Gå til innhold

Deltakere på AB influencerprogram

Fremhevede innlegg

Gjest tranedatter
Skrevet

Ingen som vet om flere har hoppet av skuta?

Ser Wenche Larsen har fått tilbake sin egen stil, innleggene virker mer fra hjertet, mindre glossy bilder fra internet, mer fra henne selv. Og faktisk beskrivelser av det hun gjør for mental helse! Så lurt på om hun har forlatt ABIP eller kjører egen stil uansett. :) 

Men gjetter at om flere har hoppet av så har de fått streng beskjed om å gå stille i dørene..."for å ikke ødelegge for de andre".

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
1 time siden, tranedatter skrev:

Ser Wenche Larsen har fått tilbake sin egen stil, innleggene virker mer fra hjertet, mindre glossy bilder fra internet, mer fra henne selv. Og faktisk beskrivelser av det hun gjør for mental helse! Så lurt på om hun har forlatt ABIP eller kjører egen stil uansett. :) 

Men gjetter at om flere har hoppet av så har de fått streng beskjed om å gå stille i dørene..."for å ikke ødelegge for de andre".

Hun erklærte, etter Tromsø-helgen, at hun nå skulle bli mer personlig og slippe leserne tettere inn på livet hennes og ikke bruke så mye bilder fra nettet. Så jeg tror det vi ser nå er et halvhjertet resultat av abip-kurset og det ser ikke akkurat ut som hun er helt komfortabel med den nye linja, men alt for "karrieren". 

Og hun har ikke hoppet av. For henne er fortsatt Anne-Brith den store helten. Trist å se at AB helt tydelig ikke inkluderer henne på samme måte som hun gjør med mange av de andre deltakerne, som passer bedre inn i det store bildet. 

Endret av Veslefrikk
Føyde til siste avsnitt.
  • Liker 33
Skrevet
7 minutter siden, Veslefrikk skrev:

For henne er fortsatt Anne-Brith den store helten.

Akkurat det der skjønner jeg ikke, for hun kan da ikke være så trangsynt at hun ikke får med seg hva AB gjør og klarer, eller ikke klarer er kanskje korrekt å si

• Liker 14
Skrevet
På 5.11.2019 den 9.08, tranedatter skrev:

Håper hun har hoppet av. Hun har et viktig budskap og det er synd hvis dette drukner i intetsigende bilder og tekst. 

• Liker 21
Skrevet

Ser ut som WL får litt mer respons på den nye stilen sin og det unner jeg henne. Den gamle linjen var veldig standard mal aktig. Men det spørs om ikke hun og de andre ville ha fått mye mer igjen om de hadde booket en individuell pr konsulent. Det ville vel blitt like dyrt, om ikke dyrere, men gitt gode resultater. 

• Liker 14
Skrevet
7 timer siden, n_97 skrev:

Ser ut som WL får litt mer respons på den nye stilen sin og det unner jeg henne. Den gamle linjen var veldig standard mal aktig. Men det spørs om ikke hun og de andre ville ha fått mye mer igjen om de hadde booket en individuell pr konsulent. Det ville vel blitt like dyrt, om ikke dyrere, men gitt gode resultater. 

Likevel har hun fremdeles ikke 1000 følgere. Jeg husker ikke når hun begynte på kurset, men med 1000 nye følgere i uka, som hun ble lovet, burde hun hatt over 10 000? Og vi må huske at Wenche er den som jobber hardest, i følge Anne Brith, jeg tør ikke tenke på hvor lite utbytte resten har av kurset. Etter ekstrakurset i Tromsø har hun øket med rundt 50 følgere, jeg lurer på om hun føler hun får kvalitet for alle pengene hun pøser inn på Anne Briths slunkne konto?

• Liker 36
Skrevet
10 timer siden, Felis skrev:

Likevel har hun fremdeles ikke 1000 følgere. Jeg husker ikke når hun begynte på kurset, men med 1000 nye følgere i uka, som hun ble lovet, burde hun hatt over 10 000? Og vi må huske at Wenche er den som jobber hardest, i følge Anne Brith, jeg tør ikke tenke på hvor lite utbytte resten har av kurset. Etter ekstrakurset i Tromsø har hun øket med rundt 50 følgere, jeg lurer på om hun føler hun får kvalitet for alle pengene hun pøser inn på Anne Briths slunkne konto?

Ja, hun burde hatt over 10 000 følgere. Jeg tror at AB har en så høy stjerne hos Wenche at bare det å få treffe henne personlig er verdt hvert øre. Men det virker for meg som om WL er av de mer selvstendige. Dvs f.eks. at hun ikke har en egen tråd her inne som drar lesertallene opp. 

Ellers må jeg si WL ser ut til å være en hyggelig og koselig dame, har en språklig styrke jeg savner hos andre kursdeltakere, spesielt muntlig. Jeg titter innom bloggen hennes av og til, men tema er ikke av min interesse, og det har gått en del på repeat med Jeg er sterk! Jeg gir meg aldri! o.l. 

Noen toppbloggere (eller influensere. sic) finnes neppe i denne stallen.

