Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Irak skrev (25 minutter siden):

En gang så kledde jeg meg opp i nettingsstrømper og en sexy kjole. 

Satt på låten Joe Cocker med "You can leave your hat on". Ja jeg hadde faktisk hatt også.

Danset med en stol 🫣🤣.

Andre anledninger så kan jeg fint finne det for godt å gå truseløs under kjolen på feks byen eller fest. Liker å kjenne det myke stoffet mot huden. Det er deilig 😍

Å binde noen er alltid gøy 😉

 

 

Så du er ei som liker å pirrer mannfolk. Var det noen som merket at du gikk truseløs🙈

Heldig han som får deg da🥰

Anonymkode: 1fb4c...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Deilig å gjøre småting som å dra på senteret eller i butikken uten bh

Anonymkode: bc5fa...b16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

de fleste av oss gutta ville jo ikke ta i henne med ildtang engang, men spennende var det - og en og annen gikk på en smell i fylla og fikk både herpes og annet. Sånn var det da, sånn er det nå. 

Anonymkode: c2854...1a9

Akkurat DET tror jeg ingenting på. Gutter i den alderen knuller alt med hull... Se litt på logikken også. Om ei jente skal kunne "ha seg med alt og alle", ja da må det nesten være en del som blir med på den moroa. Vanskelig å være leirens felleshøl om ingen vil ligge med deg.

Sånt prat høres mer ut som looser-speak fra en som ikke fikk bli med på moroa.
Fremdeles litt sårt at de andre på rommet fikk seg noe på stripa, mens du måtte gå hjem i mørket og runke på dass? 😛

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen sex involvert 😅 Ganske mildt sammenlignet med noen historier her:

8 klasse. Jeg var den stille, litt lubne grå musa som ingen noen gang så på. Var på fest, prøvde å få oppmerksomhet med å ha på en stram singelet, tok av jakken. Var nærmest minusgrader, men måtte prøve å vise frem det jeg hadde. Var noe lubben = hadde bryster.

Ingen så på meg, ingen la merke til meg. Jeg fikk bekreftet at bryster ikke vil gi en oppmerksomhet, og har aldri gjort noe lignende siden.

Anonymkode: 4e27b...33b

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Så du er ei som liker å pirrer mannfolk. Var det noen som merket at du gikk truseløs🙈

Heldig han som får deg da🥰

Anonymkode: 1fb4c...ea5

Ja jeg sier ikke nei takk hvis sjansen byr seg 😉. Det vet jeg ikke om noen merket. 

Sånt legger jeg visst ikke merke til 🤣

Tja....er jo lov å håpe.....

Håpet skjemmer ingen har jeg hørt 😉

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (4 minutter siden):

Ja jeg sier ikke nei takk hvis sjansen byr seg 😉. Det vet jeg ikke om noen merket. 

Sånt legger jeg visst ikke merke til 🤣

Tja....er jo lov å håpe.....

Håpet skjemmer ingen har jeg hørt 😉

 

Har du ingen som vil ha deg eller du vil ha🥰🥰.

Springer du truseløs i jula så vil du ikke være singel på nyåret 🙈🙈😊

Anonymkode: 1fb4c...ea5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Har du ingen som vil ha deg eller du vil ha🥰🥰.

Springer du truseløs i jula så vil du ikke være singel på nyåret 🙈🙈😊

Anonymkode: 1fb4c...ea5

Ikke som er gjensidig i forhold til sånn jeg vil ha det kan du si.....som jeg vet om ihvertfall...

Det er lov å håpe. Er ikke skapt for å være singel jeg egentlig. Så vill som jeg er 😉.

Så er jeg bundet på hender og føtter allerede. Kommer meg ikke så mye ut....

Gleder meg til sommeren kan du si 😉.

Da blir det andre boller kjenner jeg......

Endret av Irak
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser at tråden har våkna til liv igjen så jeg kom på en historie fra ungdomstiden. Jeg og en kompis og to jenter var på telttur en helg. Forsåvidt ingen orgier eller heftige trekanter eller noe. Men de to jentene bytta om på hvilket telt de sov i fra første natta til andre 😅 Så begge jentene fikk pult begge gutta. 

Anonymkode: ec013...d08

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (1 time siden):

En gang så kledde jeg meg opp i nettingsstrømper og en sexy kjole. 

Satt på låten Joe Cocker med "You can leave your hat on". Ja jeg hadde faktisk hatt også.

Danset med en stol 🫣🤣.

Andre anledninger så kan jeg fint finne det for godt å gå truseløs under kjolen på feks byen eller fest. Liker å kjenne det myke stoffet mot huden. Det er deilig 😍

Å binde noen er alltid gøy 😉

 

 

Nettingstrømper, opp mot nylon, gir også en frekkere og mer sexy look. Ser benas bevegelser bedre i netting☺️

Truseløse damer er litt småfrekt og, det har jeg sansen for👍😉

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lå med noen bare noen timer etter at jeg møtte dem på fest, det må være det «drøyeste» jeg har gjort

Anonymkode: 495c9...cda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Jeg fikk bekreftet at bryster ikke vil gi en oppmerksomhet

Hvem i huleste påstår det ?     Tullprat !

Anonymkode: 65d95...cb6

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (21 timer siden):

Ikke som er gjensidig i forhold til sånn jeg vil ha det kan du si.....som jeg vet om ihvertfall...

Det er lov å håpe. Er ikke skapt for å være singel jeg egentlig. Så vill som jeg er 😉.

