Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Inviterte en ukjent mann jeg kun hadde chattet litt med på facebook til hytta mi for en kveld/natt med sex. Vi hadde sex i alle rom, alt fra mine foreldres soverom til sofaen i stua. Det var helt vanvittig digg, fikk serieorgasmer og ble helt ekstremt våt. Vi holdt på i timesvis, jeg har aldri hatt så god sex før. Helt fantastisk.

Etterpå gikk vi ned på badestranda og hadde oss på en benk rett før han måtte ta bussen hjem. Det ble jeg veldig kåt av, tanken på å bli sett. 

Anonymkode: cae35...dc2

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eksdama mi er den mest vågale og flinkeste jeg kjenner til, og går sterkt ut i fra at hun har hatt de sluttyeste opplevelsene og jeg tror hun ikke var så full eller beruset at det ikke ble perfekt for henne... hun var alene ute og fikk et bord med robuste menn til å gjøre akkurat så røfft og samtidig respektfullt nok til at samtlige sørget for å få henne å komme før hun fikk to ladninger fra hver av dem inni seg og hun fikk gjort opp for drinkene og de sørga for å ta trusa og lage hull og revner i klærne samt at det rant sæd fra hun krøyp inn døra på loftet hos meg og var for sliten og beruset til å si noe før jeg fikk vite hele historien på 2 datasider kvelden etter,  med den råeste gangbangen fra 5 menn mellom 50 og 70 år hadde brukt henne i tur og orden både samtidig flere og en og en, hun måtte sminke seg overalt for å ikke se ut som et voldsoffer med smilet helt rundt en hel uke etter...   hun har vært med på uttallige knull og kommer uansett med egen hjelp eller mennenes dyktighet.. hun gjorde det enda grovere over flere dager for to år siden og uansett hvordan vi krangler eller er sammen, så vil jeg alltid si ja til sex med henne, og det er bare Et halvt år siden sist, og det har vært slutt i to år... men vi blir nok å slite med å ikke treffes for sex, og er nok bestevenner for livet innen sex fordi vi har et sterkt bånd... 

Håper hun får lyst å treffe meg snart hvis hun leser dette eller noe lignende...tror ikke hun vet at jeg liker alt hun har gjort på de årene vi var sammen, enda jeg ga henne lov og sa alltid "du skal få alt du vil, alltid, bare du kommer hjem til slutt - alltid" 🙂

I så fall vil dette oppklare litt, antar jeg. ;) Hvordan la være å beundre den beste sex og lærer mine fsntasier og liker at jeg har oppfyllt alle mine med henne, det er bare med henne det var mulig - og det er ingenting vi ikke har gjort for hverandre.. 

I alle fall, jeg har ingen krav eller må ha sex med henne, men sier nok aldri nei hvis ho trenger meg til noe... om vi ikke stolte på hverandre mer en stund, så gjør vi nok det med alt for framtiden.. Sex er digg og livet kort, lev det hver dag! 

Anonymkode: 7f1af...e69

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med to menn på en kveld. Først med en random tinder fyr, og så med ff’n som visste at jeg hadde et hook-up og hadde hatt sex tidligere på kvelden. Det var vanvittig pirrende!

Anonymkode: 9c005...43f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fingret venninna mi på en buss fra Førde til Bergen, under et teppe. Like etterpå vi var ferdig kom bestemora hennes på bussen. Kan ikke huske om vi visste at bestemora skulle komme på bussen eller om det var tilfeldig. 

Anonymkode: a8d68...b71

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste jeg har gjort var å ha sex med en mann jeg ikke fikk med meg navnet til, skjemmes enda :$ 

Anonymkode: b875b...925

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Fingret venninna mi på en buss fra Førde til Bergen, under et teppe. Like etterpå vi var ferdig kom bestemora hennes på bussen. Kan ikke huske om vi visste at bestemora skulle komme på bussen eller om det var tilfeldig. 

Anonymkode: a8d68...b71

Synes nok det teppet var litt klebrig ja.

Hilsen bussjåføren på rute 431  :fnise:

Anonymkode: 65d95...cb6

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pulte 16-18 damer på bordeller på to dager.. har traumer etter den turen enda. 

Anonymkode: 7fb44...60a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (17 timer siden):

Pulte 16-18 damer på bordeller på to dager.. har traumer etter den turen enda. 

Anonymkode: 7fb44...60a

Traumer? 

Anonymkode: 4e574...a52

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt nabokona som elskerinne. Jeg er singel i midten av 20-årene, og ble invitert på fest i nabolaget. Mannen hennes la seg tidlig, og fulle meg endte opp med å flørte med henne. Det endte med litt klining, helt til vi ble oppdaget av en annen nabo. 

Noen dager senere ble jeg lagt til på Facebook og flørtende fortsatte. Da hun en kveld satt alene og drakk vin ble hun litt vel ivrig og ville ha meg over på besøk. Jeg klarte ikke å la være og kom over. Mannen var på jobbrelaterte og vi hadde det litt moro.

Jeg er glad i BDSM og har holdt litt på med det. Dette introduserte jeg også for henne, og vi hadd det mye moro. Problemene kom etter hvert da hun ble så avhengig av sexen med meg, mens mannen hennes ikke er det, og de har lite sex til vanlig. 

