Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde meg med fem menn på samme kveld. Dette er eneste gangen i mitt liv jeg har vært på swingersklubb, det tidligere Vip Room i Nydalen. Jeg sto på alle fire og mennene lekte "tog", dvs. de trengte inn i meg bakfra én etter én og lot den neste overta når han hadde kommet. Etter at alle var ferdig tok vi en dusj og noe å drikke, og så gjorde vi det en gang til.

En del år siden nå (stedet er stengt) og jeg har aldri gjort noe lignende igjen.

Anonymkode: 1396b...49d

  • Liker 12
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

On 1/4/2021 at 11:56 AM, Guest Smiley99 said:

Runka kjæresten min da vi satt på flyet til Syden. Han "sov" og jeg satt på telefonen, mens vi hadde på oss et pledd.

Nei, det var meg! Det var mørkt på flyet og du satte deg på feil rad 🙂 tusen takk.

Anonymkode: b0eb0...4fc

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/19/2019 at 9:25 PM, AnonymBruker said:

Min historie er mer tragisk enn ordentlig slutty... Jeg hadde vært singel i mange år uten kroppskontakt, da jeg bestemte meg for å endelig kl meg pent, barbere alt som barberes skal, og gikk på byen alene på et feriested hvor mennene er desperate etter turister. Miniskjørt, topp som viste skikkelig kløft og vonde  men sexy sko. Problemet var at ingen prøvde sjekke meg opp. Jeg var 28, slank og med et greit utseende. Nedtur, ass.

Anonymkode: df032...103

Løver er ikke nødvendigvis interesserte i lam som legger seg ned foran dem.

Anonymkode: b0eb0...4fc

  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt for kåt... spurte han jeg sugde om han kunne pisse meg i kjeften. 2 sekunder inn i det angra jeg, og endte med og kaste opp.

 

Aldri igjen.

 

Og nei... jeg tuller ikke. 

Anonymkode: cc044...e37

  • Liker 14
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 20.1.2021 den 18.01):

Hadde meg med fem menn på samme kveld. Dette er eneste gangen i mitt liv jeg har vært på swingersklubb, det tidligere Vip Room i Nydalen. Jeg sto på alle fire og mennene lekte "tog", dvs. de trengte inn i meg bakfra én etter én og lot den neste overta når han hadde kommet. Etter at alle var ferdig tok vi en dusj og noe å drikke, og så gjorde vi det en gang til.

En del år siden nå (stedet er stengt) og jeg har aldri gjort noe lignende igjen.

Anonymkode: 1396b...49d

Brukte de kondom? Er du sjekket for hpv? Hørtes ikke bra ut.

Anonymkode: 5fca0...0b4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ble litt for kåt... spurte han jeg sugde om han kunne pisse meg i kjeften. 2 sekunder inn i det angra jeg, og endte med og kaste opp.

 

Aldri igjen.

 

Og nei... jeg tuller ikke. 

Anonymkode: cc044...e37

Bra timing at han måtte slå lens akkurat da 👍

Anonymkode: dc042...faa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette har jeg aldri fortalt noen.... 
Det var for mange år iden, jeg var vel omtrent 20-22 år. Jeg og ei venninne skulle bade på det lokale badestedet, men siden det var så mye folk der gikk vi litt lengre ned i elva for å finne oss en plass. Da vi var ute i vannet fikk vi se at det satt to menn litt lengre ned i elva som så på oss. Disse var fullt påkledd og jeg tror kanskje det var to lastebilsjåfører som hadde en pause, for det er en truckstop litt lengre bort. 
Venninnen min fleipte med at de sikkert syns det var artig å ha noe fint å se å mens de hadde pausen sin, så vi bestemte oss for å ta av oss bikinitoppene våre. Vi la merke til at de ble interesserte og tok etter hvert også av oss bikinitrusene under vann, og viftet med dem før vi kastet dem på land. 
Nå var vi blitt varme i trøya og begynte å kose litt med hverandre, bare for å se hvordan de reagerte..... Det ene tok det andre og plutselig var vi kjempekåte begge to og endte opp med heftig sex, først ute i vannet, så etter hvert inne på land. Glemte helt bort de to mennene som forestillingen egentlig startet for...Tror de forsvant etter hvert også, for da vi "kom til oss selv igjen" var de i alle fall borte😆

Vi er to hetero-jenter og ingen av oss har noen gang, verken før eller siden, hatt jentesex....

Av andre, litt mer vanlige ting jeg har holdt på med så kan nevnes sex med samboeren på diverse hotellverandaer eller i panoramavinduer med god innsikt. Jeg har også for "vane" å gå truseløs eller med fransk åpning hver gang jeg går i skjørt, noe mannen min vet å sette pris på. Har forelsket meg i truser som ikke har skritt, men som i stedet har perlerader som ruller godt inn i sprekken når jeg beveger på meg... deilig! Det hender jeg passer på at tilfeldig forbipasserende får se undertøyet dersom vi sitter på restaurant eller for eksempel på en benk. Joda, er nok litt ekshibisjonist, ja... 🤭

Anonymkode: 2a9b3...954

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):


Av andre, litt mer vanlige ting jeg har holdt på med så kan nevnes sex med samboeren på diverse hotellverandaer eller i panoramavinduer med god innsikt. Jeg har også for "vane" å gå truseløs eller med fransk åpning hver gang jeg går i skjørt, noe mannen min vet å sette pris på. Har forelsket meg i truser som ikke har skritt, men som i stedet har perlerader som ruller godt inn i sprekken når jeg beveger på meg... deilig! Det hender jeg passer på at tilfeldig forbipasserende får se undertøyet dersom vi sitter på restaurant eller for eksempel på en benk. Joda, er nok litt ekshibisjonist, ja... 🤭

Anonymkode: 2a9b3...954

Heldig er vi som av og til krysser veien i riktig øyeblikk, og får noen morsomme spennende minner fra kvinner som deg. Greit at det ikke finnes for mange av dere, men noen må det være for å sette litt farge på hverdagen 🤩

Anonymkode: a91c6...be5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/4/2021 at 11:49 AM, AnonymBruker said:

Jeg er enegget tvilling. Da vi var unge, var min søster og jeg svært like hverandre. Ofte hadde vi også samme frisyre og like klær. Kan bli både problemer og moro av slikt. Noen ganger brukte vi utgi oss for å være den andre. 

