Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Har hele livet hatt hemninger, helt til jeg møtte min nåværende samboer. Jeg begynte å være åpen om hva jeg hadde lyst til å gjøre. Han var som meg og hadde mye han ikke hadde prøvd også. Så de mest slutty tingene har skjedd med han og det er helt fantastisk🥰

Anonymkode: d982d...933

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, frujeans skrev:

Deltok på sex party i fjor sommer når jeg var på sommerferie. 

Åssen fungerte det? Masse ukjente og bare fritt frem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, ElskerSkinn skrev:

Åssen fungerte det? Masse ukjente og bare fritt frem?

Sånn går det når man glemmer anonym knappen. Det var bare ukjente for meg. Jeg fikk selv bestemme hva jeg ville at hver enkelt skulle få gjøre eller avvise. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 30.5.2019 den 18.09, AnonymBruker skrev:

Ga læreren min en blowjob mot at jeg fikk karakter 6 i standpunkt, jeg skulle egentlig ha 4. Kom inn på medisin til slutt. 

Anonymkode: 89f21...58f

Dette er umoralsk så klart, men egentlig ikke noe å angre på. Du trengte 6 ern. Blowjoben tok sikkert ikke mange minutter og hadde fyren vært helt frastøtende så hadde du vel ikke gjort det. 6ern påvirket vel resten av ditt liv. 

Hvorfor skal det være verre å gjøre en blowjob for å oppnå noe enn fordi du halvveis hadde villet ha en fyr på byen? 

Anonymkode: ad490...edd

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den gangen jeg følte meg mest slutty var da jeg hadde en ff hjemme. Etter sex fikk meg sms fra en jeg var interessert i, fant på en unnskyldning for å få ff ut. Byttet på senga og endte til sengs med flammen min bare timer etter jeg hadde sex med min ff. 

Jeg har hatt sex med fremmede på toalett på fest og i mørke smug på byen, men det bryr meg ikke selv om andre ser på det som veldig slutty. 

Anonymkode: 63197...76d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk betalt for å ha sex med en mann jeg møtte ute på byen. 

Anonymkode: 469ef...c65

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde besøk av to venner i 10 dager, begge hadde reist langt for å besøke meg. Han ene hadde jeg en greie med, og venninna mi har jeg ligget med før og har et avslappet forhold med henne. Han sov på eget rom mens hun sov hos meg. Vel... jeg var kåt en kveld, men synes det ble litt kleint å gå opp på hans rom og ha sex når vi aldri hadde gjort det før. Så da hadde jeg og venninna mi sex 😅 

Ikke mange dager etter lå jeg med han også på hyttetur. Var åpen om det med begge to og ingen hadde noe i mot noe av det. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 29.5.2019 den 18.17, AnonymBruker skrev:

 

Har gjort mye, men vil ikkr kalle noe av det horete eller slutty. Er glad i sex og sånn får det være. 

Blant annet

Firkant, meg og tre andre gutter.

Sex med jente med både kostymer og dildoer.

Anonymkode: e5259...591

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, frujeans skrev:

Deltok på sex party i fjor sommer når jeg var på sommerferie. 

Det har jeg lyst til, men må få på plass kroppen først. 😆

Anonymkode: bf208...d9d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sex med 3 stk på en kveld på byen. 
Tinder fyr som jeg avtalte sex med emn han stinket gammel røyk så jeg sugde han og kastet han på dør, fikk en ny tinder fyr på besøk som jeg hadde ons med. 

Anonymkode: bf208...d9d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har skrevet i tråden før, men jeg har også slikket en dame på dametoalettet på et utested en gang. Hun tryglet meg om å gjøre det, når vi gikk ut igjen så pekte hun på en fyr som sto i baren og sa "der er kjæresten min". Var vel egentlig hun som var mest slutty av oss da, men jeg syntes det var ekkelt. Spesielt dagen etterpå når jeg ble edru igjen. 

Anonymkode: ce6b8...48d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex på en fullt opplyst tribune nattestid en gang i tenårene. Var gøy. Tror ikke noen så oss, men hvem vet.

Hadde sex i vannet på en strand med folk på, midt på dagen. 

Sugde typen i svømmebassenget under vann, midt på dagen. 

Ganske slutty, men gøy

Anonymkode: 0e572...303

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Roseglose

Pulte 3 menn på samme dag. 
frokost - middag - kvelds. Hahaha
Ellers så var det vel En gang jeg pulte en jente, og ikke lenge etterpå broren hennes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Revengesex med moren og tanten til hun som bedro meg... begge ville gi meg trøst😅

Knulla vettet av min ex-stemor på hyttetur... hun hadde terget meg i flere år, så hun fikk som fortjent😅

 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Short story:
Å ligge med to forskjellige på to dager.

"Long" story:
Hadde en date med en ny en på en søndag, men ble kontakta av han jeg hadde følelser for på lørdag. Stakk til crushet, ble der over natta, følte meg shitty dagen etter da jeg innerst inne mistenkte at han bare brukte meg så jeg prøvde å avlyse med søndagsdaten. Det ble ikke godtatt. Bodde med bestevenninna mi som var min rake motsetning: Impulsiv og mer utadvent på alle måter enn meg. Hun sa: "Slutt å være så goodgirl. Gi litt faen. LEV LITT." Så søndagsdaten kom og henta meg i den fine bilen sin, tok meg med hjem til seg og vi hadde det kjempekoselig. Da han prøvde seg avslo jeg ham. Jeg pleier ikke å ligge på første date. Han tok det fint og jeg sørget for å komme meg ut. Men på vei ned trappa utenfor leiligheten hørte jeg venninna mi sine ord i hodet mitt, så jeg snudde, han åpnet, jeg sa jeg hadde glemt noe, kastet meg over ham med et kyss, så snubla vi inn på soverommet...

Han var et "renseknull". Altså, jeg var så drittlei av at crushet var den siste jeg hadde ligget med hver gang jeg hadde "tørke". Jeg orket ikke tanken på å gå i månedsvis å vente på ham igjen. Uvissheten og forvirringa over hvorfor det aldri ble noe mer var så vond. Hele natten med søndagsdaten var ganske komisk og er fortsatt noe jeg ler av i ettertid, men jeg angrer ikke - selv om det var ute av min karakter å gjøre noe sånt.

Jeg måtte til crushet og hente laderen min noen dager senere, men etter det har jeg ikke sett ham igjen. Ba han dra en viss plass da han fikk seg selv til å sende meg melding måneder senere da jeg hadde kjæreste (noe han visste). Han hadde hatt nok tid til å gripe sjansen sin.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...