Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Pult en ei venninne hadde noe på gang med. Hun var egentlig ikke intressert i han da. Og det var han som la an på meg. Men vi hadde sex flere ganger. Og tydeligvis vil han ha mer sex med meg. Kanskje jeg var bedre enn venninna mi. Dette blir vår hemmelighet. Han har ikke kontakt meg henne nå. Og hun dumpet han. Så føler meg ikke så slem venninne. Men var spennende nok. Vi hadde sex i rom ved siden av henne første gang. Han kom inn til meg. 

Anonymkode: acbdc...bbf

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På sexklubb i utlandet ble jeg knulla bakfra samtidig som jeg sugde en annen. Ble også knulla på et bord med 15-20 tilskuere rundt. 

Anonymkode: a37b0...487

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugde en fyr i steambadet på Farris Bad som 20 åring. 
 

Reiste alene til Maspalomas i ungdommen og var naken i sanddynene. Knulle en del damer der. Var også på swingersklubber og gaysexklubber på kveldene.
 

Blitt sugd i bilen på en ferge. Paret i bilen ved siden fniste veldig.

 

Masse offentlig sex og blitt tatt med steapon foran andre personer flere ganger.

Anonymkode: fa1b5...06b

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg knulla dama til sjefen for å få høyere lønn. Hun hadde stor innvirkning på driften og hun syntes jeg fortjente bedre lønn. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enegget tvilling. Da vi var unge, var min søster og jeg svært like hverandre. Ofte hadde vi også samme frisyre og like klær. Kan bli både problemer og moro av slikt. Noen ganger brukte vi utgi oss for å være den andre. 

Da vi var sammen på ferie, traff søsteren min en engelsk fyr. Men etterhvert ble hun lei av ham og foreslo at jeg kunne møte ham i stedet. Det gjorde jeg og det fungerte utmerket, også når det kom til sexen. Han merket ikke noe, og syntes det var ekstra pirrende at jeg hadde barbert musa mi siden sist.  For at søsteren min skulle kunne treffe ham igjen, måtte hun også barbere seg.

Det "verste" vi gjorde, var nok da vi var på hyttetur med våre kjærester. God stemning og god drikke gjorde vel at vi tok det i lengste laget. Vi byttet kort og godt kjærester for ei natt uten at de oppdaget det. Var gøy å ha gjort det, men det ble heldigvis med den ene gangen.  Snart 20 år senere er vi gift med de samme mennene. De vet fortsatt ikke noe om det som skjedde. Det kommer de heller aldri til å få.

 

Anonymkode: 5578d...4b0

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Smiley99

Runka kjæresten min da vi satt på flyet til Syden. Han "sov" og jeg satt på telefonen, mens vi hadde på oss et pledd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.5.2019 den 21.01):

Det mest horete jeg har gjort er å ha sex med en gift mann mens han var på jobb. 

Anonymkode: 9f4fa...381

Jeg hadde sex med ei gift dame flere ganger, men sluttet med det da vi ble separert.

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har tryglet en knallsøt engelsk gutt om å få bli med hjem til han for å bli knulla. 

Løp etter han og bød meg frem.. 

Anonymkode: 639f1...33d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimmet, og blitt rimmet av en gift firebarnsmor en knapp halvtime etter at vi møttes for første gang. Fortsatt mitt livs aller beste opplevelse. Ikke bare rimmingen, men det påfølgende døgnet der vi hadde hemningsløs sex på alle tenkelige og utenkelige måter.

Anonymkode: 4b5f6...a1d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er endel år siden. Hadde sex med en venn som satt inne. I sofaen på besøksrommet i fengselet. Kan i dag ikke kjøre forbi fengselet i Arendal uten å smile.😄

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Rimmet, og blitt rimmet av en gift firebarnsmor en knapp halvtime etter at vi møttes for første gang. Fortsatt mitt livs aller beste opplevelse. Ikke bare rimmingen, men det påfølgende døgnet der vi hadde hemningsløs sex på alle tenkelige og utenkelige måter.

Anonymkode: 4b5f6...a1d

Med mannens velsignelse eller uvitenhet? 

Anonymkode: da293...acf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Med mannens velsignelse eller uvitenhet? 

Anonymkode: da293...acf

Med mannens uvitenhet.

Anonymkode: 4b5f6...a1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må være da jeg i yngre dager ofte var på salgskonferanser og kurs på store hoteller, hvor det også var andre firmaer/grupper.  Satte meg som mål å komme i kontakt med gifte/samboende jenter, få en god kjemi, enklest når det var litt vin i glasset.. Fikk pensent samtalene over på hvordan de hadde det i det daglige.  OFTE var det litt "kjedelig i heimen". Mye av sexen var rutine eller ikke til stede.   Ofte ble det bare snakk og en kunne se at de likte å snakke litt frekt.  Det ble ofte kun et siste glass på rommet.  Der kunne man sitte litt nærmere i sofaen og gjerne gi litt massasje, som igjen gikk over i litt mer beføling.  Å kjenne hvor våte de var, pustet tungt når puppene ble befølt eller kysset i nakken var en god følelse.

