Gå til innhold

Villa Paprikas forretningsvirksomhet - saklig kritikk

Friluftsdame

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for persondebatt og svar til dette. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 uker ja..det er 56 dager. 

I løpet av de 56 dagene, er over 50 bilder blitt publisert på Paprikas offentlige IG. 30 av dem med direkte eksponering, dvs de er gjenkjennbare. 

Grøss for en uforstandig voksenperson. 

• Liker 39
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Friluftsdame skrev:

8 uker ja..det er 56 dager. 

I løpet av de 56 dagene, er over 50 bilder blitt publisert på Paprikas offentlige IG. 30 av dem med direkte eksponering, dvs de er gjenkjennbare. 

Grøss for en uforstandig voksenperson. 

I tillegg til mengder på Snap og IGstory. Disse "blir jo borte" etterhvert, men ...

Gekko er ikke bedre! Masse eksponering hos ham også (ser ham bare på Snap).

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ikke veltebøylen på Cybex være i oppreist stilling? 😳

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg forstår fortsatt ikke trangen til å alltid snappe ølen sin? Jeg fatter det bare ikke! Ingen jeg kjenner snapper så mye alkohol som han der. Jeg lurer på om jeg hele tiden skal begynne å snappe et cola glass eller Imsdal. Det ser like dumt ut!

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Minipilla skrev:

Jeg forstår fortsatt ikke trangen til å alltid snappe ølen sin? Jeg fatter det bare ikke! Ingen jeg kjenner snapper så mye alkohol som han der. Jeg lurer på om jeg hele tiden skal begynne å snappe et cola glass eller Imsdal. Det ser like dumt ut!

Det samme med å forme leppene som rompehull. 

• Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Miss.Wildfox skrev:

Jo😩

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun skrev for en stund siden at hun hadde blitt så økonomisk bevisst...

Etter at de flyttet inn på loftet har hun/de vist vanvittig mye spising ute, noe som IKKE er billig.

Og løftet om å blogge om matlaging og oppskrifter kokte bort i kålen, som vanlig.

Endret av FruRosa
Tastetull
  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Den bør vel helst være det, ja. Er nok en grunn for at det er nettop en veltebøyle 😮 

• Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, FruRosa skrev:

Etter at de flyttet inn på loftet har hun/de vist vanvittig mye spising ute, noe som IKKE er billig.

Og løftet om å blogge om matlaging og oppskrifter kokte bort i kålen, som vanlig.

økonomisk bevisst? Eldste jenta går jo rundt i burberry, ralph lauren og mange andre dyre merker. Til og med minste gecco/paprika er kledd i merkeklær. Skal si hun er økonomisk! :P

• Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Samen skrev:

økonomisk bevisst? Eldste jenta går jo rundt i burberry, ralph lauren og mange andre dyre merker. Til og med minste gecco/paprika er kledd i merkeklær. Skal si hun er økonomisk! :P

Kan være «merke» klær har jeg tenkt.... 

• Liker 29
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 minutter siden, FruRosa skrev:

Hvorfor bryr du deg om hun holder løftet om matlaging å oppskrifter når det eneste du gjør er å snakke dritt? Akkurat som om du hadde fulgt med på det! 

Noen her burde få seg et liv. Dere er virkelig sykelig opptatt av denne dama.

• Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo forstå den reisinga og fartinga fra deres perspektiv...det skjer jo overhode ingenting i hverdagslivet ellers. Ofte har man jo jobb og andre ting som gir hverdagen mening og innhold utover det å være mamma og pappa. Disse to trenger jo fri fra frien.

• Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 timer siden, monstergospel skrev:

Hvorfor bryr du deg om hun holder løftet om matlaging å oppskrifter når det eneste du gjør er å snakke dritt? Akkurat som om du hadde fulgt med på det! 

Noen her burde få seg et liv. Dere er virkelig sykelig opptatt av denne dama.

Der handler vel om at en blogg man følger kommer med en del «løfter» og «forventninger» til leserne at noe kommer snart...nettopp for å holde på lesere for å selv leve av bløffen -så kommer det ingenting av de de lover og sier. Det er jo å holde folk for narr hele tiden og det blir folk rett og slett veldig og forbanna over -er jo derfor denne bloggeren får så mye «pepper» i tråder som her i kvinneguiden.

• Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, GulleGull skrev:

Der handler vel om at en blogg man følger kommer med en del «løfter» og «forventninger» til leserne at noe kommer snart...nettopp for å holde på lesere for å selv leve av bløffen -så kommer det ingenting av de de lover og sier. Det er jo å holde folk for narr hele tiden og det blir folk rett og slett veldig og forbanna over -er jo derfor denne bloggeren får så mye «pepper» i tråder som her i kvinneguiden.

Når man har blitt lurt 1-2-3 ganger så slutter man vel bare å lese bloggen? 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, Klink skrev:

Når man har blitt lurt 1-2-3 ganger så slutter man vel bare å lese bloggen? 

Poenget er at hun lover og lyver gang på gang.

Det er kjipt at hun tjener penger på dette, uavhengig av hvem som leser bloggen eller ikke.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Miss.Wildfox skrev:

Alt med måte, si.

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...