Da vi var sammen på ferie, traff søsteren min en engelsk fyr. Men etterhvert ble hun lei av ham og foreslo at jeg kunne møte ham i stedet. Det gjorde jeg og det fungerte utmerket, også når det kom til sexen. Han merket ikke noe, og syntes det var ekstra pirrende at jeg hadde barbert musa mi siden sist.  For at søsteren min skulle kunne treffe ham igjen, måtte hun også barbere seg.

Det "verste" vi gjorde, var nok da vi var på hyttetur med våre kjærester. God stemning og god drikke gjorde vel at vi tok det i lengste laget. Vi byttet kort og godt kjærester for ei natt uten at de oppdaget det. Var gøy å ha gjort det, men det ble heldigvis med den ene gangen.  Snart 20 år senere er vi gift med de samme mennene. De vet fortsatt ikke noe om det som skjedde. Det kommer de heller aldri til å få.

 

Anonymkode: 5578d...4b0

Å utgi seg for å være noen andre for å få sex regnes som voldtekt. 

Anonymkode: cc97e...6ff

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Å utgi seg for å være noen andre for å få sex regnes som voldtekt. 

Anonymkode: cc97e...6ff

Edit: Så du har jo både voldtatt menn og sørget for at ektemannen din ble voldtatt. 

Anonymkode: cc97e...6ff

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjipeste med livet er at man blir gift og får barn. Da er det slutt på alle disse fantastiske opplevelsene for resten av livet. Kun kjedelig sex med samme person og så later man som man "piffer opp" sexlivet av og til, men bak i hodet er det ingenting som kan sammenliknes med de tidligere ekte opplevelsene.

Anonymkode: 36a3e...64a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det kjipeste med livet er at man blir gift og får barn. Da er det slutt på alle disse fantastiske opplevelsene for resten av livet. Kun kjedelig sex med samme person og så later man som man "piffer opp" sexlivet av og til, men bak i hodet er det ingenting som kan sammenliknes med de tidligere ekte opplevelsene.

Anonymkode: 36a3e...64a

Snakk for deg selv. For min del så har sexen bare blitt bedre og mer spennende jo eldre jeg har blitt. Er tryggere nå og har en mann som liker å leke og utforske sammen med meg. 

  • Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mest horete jeg har hørt om fra ei veninne var at hun hadde sex med to gutter samme dag uten kondom og avtalte å møte en tredje. Han gav henne oralsex i 1time uvitende om at to menn ganske nylig hadde sprutet inni henne.😅🙈

Anonymkode: 7302a...f6d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.5.2019 den 21.01):

Det mest horete jeg har gjort er å ha sex med en gift mann mens han var på jobb. 

Anonymkode: 9f4fa...381

Samme her😅

Anonymkode: e4a3e...a0f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med litt verdighet og integritet, selvrespekt er også fint å ha med deg.

Ingen fremmede på nett har noe som helst med hva man har prestert av situasjoner i sengen.

Anonymkode: 03ecc...956

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.6.2021 den 14.21):

Det kjipeste med livet er at man blir gift og får barn. Da er det slutt på alle disse fantastiske opplevelsene for resten av livet. Kun kjedelig sex med samme person og så later man som man "piffer opp" sexlivet av og til, men bak i hodet er det ingenting som kan sammenliknes med de tidligere ekte opplevelsene.

Anonymkode: 36a3e...64a

Da har man vel muligens giftet seg med feil person? 

  • Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det mest slutty jeg har gjort, var vel da jeg matchet med en på en datingside, skrev litt frem og tilbake, dro over å hadde en kjapp (skuffende!) Runde, for å så dra hjem igjen, og ikke snakke med han siden. 

Jeg var bare ung, kåt, og han var kjekk. Jeg var heller ikke på jakt etter noe forhold, og det var ikke han heller. Men skuffelsen var stor da "showet" varte i 3 minutter, og tykkelsen på penisen var omtrendt som min pekefinger... 

Men, fikk det ut av systemet da. :ler:

 

Anonymkode: 8e85a...169

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex i offentlig basseng i en alder av nærmere 50. Ble kastet ut av vakta, men vi kom tilbake dagen etter 😊 Hadde ikke sex andre dagen da

Anonymkode: fdcaa...a83

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.2.2020 den 2.55):

Hadde fantastisk deilig analsex så jeg squirtet med elskeren den ene kvelden, følte meg sår og brukt dagen etterpå. Jeg kom hjem og hadde vanlig kjedelig misjonær uten engasjement fra min mann (helt normalt for vårt sexliv) morgenen etterpå. Bare noen timer mellom, og kontrasten mellom opplevelsene var enorm. 

Anonymkode: 8c620...49a

Og det skyldes hva tenker du? Din lille historie bekrefter vel bare oppfatningen om at graden av passion, tilfredsstillelse, begjær og skalaen på kinky termometeret ligger hos, nettopp, mannen, i hvilken grad kvinnen blir happy. Passivt......

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knullet konas mor på kjøkkenet mens kona satt på verandaen med morens sambo!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...