Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk


Friluftsdame

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Elisiaflisa skrev:

Fant det ikke nå så hu er kjapp på å fjerne etter å ha lest det her ;)

Ja, det er slettet. Jeg så det tidligere (og reagerte som dere over her med avsky!!) men finner det ikke nå🙄

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

58 minutter siden, Carrosen skrev:

Ja, det er slettet. Jeg så det tidligere (og reagerte som dere over her med avsky!!) men finner det ikke nå🙄

Heldigvis! Fikk ikke sett selv, likegreit :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tråden er ryddet for spekulasjoner, personangrep, krenkende innlegg og svar til dette. Elaine Marley, mod.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pepsi max og cheerios med sjokolade. Hva med skive med sunnere pålegg?? Og denne utleveringen.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Xstrella skrev:

Pepsi max og cheerios med sjokolade. Hva med skive med sunnere pålegg?? Og denne utleveringen.

Chocopops til frokost 🍫🍬🍭

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Clara80 skrev:

Chocopops til frokost 🍫🍬🍭

Det var det ja. Greit av og til. Lørdag f.eks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig dårlig gjort av henne å latterliggjøre. Kan godt hende den eneste grunnen til at hun er tynn er at hun har høy forbrenning, så isåfall er det bare flaks. sukkeret i blodårene kan ingen se. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, det er dårlig gjort å kritisere en som er sliten og på felgen så det skal jeg ikke gjøre -  heller ønske god bedring. 

Alle som har født flere barn vet at det man ønsker seg i starten er fred og ro til å finne rytme og komme til hektene. Mange har derfor vært uforstående til fartingen hver eneste helg. Nå forklarer Paprika selv at ting ikke er som de ser ut.

Alle forstår at rammevilkårene er krevende. Paradokset er imidlertid at det er nå engang den reineste pure idyll som har vært presentert - i kombinasjon med en hinsides overeksponering. 

Hvis du klarer å blogge etisk og å gi den et normalt hverdagsinnhold er det mulig å bygge seg en mindre kontroversiell profil Paprika. Da er det en du med fordel bør holde utenfor offentlig blogg og IG, og noen som må skjermes.

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir feil å skulle tråkke på noen som ligger nede. For dette er vel bortimot det første  "ærlige" innlegget hun har skrevet  på lenge. Men det viser jo desverre at alt er en fasade og at "bak bildene" så er det en helt annen historie. Overrasker meg dog litt at hun syntes det var en sjokk å komme hjem fra sykehuset til et hus fullt av unger...det er barn nummer 4 vi snakker om...hva hadde hun sett for seg?

  • Liker 37
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig lurt å farte så mye rundt hvis man er SÅ sliten!

Fryktelig synd at de ikke får noe mer støtte fra ansvarlige voksne.

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Camilla er en god mor, og klart dette koster enormt med krefter. :(❤️ Håper hun får hentet seg inn litt, og at noen ser henne - ikke fasaden og alt stæsjet. Hun kunne nok trengt en klem og noen som hørte på henne og hvordan de siste mnd og årene har vært. 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi er alle forskjellige, men jeg kjenner jeg blir helt stresset av hvordan de har fartet de ukene siden fødsel. Jeg husker så godt de første ukene etter jeg har fått barna mine, hadde samboeren min foreslått at vi skulle dratt både hit og dit hadde jeg ledd tror jeg. De ukene nøt både jeg, samboeren min og den nyfødte ro og fred, man skal bli kjent, man er sliten, følsom osv. 

Men, det er jo følelsen jeg sitter igjen med etter å ha fulgt CØ en stund, hun er ikke på en plass i livet sitt nå hvor hun har RO. ALT skal bli bedre "imorgen". Det må være slitsomt å leve livet sitt sånn. Jeg håper oppriktig hun en dag føler at livet IDAG er helt bra! 

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men hvorfor alltid jage etter mer? Bare vær fornøyd med ting slik det er akkurat nå. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Minipilla skrev:

Jeg greier ikke helt å kjøpe det. Beklager. Dette er litt som før...når det ble litt motbør / kritikk etter idiotiske snapper feks kom slike innlegg på bloggen for å skifte fokus til leserne. Har man en dyp svangerskapsdepresjon farter man ikke rundt på turer som de to. Og likedan etter fødsel...er man så sliten at de rundt en lurer på om man skal kollapse er det snodig med turer hver helg både på hotell og hvor som helst, spise ute flere ganger i uka osv osv. Nei noe stemmer ikke helt her....

Veldig enig!!! Litt motbør, da tar vi rollen som offer.. 

  • Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Minipilla skrev:

Jeg greier ikke helt å kjøpe det. Beklager. Dette er litt som før...når det ble litt motbør / kritikk etter idiotiske snapper feks kom slike innlegg på bloggen for å skifte fokus til leserne. Har man en dyp svangerskapsdepresjon farter man ikke rundt på turer som de to. Og likedan etter fødsel...er man så sliten at de rundt en lurer på om man skal kollapse er det snodig med turer hver helg både på hotell og hvor som helst, spise ute flere ganger i uka osv osv. Nei noe stemmer ikke helt her....

Folk takler motgang og depresjoner på ulike møter vet du! Dere som påstod at hu «ville» ha en prematur baby og bli satt i gang tidlig her, burde virkelig gå i dere selv!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...