Det ble ofte kun med dette og et glass vin. Men mange av dem kunne strekke seg til å runke meg eller suge meg av før de gikk tilbake.  Sjelden jeg måtte gå til sengs uten at jeg hadde hatt utløsning...     Så ble det ekstra bonus hvis de ønsket et skikkelig nummer før de gikk  til sengs for så tilbake til mannen sin dagen etter...  med litt mer spenning på konferansen enn kanskje ventet.

Anonymkode: 25f5c...1a2

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Må være da jeg i yngre dager ofte var på salgskonferanser og kurs på store hoteller, hvor det også var andre firmaer/grupper.  Satte meg som mål å komme i kontakt med gifte/samboende jenter, få en god kjemi, enklest når det var litt vin i glasset.. Fikk pensent samtalene over på hvordan de hadde det i det daglige.  OFTE var det litt "kjedelig i heimen". Mye av sexen var rutine eller ikke til stede.   Ofte ble det bare snakk og en kunne se at de likte å snakke litt frekt.  Det ble ofte kun et siste glass på rommet.  Der kunne man sitte litt nærmere i sofaen og gjerne gi litt massasje, som igjen gikk over i litt mer beføling.  Å kjenne hvor våte de var, pustet tungt når puppene ble befølt eller kysset i nakken var en god følelse.

Det ble ofte kun med dette og et glass vin. Men mange av dem kunne strekke seg til å runke meg eller suge meg av før de gikk tilbake.  Sjelden jeg måtte gå til sengs uten at jeg hadde hatt utløsning...     Så ble det ekstra bonus hvis de ønsket et skikkelig nummer før de gikk  til sengs for så tilbake til mannen sin dagen etter...  med litt mer spenning på konferansen enn kanskje ventet.

Anonymkode: 25f5c...1a2

Deilig beretning ❤️

Tenker folk skal være rimelig trygg på forholdet sitt og sex-livet hjemme, skal man være komfortabel med at samboer drar på jobb-konferanse. 😂

Anonymkode: 42870...577

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

For ca fem år siden var jeg irritert på nabodama pga småting sett i ettertid ..Jeg må samtidig si jeg var kåt på mannen hennes å derfor lå jeg med han gjentatte ganger og mens hun var på sykehuset etter keisersnitt. Så slutty!

Anonymkode: 94787...62d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Deilig beretning ❤️

Tenker folk skal være rimelig trygg på forholdet sitt og sex-livet hjemme, skal man være komfortabel med at samboer drar på jobb-konferanse. 😂

Anonymkode: 42870...577

Skal nok ikke legge skylda på damene her, siden det var litt "jakt" men ofte var det ikke så vanskelig å få lov til å tilfredstille litt. Mangel på spenning og noe nytt virket ofte som et  godt argument som gikk inn..  Men skal også si at noen var veldig tydelige... sa NEI, det ble selvfølgelig respektert, men spennende var det for de som slapp seg litt løs og tillot seg selv en deilig stund og jeg fikk opplevelser...

Anonymkode: 25f5c...1a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Skal nok ikke legge skylda på damene her, siden det var litt "jakt" men ofte var det ikke så vanskelig å få lov til å tilfredstille litt. Mangel på spenning og noe nytt virket ofte som et  godt argument som gikk inn..  Men skal også si at noen var veldig tydelige... sa NEI, det ble selvfølgelig respektert, men spennende var det for de som slapp seg litt løs og tillot seg selv en deilig stund og jeg fikk opplevelser...

Anonymkode: 25f5c...1a2

Deilig å lese om uansett 😀 Har selv hatt noen få lidenskapelige runder med sex-tørste (og tørkede) gifte kvinner, kjenner det du beskriver med ekstrem kåtskap. Bløte fitter og tilfredsstillende stønn.

Deilig ❤️❤️
 

Nå er jeg gift selv, og har et ehm tja sex-liv med kona. Glad hun ikke har en jobb der hun drar på sånne konferanser 😅

Anonymkode: 42870...577

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var for forholdsvis nygift. Så kom det en ny avdelingssjef på jobben. Etter 3 dager sa jeg hjemme at jeg skulle jobbe overtid. 
Jeg lå over pulten å ble pult bakfra av den nye sjefen. Fikk overtidsbetalt i tillegg. Tjente bra på overtid det året. 
Ble skilt, men overtidsarbeidet fortsatte. 

Anonymkode: f65ad...da8

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...