• Liker 23
Skrevet (endret)

Dette kurset skurrer det av. Er det noen som har kontaktet noen medier for å høre om de kan snoke litt bak kulissene? Hun driver jo åpenbart med humbug. Ingen av deltakerene er i nærheten av å bli noen «influensere», selvom de kaller seg det i bio på instagram, og de fleste ligger laaangt unna følgertallene de ble lovet. 

Ser nå forøvrig at de er på julebord hjemme hos en av deltakerne, og AB ignorerer stakkars Wenche Larsen. 

RETTELSE: Hun snappet Wenche opptil flere ganger etter jeg skrev dette! 

Endret av fotballjenta
  • Liker 32
Skrevet

Tråden er ryddet for injurie og svar til dette. 

Sol, admin.

Skrevet
1 time siden, fotballjenta skrev:

Dette kurset skurrer det av. Er det noen som har kontaktet noen medier for å høre om de kan snoke litt bak kulissene? Hun driver jo åpenbart med humbug. Ingen av deltakerene er i nærheten av å bli noen «influensere», selvom de kaller seg det i bio på instagram, og de fleste ligger laaangt unna følgertallene de ble lovet. 

Ser nå forøvrig at de er på julebord hjemme hos en av deltakerne, og AB ignorerer stakkars Wenche Larsen. 

Hva mener du? 

• Liker 2
Skrevet
1 time siden, fotballjenta skrev:

Huff :( Hvor ser du det? Wenche gledet seg jo sånn til julebordet, så hvis AB virkelig ignorerer henne får jeg virkelig vondt av Wenche. Hun ser jo sånn opp til AB, hun er det store idolet hennes. Ikke at jeg kan skjønne hvorfor men...

• Liker 14
Skrevet
9 minutter siden, jukkapalme skrev:

Huff :( Hvor ser du det? Wenche gledet seg jo sånn til julebordet, så hvis AB virkelig ignorerer henne får jeg virkelig vondt av Wenche. Hun ser jo sånn opp til AB, hun er det store idolet hennes. Ikke at jeg kan skjønne hvorfor men...

Jeg tok faktisk feil, AB har snappet Wenche ☺️ 

• Liker 8
Skrevet
2 timer siden, fotballjenta skrev:

Hadde faktisk vært litt interessant om en skikkelig grave-journalist hadde vært på saken og ikke en av disse journalistene som bare kose-prater med influencerne, for det er jo bare flaut, men om så vil skje er vel heller tvilsomt dessverre, hvis ikke så hadde det sikkert allerede vært gjort :)

48 minutter siden, jukkapalme skrev:

Da får du spørre henne, men tvilsomt om det er noe svar å få 😎

https://www.facebook.com/wenchelarsenno

• Liker 8
Skrevet

Wenche er så søt og virker så god, håper ikke hun blir et «offer» av AB, hun også.

• Liker 15
Skrevet

Kort oppsummert: WL er ei søt og trivelig dame med et stort hjerte, stå på vilje og noen triste ting i bagasjen.

Men, hun er ikke et influencer-emne. Leit å si det, når hun har holdt på så lenge med å prøve å bli det og ikke har mer enn 800 følgere har hun ikke "det". Det betyr ikke at hun ikke kan få masse følgere og bli en offentlig stemme i en annen sjanger enn influensa (Ops, autokorrektur!). Langt fra alle kjente fjes er i den kategorien. Hun leter på feil sted. 

Til slutt så lurer jeg på hvem de andre søkerene som ikke kom med var. Siden det går såpass dårlig med de som er plukket ut. Eller, såklart, nivået på kurset. De virker jo alle som trivelige damer. 

• Liker 40
Skrevet

Tja, ein kan vel ofte ta det AB seier med ei klype salt, så spørs nok om pågangen var så stor som ho vil ha folk til å tru.

• Liker 14
Skrevet

Når hun faktisk prøvde å «headhunte» Dolla Alexandra forteller det meg at det ikke var den aller største pågangen. Nei, her har nok alle som ville fått plass. Falsk markedsføring er ikke ukjent for AB. 

• Liker 26
Gjest tranedatter
Skrevet
1 time siden, decker skrev:

Tja, ein kan vel ofte ta det AB seier med ei klype salt, så spørs nok om pågangen var så stor som ho vil ha folk til å tru.

Først skulle det handplukket. Så ble mulige bloggere ringt opp (ørten sider bakover er det lenk til en av de), og til slutt har småblogger selv kontaktet og meldt seg på. Og resultatet sier seg selv: WL som er relativt oppegående har fortsatt 800 følgere på Instagram.

Skrevet

Ser at Wenche Larsen har gått fra rundt 30 til over 1000 likes på instagram på utrolig kort tid. Og de som liker er ikke fra Norge. Ganske gjennomsiktig at hun har kjøpt likes, noe jeg syns er utrolig trist. 

• Liker 39
Gjest Rettfralevra
Skrevet
15 minutter siden, fotballjenta skrev:

Ser at Wenche Larsen har gått fra rundt 30 til over 1000 likes på instagram på utrolig kort tid. Og de som liker er ikke fra Norge. Ganske gjennomsiktig at hun har kjøpt likes, noe jeg syns er utrolig trist. 

Julegave fra AB sikkert😅 1000 fake likes og de vanlige i tillegg! Pinlig!

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...