Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eller meg 🤪😘🤸

Husker mange jeg har pult jeg også🥰 og noen ganger lakkerer vi tåneglene til hverandre 👣

😅

Endret av Bamseklemmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På en fest i ungdomstida blei jeg runka til jeg kom i buksa flere ganger av ei totalt ukjent dame, imens jeg satt og pratet med kompiser. Hun ga seg ikke selv om hånda hennes etterhvert «badet» i sæden min.

Anonymkode: 5e665...d9e

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 29.5.2019 den 18.13):

Dette kan fint være ting man aldri kommer til å si til noen man kjenner. Da jeg var 27 endte jeg opp med og ha sex med tre menn på en fest. Veldig oppfylt med en i rumpa, en i vagina og en i munnen samtidig. Veldig surrealistisk å tenke på nå ti år senere, siden jeg er veldig A4. Hva er din skjulte historie? 🙂

Anonymkode: 8fe0b...be0

Jeg tror ikke noe på deg, meg provoserer du ikke, det her er bare barnslig. Kom med noe litt mer intrikat da. ;) 
Problemet ditt er vel at du aldri har hatt sex og det begynner å tære på. :) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 29.7.2020 den 8.06):

På en fest i ungdomstida blei jeg runka til jeg kom i buksa flere ganger av ei totalt ukjent dame, imens jeg satt og pratet med kompiser. Hun ga seg ikke selv om hånda hennes etterhvert «badet» i sæden min.

Anonymkode: 5e665...d9e

Det er bra det ikke følger med bilder til det eventyret her.  

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på sirkus jeg og da så jeg en skikkelig hunk. Da tenkte jeg han skal jeg ha. Her og nå. Jeg gikk rundt i ringen der han opptrådde og jeg smøg meg inntil han mens jeg sagte tok opp buksesmekken hans. Resten overlater jeg til fantasien. ;););) ... Ps:  Dette er 10 år siden og nå er vi gift, så jenter ikke vær redd for å gå etter det dere vil ha og vi har fått to smårollinger som ble unnfanget i høyet. :) 

Endret av te_groupies
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, te_groupies said:

Jeg tror ikke noe på deg, meg provoserer du ikke, det her er bare barnslig. Kom med noe litt mer intrikat da. ;) 
Problemet ditt er vel at du aldri har hatt sex og det begynner å tære på. :) 

Startet du festen tidlig i dag?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (5 minutter siden):

Startet du festen tidlig i dag?

Festen har vart et år den nå. Jeg bare lar det toppe seg i dag siden det er nyttårsaften. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min mann var bortreist en helg på hyttetur med sine brødre. Med hans viten, vilje og delvis oppmuntring benyttet jeg den samme helgen slik: 

Fredag-Lørdag; hotell natt med en ung mann på 27, han ga seg ikke før han hadde kommet 5 ganger (og jeg sikkert 50). 

Lørdag; besøk hjemme av en "fast" superelsker som etterlot meg som ei vaskefille etter to timer med heftig sex, samtlige tre kroppsåpninger godt brukt. Etterlot meg øm, særdeles tilfredsstilt (sikkert 30 orgasmer), brukt og litt sår. Søndag formiddag; en rask tur til byen der en særdeles veltrent hunk tok meg bestemt og intenst bakfra på et ubetjent solstudio før jeg dro hjem og ventet på mannen min, uten å skifte eller dusje (etter hans ordre) og han knullet meg rett på sak (var allerede mer enn klissete og velsmurt med opprevne strømper og sminken på halv tolv, luktet brunst og sekreter så det holdt) og han fylte meg ganske så kjapt. Dyrisk helg, fullstendig utslitt men det frister til gjentagelse, i en eller annen tilsvarende form. Ønsker at mannen ikke skal være bortreist neste gang. 

Endret av Tennplugg
  • Liker 18
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knulla 3 forskjellige jenter på en kveld. Time etter time, ingen firkant eller noe typ greier. Dette skjedde for 6 år siden på bursdagsfesten min🤪

Anonymkode: 87e58...405

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/3/2019 at 12:47 PM, AnonymBruker said:

Jeg har hatt sex med 5 stk de siste 7 ukene. 