Så er jeg bundet på hender og føtter allerede. Kommer meg ikke så mye ut....

Gleder meg til sommeren kan du si 😉.

Da blir det andre boller kjenner jeg......

Hit me up

Neida, bare tuller 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.12.2023 den 19.44):

Deilig å gjøre småting som å dra på senteret eller i butikken uten bh

Anonymkode: bc5fa...b16

Og dette er horete/slutty fordi??? Detter er vel ganske så vanlig? Og da heeeelt uten seksuell undertone.

Anonymkode: af0f7...7b7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.5.2019 den 20.28):

Æsj. Ekkel tråd

Anonymkode: b7da6...20e

Ha ha, her forteller folk om sine skjulte opplevelser og kjenner det på kroppen når de forteller. Er det alle disse som er ekle eller er det de som synes dette er ekkelt som kanskje har en mindre horisont enn vanlig…? Ingen av delene er feil eller ekkelt, det er snakk om sex og det å ha det deilig så din kommentar er nok tull eller bare for å provosere tipper jeg, håper jeg…..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/9/2023 at 2:05 AM, AnonymBruker said:

Lå med noen bare noen timer etter at jeg møtte dem på fest, det må være det «drøyeste» jeg har gjort

Anonymkode: 495c9...cda

Et helt ordinært one-night stand altså. 

 

On 12/8/2023 at 6:53 PM, Irak said:

En gang så kledde jeg meg opp i nettingsstrømper og en sexy kjole. 

Satt på låten Joe Cocker med "You can leave your hat on". Ja jeg hadde faktisk hatt også.

Danset med en stol 🫣🤣.

Andre anledninger så kan jeg fint finne det for godt å gå truseløs under kjolen på feks byen eller fest. Liker å kjenne det myke stoffet mot huden. Det er deilig 😍

Å binde noen er alltid gøy 😉

 

 

Er dette virkelig det mest sluttye du har gjort? Og hvem pokker under 60 setter på Joe Cocker og går med hatt..... 

Anonymkode: 32005...7a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Et helt ordinært one-night stand altså. 

 

Er dette virkelig det mest sluttye du har gjort? Og hvem pokker under 60 setter på Joe Cocker og går med hatt..... 

Anonymkode: 32005...7a8

Nei det kan du si 🤣🤣🤣

Funka fjell det ihvertfall 🙌🙌🙌.

Gjorde nytta si kan du si 😉.

Er vel målet som helliger midlet her 🙌.

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Et helt ordinært one-night stand altså. 

 

Er dette virkelig det mest sluttye du har gjort? Og hvem pokker under 60 setter på Joe Cocker og går med hatt..... 

Anonymkode: 32005...7a8

Hva er vitsen med å rakke ned på andre?  Denne tråden er vel for pokker ingen konkurranse i å overgå forrige poster. Folk flest har tross alt ikke så mye spennende på lista si. 

Anonymkode: 6ca9a...5dd

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var gift, med venner av venner. Sexy dame, fine pupper, leken og morsom. Vi hadde danset og flørtet uskyldig mange ganger, og så traff vi hverandre tilfeldig på samme hotell der vi var med hver vår jobb.

Jeg vil ikke være utro, sa hun da vi kysset med tunge. Du skal ikke være utro, sa jeg og strøk henne i skrittet.

Hva er dette, da, sa hun, men tok ikke hånden min bort.

Du skal komme hjem og kunne si at du ikke har ligget med noen og hatt trusa på deg hele tiden, sa jeg. Brystvorten hennes stivnet mellom fingrene mine.

Hun pustet og lo litt, om hverandre, Hun klemte rundt pikken min på utsiden av buksen og spurte om jeg var til å stole på. Jeg vil ikke være ut, sa hun igjen og stakk tungen dypt inn.

Trusestoffet var synlig vått der hun lå på hotellsengen. Brystene hennes var kommet utenfor BHen. Klitoris var hard under fingrene mine og hun hadde nettopp kommet for andre gang. Hun runket den nakne pikken min.

Jeg vil ikke være utro, sa hun.

Du skal ikke det, husker du ikke. Du skal kunne komme hjem og si at du har ikke ligget med noen og du har hatt truse på deg hele tiden. Jeg presset munnen mot fitta hennes, mens trusestoffet lå vått og stramt mellom leppene våre. Jeg kjente klitten gjennom stoffet og jobbet med den.

Jeg tok hånden hennes ned slik at hun kjente at trusa var på. Så skjøv jeg den til side i skrittet og trengte inn i henne med tungen.

Ikke inn, sa hun og mente fingrene mine. Nei, sa jeg, og nøyde meg med tungen i åpningen og rundt. Da hun kom igjen var jeg oppi henne der bak med fingeren som var våt og glatt av henne.

Enda en stund senere satt jeg oppå henne. Pikken min over ansiktet hennes. Hun runket meg. Sæden la seg i striper over ansiktet hennes.

Du har ikke ligget med noen, eller sugd noen, sa jeg. Du har hatt trusa på deg hele tiden.

Ja, sa hun.

Og du gikk og la deg i din egen seng, tidlig, sa jeg. Klokken var ikke 23 en gang.

Ja, sa hun.

 

Anonymkode: 1396b...49d

  • Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Et helt ordinært one-night stand altså. 

 

Er dette virkelig det mest sluttye du har gjort? Og hvem pokker under 60 setter på Joe Cocker og går med hatt..... 

Anonymkode: 32005...7a8

Hey vær litt grei da. Var jo bare 16 år da jeg gjorde dette.....

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...