Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 13.16):

Hva er vitsen med å rakke ned på andre?  Denne tråden er vel for pokker ingen konkurranse i å overgå forrige poster. Folk flest har tross alt ikke så mye spennende på lista si. 

Anonymkode: 6ca9a...5dd

Så enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 12/8/2023 at 7:49 PM, AnonymBruker said:

Ingen sex involvert 😅 Ganske mildt sammenlignet med noen historier her:

8 klasse. Jeg var den stille, litt lubne grå musa som ingen noen gang så på. Var på fest, prøvde å få oppmerksomhet med å ha på en stram singelet, tok av jakken. Var nærmest minusgrader, men måtte prøve å vise frem det jeg hadde. Var noe lubben = hadde bryster.

Ingen så på meg, ingen la merke til meg. Jeg fikk bekreftet at bryster ikke vil gi en oppmerksomhet, og har aldri gjort noe lignende siden.

Anonymkode: 4e27b...33b

LOL.  Da jeg gikk i 8. klasse var det mange jenter som gikk med bar mage selv om det var minusgrader. For å få elevene til å slutte sa læreren at man får ekstra fett på magen av å gå med bar mage i minusgrader. Vet ikke om påstanden til læreren er sann, men det fikk jentene i klassen til å slutte å vise magen når det var minusgrader. 

Anonymkode: cc97e...6ff

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm ikke gjort veldig mye slutty, men har gitt noen blowjobs i bilen mens typen kjører🫢

Anonymkode: a5d51...881

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.12.2023 den 14.31):

Hun var gift, med venner av venner. Sexy dame, fine pupper, leken og morsom. Vi hadde danset og flørtet uskyldig mange ganger, og så traff vi hverandre tilfeldig på samme hotell der vi var med hver vår jobb.

Jeg vil ikke være utro, sa hun da vi kysset med tunge. Du skal ikke være utro, sa jeg og strøk henne i skrittet.

Hva er dette, da, sa hun, men tok ikke hånden min bort.

Du skal komme hjem og kunne si at du ikke har ligget med noen og hatt trusa på deg hele tiden, sa jeg. Brystvorten hennes stivnet mellom fingrene mine.

Hun pustet og lo litt, om hverandre, Hun klemte rundt pikken min på utsiden av buksen og spurte om jeg var til å stole på. Jeg vil ikke være ut, sa hun igjen og stakk tungen dypt inn.

Trusestoffet var synlig vått der hun lå på hotellsengen. Brystene hennes var kommet utenfor BHen. Klitoris var hard under fingrene mine og hun hadde nettopp kommet for andre gang. Hun runket den nakne pikken min.

Jeg vil ikke være utro, sa hun.

Du skal ikke det, husker du ikke. Du skal kunne komme hjem og si at du har ikke ligget med noen og du har hatt truse på deg hele tiden. Jeg presset munnen mot fitta hennes, mens trusestoffet lå vått og stramt mellom leppene våre. Jeg kjente klitten gjennom stoffet og jobbet med den.

Jeg tok hånden hennes ned slik at hun kjente at trusa var på. Så skjøv jeg den til side i skrittet og trengte inn i henne med tungen.

Ikke inn, sa hun og mente fingrene mine. Nei, sa jeg, og nøyde meg med tungen i åpningen og rundt. Da hun kom igjen var jeg oppi henne der bak med fingeren som var våt og glatt av henne.

Enda en stund senere satt jeg oppå henne. Pikken min over ansiktet hennes. Hun runket meg. Sæden la seg i striper over ansiktet hennes.

Du har ikke ligget med noen, eller sugd noen, sa jeg. Du har hatt trusa på deg hele tiden.

Ja, sa hun.

Og du gikk og la deg i din egen seng, tidlig, sa jeg. Klokken var ikke 23 en gang.

Ja, sa hun.

 

Anonymkode: 1396b...49d

❤️Denne❤️❤️

Som meg selv, har aldri vært utro, vi var kun gode venner. Aldri kysset, aldri hatt hans pikk inni meg, men de herligste orgasmer har vi begge opplevd, sammen. Du tok på meg, alle steder på kroppen som tenner meg; Brystvortene, rumpa, øreflipper, venusberget. Trykket på et punkt, og spruten sto. Har aldri opplevd å squirte før. Men oss to…

Hånda di som gjorde en bevegelse opp over halsen, som for å stoppe mine høye stønn. Lydene bare kom, jeg kunne ikke kontrollere de. Bevegelsen over halsen, ømme, sensuelle, vippet meg over kanten.