Anonymkode: fe785...e0f

Skal det forestille mye?

Anonymkode: 4a95f...a8c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følte meg slutty da jeg aldri kom meg avgårde fordi jeg ble ført tilbake til soverommet hver gang jeg skulle gå i et slags kollektiv.

Ble noen dager ekstra før jeg kom meg avgårde.

 

Har blitt fortalt det er slutty at vi introduserer oss for hverandre dagen etterpå de gangene det har skjedd.

Litt uenig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 29.5.2019 den 21.01):

Det mest horete jeg har gjort er å ha sex med en gift mann mens han var på jobb. 

Anonymkode: 9f4fa...381

I love you!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Knulla 3 forskjellige jenter på en kveld. Time etter time, ingen firkant eller noe typ greier. Dette skjedde for 6 år siden på bursdagsfesten min🤪

Anonymkode: 87e58...405

Dæ, det kaller jeg skikkelig bursdagsgaver👌

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flørtet litt med en jeg jobbet sammen med en gang. Hadde også samboer. Fortalte om denne kolleagen. Og flørtet litt over sms,hbor kollegaen sa han ville ha sex med meg. Hvor jeg svarte hvis du kommer hit i løpet av 10 minutter skal du få det, noe jeg og min samboer antok å være umulig. Etter sju minutter sto kollegan på trappa🙈 da ble det trekant med meg, min samboer og kollegaen min. 

Var også på fest med samme samboer en gang, hvor vi havnet i en badestamp med de fleste deltakerne. Jeg og samboeren endte opp med å ha sex i stampen full av andre. Ble også fingret etterpå av en annen deltaker i stampen mens min samboer så på. 

Anonymkode: ac51a...94a

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

pulte begge kompisene mine samme dag, rakk ikke å dusje i mellom en gang

Anonymkode: 948ea...079

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på konsert på Oslo spektum. Hun som sto ved siden av meg gikk ned på kne og sugde meg. Deilig.

Det var ei som hadde sett seansen som fulgte etter meg når konserten som skulle på samme tog som meg. Hun jobbet dom konduktør. Hun låste oss inn på pauserommet på toget. Hun sugde den hard før hun vrengte av seg buksa og ba meg knulle fitta hennes. Lydig som jeg var stilte jeg opp. 
Hun ble meg hjem der ble det lite søvn. Dro på jobb, la igjen nøkkelen til leiligheten. Sa bli så lenge du vil, legg nøkkelen i postkassa. Kom hjem etter jobb å nøkkelen lå ikke der. Låste meg inn der lå hun i senga med bena spredd. Kom å spis før vi går ut å spiser. Jeg mener ingen av oss var slutty , men seksuelt frigjort. Ble noen treffer i etterkant, 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

barbent skrev (På 29.5.2019 den 21.37):

Huff jeg hadde sex med en totalt ukjent mann på toalettet på et utested, gikk rundt med våt truse resten av kvelden og følte meg sikkelig slutty😜

Oi! Hvor gammel er du?😂😂

Anonymkode: 34f86...251

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Flørtet litt med en jeg jobbet sammen med en gang. Hadde også samboer. Fortalte om denne kolleagen. Og flørtet litt over sms,hbor kollegaen sa han ville ha sex med meg. Hvor jeg svarte hvis du kommer hit i løpet av 10 minutter skal du få det, noe jeg og min samboer antok å være umulig. Etter sju minutter sto kollegan på trappa🙈 da ble det trekant med meg, min samboer og kollegaen min. 

Var også på fest med samme samboer en gang, hvor vi havnet i en badestamp med de fleste deltakerne. Jeg og samboeren endte opp med å ha sex i stampen full av andre. Ble også fingret etterpå av en annen deltaker i stampen mens min samboer så på. 

Anonymkode: ac51a...94a

Høres deilig ut:)

Anonymkode: 0e177...7b9

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...