Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Så absolutt!

Anonymkode: c5f7f...29b

Noe som du vil gjenta? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Topper og daler skrev (2 minutter siden):

Noe som du vil gjenta? 

Ja, med akkurat disse to, da vi er en sinnsykt god match. Det er også planen, og jeg gleder meg stort!

Anonymkode: c5f7f...29b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for nedsettende innhold, brukerdebatt og svar til dette.

Perelandra, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugd kuk for en Big Mac meny mens jeg var på fylla en gang

Anonymkode: eb339...d93

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Flere?

veldig underholdene å lese dette 

Anonymkode: b6665...95f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex i «Den Blå Lagune» på Island. I vannet, men på dagtid og med folk rundt.

Anonymkode: 5ebdf...386

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må ha vært den gangen jeg var på jobbreise til en tysk by. De andre kollegaene mine gikk tidlig å la seg. 

Gikk ned i baren på hotellet. Der traff jeg på et utdrikningslag fra England. 

Kom i prat med de og hang med de videre ut på byen. 

Endte med å bli fingra av han ene under en jakke på et utested. Tror det var noen som fikk med seg det.

Dro deretter til hotellrommet hans, som han delte med et par av kompisene han reiste med. 

Hadde sex mens kompisene lå å så på. (de lå i egne senger)  

Skikkelig walk of shame neste morgen. 😅

 

Anonymkode: deeab...3c9

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 13.1.2024 den 13.56):

Var lysten i går, har etpar dager i mnd der jeg er sprengk*t. I går endte jeg opp med en via Tinder, tidenes ridetur....han klarte å holde hele veien til jeg kom 😍 Kan leve lenge på en slik runde.....lært meg dette nå. Ta de k*teste dagene, så klarer man seg i mellom :) 

Anonymkode: 8a3ea...875

Skjønner ikke at dere tør å ta med tilfldige ONS fra Tinder hjem.  Jeg er mann, og drar aldri hjem til ei dame. Tanken på ei fin "lokkedue" og to sterke karer bak døra, nei takk.

Anonymkode: 65d95...cb6

  • Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis den gangen jeg var på sommerfest med jobben, dro på strippeklubb med en kollega, ble kastet ut av neste bar fordi det visstnok ikke var helt passende å bli fingret foran de andre gjestene, og endte natten med å bli tatt bakfra midt i en park i Oslo.

Eventuelt den gangen jeg ga en annen kollega en hand job i badstuen på hyttetur med hele avdelingen.

Savner den tiden. 😏

Anonymkode: 31e14...7bc

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

invitert en annen mann inn på hotellrommet, sette meg på kne og suge han. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Skjønner ikke at dere tør å ta med tilfldige ONS fra Tinder hjem.  Jeg er mann, og drar aldri hjem til ei dame. Tanken på ei fin "lokkedue" og to sterke karer bak døra, nei takk.

Anonymkode: 65d95...cb6

Sånn passe paranoid? Hvor sannsynlig tror du det er ift hvor mange det er som koser seg med tindersex?

Anonymkode: 5e665...d9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hooket opp med en fyr på grinder. Vi avtalte at jeg skulle komme opp på hotellrommet hans midt på dagen, og for å varme opp tok jeg et par glass med vin før jeg dro dit med dametruse og buttplug under de vanlige klæra. 

Husker jeg var jækli nervøs, det her var første fyren jeg hadde sex med. Men jeg møtte opp, gikk Inn på hotellrommet og sa ikke mye mer enn hei før jeg gikk ned på kne for han. Var sprengkåt hele tiden mens jeg sugde han, husker fremdeles lukten hans. 

Etter det ble det to runder med meg på alle fire og en kjapp dusj før jeg haltet meg hjem igjen med et glis over hele trynet. 

Har vært med flere menn etter det(og damer), men han var helt klart høydepunktet. 

Anonymkode: 9f408...5fb

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hooket opp med en fyr på grinder. Vi avtalte at jeg skulle komme opp på hotellrommet hans midt på dagen, og for å varme opp tok jeg et par glass med vin før jeg dro dit med dametruse og buttplug under de vanlige klæra. 

Husker jeg var jækli nervøs, det her var første fyren jeg hadde sex med. Men jeg møtte opp, gikk Inn på hotellrommet og sa ikke mye mer enn hei før jeg gikk ned på kne for han. Var sprengkåt hele tiden mens jeg sugde han, husker fremdeles lukten hans. 

Etter det ble det to runder med meg på alle fire og en kjapp dusj før jeg haltet meg hjem igjen med et glis over hele trynet. 

Har vært med flere menn etter det(og damer), men han var helt klart høydepunktet. 

 

Anonymkode: 9f408...5fb

Oh la la 😰😏 er du biseksuell?

Anonymkode: b2950...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mest slutty må å suge en mann mens jeg ventet på han i senga. Hadde låst opp døra for han og alt ting. Mannen var offshore og jeg filmet alt

Anonymkode: b2950...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Oh la la 😰😏 er du biseksuell?

Anonymkode: b2950...1d7

Ja, ingen er trygge😉🔥 var en utrolig bra ettermiddag det der, kjekk var han og🤤

Anonymkode: 9f408...5fb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.1.2024 den 16.40):

Hatt sex i «Den Blå Lagune» på Island. I vannet, men på dagtid og med folk rundt.

Anonymkode: 5ebdf...386

Hehe, jeg også! Tror det er mange som har prøvd det. 🙈

Det mest slutty jeg har gjort er å ha sex med to forskjellige menn på samme dag. Fatter ikke at jeg holdt på sånn! For meg er egentlig sex "hellig" med den jeg elsker, men jeg hadde en periode etter noen vanskelige opplevelser der jeg ikke var meg selv. Skal ikke si jeg angrer, men det var ikke særlig gode opplevelser heller. 

Anonymkode: 2f5f4...329

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg debuterte tidlig her 🤣🤣🤣.

Ringte sextlf når jeg var 14 år uten at mamma og pappa visste det 🤭🤭🤭.

Da kalte jeg meg for Mona, siden det er et navn jeg opplever mannfolk liker 🤣🤣🤣.

Veldig mykt og soft navn 😉🤣🤭.

Får til det meste da 🤣🤣🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Irak skrev (3 timer siden):

Jeg debuterte tidlig her 🤣🤣🤣.

Ringte sextlf når jeg var 14 år uten at mamma og pappa visste det 🤭🤭🤭.

Da kalte jeg meg for Mona, siden det er et navn jeg opplever mannfolk liker 🤣🤣🤣.

Veldig mykt og soft navn 😉🤣🤭.

Får til det meste da 🤣🤣🤣

Har inntrykk av at menn liker navnene Kari, Turid osv...-men bra valg å bruke Mona😉

Anonymkode: ea5f9...82d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble sugd av konas lillesøster, jeg sto på verandaen og hun lå på kne foran meg, første gang hun sugde pikk, men oy så mange ganger hun sugde den sommeren.

Anonymkode: 71081...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 1/27/2024 at 11:06 PM, AnonymBruker said:

Skjønner ikke at dere tør å ta med tilfldige ONS fra Tinder hjem.  Jeg er mann, og drar aldri hjem til ei dame. Tanken på ei fin "lokkedue" og to sterke karer bak døra, nei takk.

Anonymkode: 65d95...cb6

Sånt finnes, men hva er oddsen? Må jo ta noen sjanser i livet.

Anonymkode: 85e7e...b15

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...