Hun er bare sånn gjennomsnittlig attraktiv og 20 år eldre enn meg. Det var spennende i begynnelsen å binde opp og munnknulle en "cougar", men jeg ble litt lei etter hvert, og prøvde å bryte kontakten. Lettere sagt enn gjort, og hun er nå meget pågående, men jeg foretrekker egentlig damer på min egen alder. Hun ville helst gå fra mannen sin, men fikk beskjed om at det ikke var aktuelt av meg.

Grunnet korona har det blitt litt tørt i der siste, og etter et par øl klarte jeg ikke holde meg unna. Mannen hennes var hjemme, men hun klarte ikke si nei, fant opp en løgnhistorie og snek seg over til meg forrige helg. Det endte med den villeste sexen jeg har opplevd. Hun gjorde alt for at jeg skulle angre på "bruddet", selv om jeg egentlig hadde bestemt meg for å ikke gjøre noe med henne igjen. 

Man skal ikke undervurdere sexsultne kvinner i 40-årenes trang for beholde god sex. 

Denne historien er kanskje ikke så slutty fra min side, men jeg det nok hennes mest slutty historie. Og kanskje har hun gjort noe riktig. Det spørs om ikke jeg vil prøve å utnytte situasjonen litt fremover. Det er ikke hver dag man opplever kvinnfolk gir så mye av seg selv i senga.

Anonymkode: 8aea1...ec6

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Traumer? 

Anonymkode: 4e574...a52

Kanskje han mente träumer? :P Altså tyske for drømmer... Hehe..
Men neida.. Om han faktisk har traumer etter opplevelsene, er det ikke noe å spøke om

Anonymkode: 9b6b4...16a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

da hun ble så avhengig av sexen med meg, mens mannen hennes ikke er det

Jeg skjønner VELDIG GODT at mannen hennes ikke ble avhengig av sex med deg!

Anonymkode: 9b6b4...16a

  • Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.8.2021 den 22.37):

Traumer? 

Anonymkode: 4e574...a52

Ikke hatt sex siden. 10 år siden. Traumer ja. 

høre en bestekompis si: i choose her svidde seg langt inn. jeg var ikke så tøff allikevel har jeg innsett. Det er ikke min stil og litt dumt for norske jenter møter man kun når man drikker å det gjør man ikke. 
 

han (x)kompisen løper rundt enda å humper norske jenter med venninnene å oppfordrer til å være løse, selv om en av de sa de tre siste gutta ikke fikk den opp. Har litt fordommer mot sånt, skal innrømme det.

Anonymkode: 7fb44...60a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2021-8-3 den 22.32):

Fingret venninna mi på en buss fra Førde til Bergen, under et teppe. Like etterpå vi var ferdig kom bestemora hennes på bussen. Kan ikke huske om vi visste at bestemora skulle komme på bussen eller om det var tilfeldig. 

Anonymkode: a8d68...b71

Kom bestemoren også på bussen? 😂

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Onanerte i vannet ved en strand en gang da det var noen sykt kjekke menn som bada der. Var med et par venninner, men dem lå og sola seg. Sykt deilig og kommer aldri til å glemme det 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2019-5-29 den 18.13):

Dette kan fint være ting man aldri kommer til å si til noen man kjenner. Da jeg var 27 endte jeg opp med og ha sex med tre menn på en fest. Veldig oppfylt med en i rumpa, en i vagina og en i munnen samtidig. Veldig surrealistisk å tenke på nå ti år senere, siden jeg er veldig A4. Hva er din skjulte historie? 🙂

Anonymkode: 8fe0b...be0

Må være da jeg gikk på videregående.....leide hybel av en familie som var medlemmer i smiths venner.........hjalp familiens 2 døtre på 16 og 17 med "mattematikk"......... moren oppdaget det og skulle be for meg, endte med sengekos daglig i 3 uker før jeg plutselig fikk oppsigelse på leiekontrakten med begrunnelse: Da hybelen nå skal renoveres ser vi oss nødt til å si opp leieforholdet, hahahaha

Anonymkode: 4fdce...bed

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 17.8.2021 den 8.46):

Må være da jeg gikk på videregående.....leide hybel av en familie som var medlemmer i smiths venner.........hjalp familiens 2 døtre på 16 og 17 med "mattematikk"......... moren oppdaget det og skulle be for meg, endte med sengekos daglig i 3 uker før jeg plutselig fikk oppsigelse på leiekontrakten med begrunnelse: Da hybelen nå skal renoveres ser vi oss nødt til å si opp leieforholdet, hahahaha

Anonymkode: 4fdce...bed

mange flotte smiths venner jenter ja - ble det håndjager av dem eller enda mer kos ?

Anonymkode: 25f5c...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Danskebåt 1

På guttetur til Danmark traff jeg en dame rundt 40, var selv 25 på den tiden. Hun ble med på lugaren for en drink etter diskoteket stengte. Jeg sa at jeg var massør da vi kom til lugaren, noe hun gjerne ville sjekke ut.

Startet med leggene, og jobbet meg opp til musa som var veldig våt. Når jeg hadde jobbet litt i det området tok jeg frem pikken, hun sugde meg og jeg sprutet henne i ansiktet.

Jeg sa at det var på tide at hun gikk tilbake til venninnene, men hun kunne da opplyse om at hun var på tur med mannen sin og sønnen ,men at de var uenige om hvordan man skulle feste på båten. De hadde kranglet og hun dro på disko alene :)

Anonymkode: 5a1cc...2bf

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...