Du sprutet over meg, våt og varm.  Runket deg, du kom - med varm og våt utløsning over magen min… Nytelse❤️
 


 

Anonymkode: 8c620...49a

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

❤️Denne❤️❤️

Som meg selv, har aldri vært utro, vi var kun gode venner. Aldri kysset, aldri hatt hans pikk inni meg, men de herligste orgasmer har vi begge opplevd, sammen. Du tok på meg, alle steder på kroppen som tenner meg; Brystvortene, rumpa, øreflipper, venusberget. Trykket på et punkt, og spruten sto. Har aldri opplevd å squirte før. Men oss to…

Hånda di som gjorde en bevegelse opp over halsen, som for å stoppe mine høye stønn. Lydene bare kom, jeg kunne ikke kontrollere de. Bevegelsen over halsen, ømme, sensuelle, vippet meg over kanten.

Du sprutet over meg, våt og varm.  Runket deg, du kom - med varm og våt utløsning over magen min… Nytelse❤️
 


 

Anonymkode: 8c620...49a

Likte denne da det var en pirrende historie, men ville helt klart ansett dette som utroskap om min kone hadde gjort dette med en "venn". Hvorfor ikke kjøre løpet helt ut da du allerede er utro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sex med fortid, nåtid og fremtid i ett tidsrom på 24 timer da jeg var 19 år gammel.

Det vil da si exen, datidens kjæreste og nåtidens kjæreste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Annonse

Bump😅

ingen «vellykket» julebord eller lignende?

Anonymkode: b6665...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på en relativt stor fest i fjor-høst..

Startet kvelden med å halvveis avtale å tilbringe natten med en gammel flamme, men festen var stor og jeg ble full og vi fant ikke hverandre. Jeg fant derimot en annen gammel flamme som jeg rota litt med, før jeg vandret videre til et annet bord. Der traff jeg en venn av en venn, og vi addet hverandre på face (aner ikke hvorfor 😂) og så gikk vi på det ene toalettet og hadde sex… 
 

Etterpå gikk jeg på nytt til en annet bord og satt meg hos en guttegjeng som var betydelig yngre enn meg selv (jeg er i 30-åra) Og en av de begynte å kysse meg, og jeg bare «okey, men du er for ung til å bli med meg hjem».

Litt senere på kvelden, traff jeg på gammel flamme nr. 2 og vi avtalte at han skulle bli med meg hjem. Jeg gikk en tur på do, og på vei dit møtte jeg min nye Facebook-venn, som bare tok tak i meg, gikk inn på et annet do og tok meg bakfra en gang til. Utenfor dannet det seg en lang kø, men jeg husker heldivis ikke hvem som sto i denne køen da vi gikk ut igjen 😂

Så traff jeg på gammel flamme nr. 2, som ble med meg hjem. Vi hadde sex maaaange ganger….

Dagen derpå våknet jeg til mange meldinger fra flamme nr. 1, som var såååå lei seg for at han ikke kunne bli med meg hjem. Han hadde blitt «dårlig». Viste seg at han hadde blitt kastet ut pga. slossing ganske tidlig på kvelden 🤭

Mandagen kom, og jeg hadde allerede en date på tapetet! Og da ble det ligging igjen. Så det ble altså 3 menn på 3 dager 🤭

Singel i 8 måned, og trives med det!

Anonymkode: 42ad8...31d

  • Liker 3
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (På 14.12.2023 den 9.28):

Likte denne da det var en pirrende historie, men ville helt klart ansett dette som utroskap om min kone hadde gjort dette med en "venn". Hvorfor ikke kjøre løpet helt ut da du allerede er utro?

Kan være en gammel historie dette.. Når menn var menn  og rodde fiske i lofoten.. da var man ikke utro så lenge de hadde passert 7 naust.. og heller ikke utro hvis det hvite ikke kom ut.

