er jo så langt fra sannheten som det er mulig å komme. For hver elendige kommentar, undrer jeg meg over hvem avsender er. Denne tråden her er guilty pleasure.. Men når det kommer lynsje/ mobbing må man si ifra. 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Friluftsdame Skrevet 16. juni 2019 Forfatter #249 Del Skrevet 16. juni 2019 Mor må i motsetning til andre som har permisjon jobbe, og trenger derfor pumpe. Dilemmaet er at «jobben» er å reklamere for pumpen, og å pøse ut bilder av mindreårige. Høy pris å betale.. 30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elaine Marley Skrevet 16. juni 2019 #250 Del Skrevet 16. juni 2019 Tråden er ryddet for spekulasjoner, brukerdebatt, latterliggjøring, avsporinger og svar til dette. Elaine Marley, mod. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sicci Skrevet 16. juni 2019 #251 Del Skrevet 16. juni 2019 6 timer siden, Wenda skrev: Jeg tror det. Det var iallefall sånn før Men har du iPhone så kan du filme snappen Tar man skjermbilde av storyen så får man varsel.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 17. juni 2019 #252 Del Skrevet 17. juni 2019 7 timer siden, Sicci skrev: Tar man skjermbilde av storyen så får man varsel.. På Instagram også? 😟 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Solfridmedhatten Skrevet 17. juni 2019 #253 Del Skrevet 17. juni 2019 6 minutter siden, amadine skrev: På Instagram også? 😟 Jupp! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amadine Skrevet 17. juni 2019 #254 Del Skrevet 17. juni 2019 Akkurat nå, Solfridmedhatten skrev: Jupp! Oi, det visste jeg ikke 😨 Jaja.. Skummelt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 17. juni 2019 #255 Del Skrevet 17. juni 2019 (endret) 28 minutter siden, amadine skrev: På Instagram også? 😟 Nei! Les her: https://www.tek.no/artikler/instagram-dropper-a-fortelle-folk-at-du-tar-skjermbilder-av-storyene-deres/440009 Endret 17. juni 2019 av FruRosa 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Louiah Skrevet 17. juni 2019 #256 Del Skrevet 17. juni 2019 17 minutter siden, Solfridmedhatten skrev: Jupp! Det stemmer ikke. Dette skjer på Snap, men ikke Insta. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiara07 Skrevet 17. juni 2019 #257 Del Skrevet 17. juni 2019 16 timer siden, neiognei skrev: Hva gjør du for å få til dette da? Deltar i å snakke dritt om alt de foretar seg og alle aspekter i deres liv? På Kvinneguiden? 🤔 Hvis du mener å påpeke fakta, er å slenge dritr, så er det det jeg gjør ja Hva jeg gjør? Engasjerer meg i forskjellige diskusjoner som omtaler eksponering av andres privatliv, og håper snart myndighetene får laget noen regler. Det er viktig å belyse problemet, samtidig blir jeg forb..... på blant annet paprika, og kommenterer det hvis jeg vil. Du er jo her inne kun for å ta alle som snakker kritisk om paprika, så forklar gjerne din rolle her inne 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 17. juni 2019 #258 Del Skrevet 17. juni 2019 15 minutter siden, Tiara07 skrev: Hvis du mener å påpeke fakta, er å slenge dritr, så er det det jeg gjør ja Hva jeg gjør? Engasjerer meg i forskjellige diskusjoner som omtaler eksponering av andres privatliv, og håper snart myndighetene får laget noen regler. Det er viktig å belyse problemet, samtidig blir jeg forb..... på blant annet paprika, og kommenterer det hvis jeg vil. Du er jo her inne kun for å ta alle som snakker kritisk om paprika, så forklar gjerne din rolle her inne 👏👏👏 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Monky Skrevet 17. juni 2019 #259 Del Skrevet 17. juni 2019 3 timer siden, Tiara07 skrev: Hvis du mener å påpeke fakta, er å slenge dritr, så er det det jeg gjør ja Hva jeg gjør? Engasjerer meg i forskjellige diskusjoner som omtaler eksponering av andres privatliv, og håper snart myndighetene får laget noen regler. Det er viktig å belyse problemet, samtidig blir jeg forb..... på blant annet paprika, og kommenterer det hvis jeg vil. Du er jo her inne kun for å ta alle som snakker kritisk om paprika, så forklar gjerne din rolle her inne Det er et diskusjonsforum, så da havner man i... vel, diskusjoner! Støtter @neiognei i hens kommentar til deg! Du bidrar ikke til å stoppe eksponering av barn med dine kommentarer i denne tråden - heller tvert om, da trådene om vp har gjort flere oppmerksomme på hvem det er og ført til flere klikk og følgere = penger i kassa og fortsatt eksponering! 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruRosa Skrevet 17. juni 2019 #260 Del Skrevet 17. juni 2019 53 minutter siden, Monky skrev: trådene om vp har gjort flere oppmerksomme på hvem det er og ført til flere klikk og følgere Har du bevis for denne påstanden @Monky? Hvis ikke er det spekulasjon, noe som ikke er lov her. 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg