Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Sånt finnes, men hva er oddsen? Må jo ta noen sjanser i livet.

Anonymkode: 85e7e...b15

Det er iaf. naivt å tro at ikke sånt skjer.  Det har hardnet ordentlig til i Norge ila. de siste årene.   Nei, møtes på nøytralt sted, så får man se det an.

Anonymkode: 65d95...cb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tråden er ryddet for brudd på retningslinjene på seksualitetsrommet. Elaine Marley, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.12.2023 den 0.14):

Det er bra du likte det, men tenker veldig på dem som har gått ut å sakt at det er mye seksuell trakkasering og sexpress i forsvaret. Ikke akkurat bra at de var i flertall og maste, kunne gått alvorlig dette. MEN bra for deg at du likte det, tenker bare generelt at sånn må mennene slutte med, skjønner ikke hvorfor dere må dele rom når de er sånn, men ledesen er jo ikke noe bedre mot kvinner de, så da er det såklart ikke noe som blir gjort. 
Det at de kaller deg felleshull etter at de fikk ha sex etter å mase og trakkasere er noe av det tragiske, blir så sinnt, at det er mulig å være så dum. Hater dumme folk. 

Anonymkode: 4c526...4ab

Det er bare ekkelt synes jeg. Ikke at du sugde flere på en gang,MEN hvor du gjorde det. I militæret....på jobb på en måte med masse kåte menn. Det er ekkelt synes jeg, og jeg er ikke prippen. Kunne fint hatt sex med 2 stk,men aldri i en SLIK setting

Anonymkode: ba5e5...751

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som 16 åring skampulte jeg moren til en kamerat av meg på 44 år. Hun var lubben og god med en deilig dissende rompe. Først med pikken og etterhvert hennes king kong dildo. Jeg avsluttet det hele med å levere ladningen i munn hennes med påfølgende svelging.

Dette kjenner ingen andre til. Ble med den ene gangen.

Anonymkode: 4087c...bab

  • Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I romjula gjorde jeg en avtale med en jeg ble kjent med på fetlife. 
jeg skulle møte opp på hotellet hans. Ta på bind for øynene og banke på døra. Der inne vents han sammen med en kompis. De brukte meg i to timer før de sendte meg på ganga igjen. 
Hadde bind for øynene hele tida, og jeg aner ikke hvem de var. :)

utrolig spennende og pirrende. 
 

  • Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sølvi Normalbakken skrev (23 minutter siden):

I romjula gjorde jeg en avtale med en jeg ble kjent med på fetlife. 
jeg skulle møte opp på hotellet hans. Ta på bind for øynene og banke på døra. Der inne vents han sammen med en kompis. De brukte meg i to timer før de sendte meg på ganga igjen. 
Hadde bind for øynene hele tida, og jeg aner ikke hvem de var. :)

utrolig spennende og pirrende. 
 

Ja det er både frekt og ikke minst spennende slik settinger

Og kan være jekla deilige også---

M@ster

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...