Mens menn helt uvitende ute på havet, besøkte presten disse fiskekonene og gav dem "trøst". Det er vel en årsak for at Petter Dassslekta er størst😅 Han var visst en skikkelig grahoinn, og er tidenes største "slut" i denne tråden.. eller var han bare en snill, omsorgsfull og pikejens? Han er nok mitt store idol😂

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyttårsaften. Helt rolig og uten noe stor partyplan. Jeg og min venninne. Vi spiste middag og drakk øl og vin. Etterhvert ut på natten meldte vi en fyr som vi endte med å ta taxi til. Vi visste begge av han fra før av. Det hele endte med at vi satt sammen i sofaen, plutselig var vi toppløse og vi begge klinte med han og vi gav han bj hver sin gang. Og så tok vi taxi hjem igjen. Vi hadde ikke samleie med han. For en historie, og jeg tenker at det var ganske så slutty gjort. Yolo! 

Anonymkode: ea5f9...82d

  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne posten er gøy 

Anonymkode: d1a32...687

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

911 skrev (På 14.12.2023 den 9.28):

Likte denne da det var en pirrende historie, men ville helt klart ansett dette som utroskap om min kone hadde gjort dette med en "venn". Hvorfor ikke kjøre løpet helt ut da du allerede er utro?

Fordi han forsvant ut av livet mitt, etter fire år til og fra. Nå er det bare minnene igjen, og minnene gir meg fortsatt varme, kåte fantasier, drømmer og seksuelle oppdagelser som jeg bruker sammen med mannen min for å gi seksuallivet en økt energi. Min hemmelighet som har bidratt til nye seksuell inspirasjon som min mann nyter godt av. Har kommer aldri til å få vite årsaken til min nye glød❤️

Anonymkode: 8c620...49a

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestevenninen til dama skulle sove over hos oss. Vi har kingsizebed så alle visste at vi alle 3 skulle sove sammen(sofaen er for liten). Etter en lang kveld og litt vel for mange glass med vin, så gikk vi å la oss. Dama sovnet nesten før hode traff puta, men det gjorde ikke jeg og venninnen hennes.

hun la seg i midten av senga og la seg på siden og presset seg inn mot meg i skje.Og hvisket til meg at hun var så kåt og at hun ville ha meg før hun tok på meg nedentil.

Hun ville også kun analt, for vaginanen var kun for mannen hennes sa hun. 

morgenen etterpå, når venninnen våknet så gikk hun for å dusje. Dama våknet og flirte, hun visste hva som hadde skjedd og det hele tente henne
 

 

Anonymkode: b6665...95f

  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 12/14/2023 at 9:28 AM, 911 said:

Likte denne da det var en pirrende historie, men ville helt klart ansett dette som utroskap om min kone hadde gjort dette med en "venn". Hvorfor ikke kjøre løpet helt ut da du allerede er utro?

Enig. Hadde blitt irritert på dama om dette var det hun endte opp med og at hun ikke hverken sugde kuk eller fikk seg en ordentlig knull!

Anonymkode: 32005...7a8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex på hotell med mannen, rom ut mot gata i 2.etg og hadde ikke dratt for gardinene. Vinduet gikk ned til gulvet, så de som gikk forbi og tilfeldigvis så opp, så godt hva som skjedde. Utrolig pirrende å stå på alle fire i senga med rompa mot vinduet mens mannen spanket og fingret meg og folk kunne se.

Anonymkode: fa221...e7b

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Denne posten er gøy 

Anonymkode: d1a32...687

Ja, og det meste her er bare ljug selvfølgelig. 

Anonymkode: 359e8...730

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sex med to menn samtidig og tre på samme dag

Anonymkode: 132bd...06f

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For mye bra her, keep it coming! 😁

Anonymkode: b6665...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 6.1.2024 den 23.44):

Ja, og det meste her er bare ljug selvfølgelig. 

Anonymkode: 359e8...730

Du har ikke snøring. Til og med de tørreste blant oss, har gjerne en spennende historie å fortelle. Og jeg kjenner nok av hemningsløse, til å tro det aller meste som skrives her.

Anonymkode: 6ca9a...5dd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med en fyr jeg knapt kjenner i to dager i strekk.

Anonymkode: 7fbd5...b5a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...