Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Var med på en gangbang i fjor, hadde vel sex med ca. 15 menn på ca. tre timer. Tente meg noe helt sykt, har fantasert om det masse siden.

Har også hatt en periode hvor jeg møtte to menn regelmessig, noen ganger hadde jeg for eksempel sex med han ene på en mandag kveld, og så tirsdag morgen han andre etc. Tente meg. Har også hatt sex med en ukjent mann i 50-årene jeg møtte via nettet, da jeg selv var 27. Vi hadde sex utendørs, sent om kvelden, utenfor en ungdomsskole ;)

Anonymkode: 4b588...b83

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

- sex på en fotballbane, litt tidlig på kvelden. 
- sex i skogen 

- sex på offentlig toaletter 

- sex på et bilpanser (var ingen av oss som eide bilen) 

- ble fingra på bussen en gang også 

haha uff, har fler men skal gi meg nå 

Anonymkode: 075d6...93d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

- sex på en fotballbane, litt tidlig på kvelden. 
- sex i skogen 

- ble fingra på bussen en gang også 

Anonymkode: 075d6...93d

Haha dette har jeg også gjort i min ungdom. 

Har også runket daværende kjæreste under forelesning en gang.

Anonymkode: 343af...74d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var 18, og ble med venninnen min og typen hennes på fest hos en fyr som spilte på samme fotball-lag som typen hennes. Det var en del gutter tilstede på festen, flere kjekke også, men dessverre var det noen som fant frem hjemmebrent og tilbød meg. Jeg drakk det og ble sanseløst drita.

Endte opp med å ha sex på dass med byens største rundbrenner. Han pulte alt av jenter om han fikk sjansen! Hvorfor jeg gjorde det når jeg visste hvordan han var, og han var heller ikke min type overhodet, det aner jeg ikke. Men jeg gikk ut fra dassen etterpå uten trusa på, men buksen hadde jeg fått på meg. Fant en seng i andre etasje og sovna der (alene). Etter en stund kom venninnen min inn og flirte mens hun viftet med en truse og lurte på om jeg kjente den igjen.

Neste dag spydde jeg i dass flere ganger da jeg våknet (i det huset festen var). Skallebank ut av en annen verden. Heldigvis var de andre guttene reist, det var bare meg, venninnen min, kjæresten hennes og han som bodde i huset igjen.

Noen dager etter festen begynte jeg å klø noe infernalsk nedentil, så ille at jeg bestemte meg for å ta en nærmere titt... Snudde skrivebordslampa mi riktig vei så jeg fikk godt lys der jeg satt, og så små lus som krabbet rundt i kjønnshårene mine. Den faens drittsekken hadde smittet meg med flatlus!

Heldigvis er det forholdsvis lett å bli kvitt flatlus, såvidt jeg husker var det reseptfritt middel å få på apoteket den gangen i alle fall....

Anonymkode: 83658...20c

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting jeg gjør om dagen (vet ikke om det er direkte slutty men..) er at jeg lar en venninne få tafse og leke med puppene mine. Når hun er hos meg og vi sitter i sofaen foran tv'n, så kan hun plutselig begynne å beføle, slikke og suge dem til jeg blir kåt. Hun sutter puppene mine i flere minutter. For litt siden sovnet hun til og med med brystvorten min i munnen 😄 Jeg får kjempetenning hver gang, og det ender ofte med at hun stimulerer klitorisen min og slikker meg til orgasme. 

Anonymkode: ce6b8...48d

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tenker ikke akkurat slutty (hva er det?) Men heller litt drøyt. Og jeg liker å være litt drøy på privaten da jeg er veeldig ordentlig ellers :)

har flere ganger hatt sex med andre nærmest før sæden til den første har rent ut.

har gjort alt det vanlige som å ha sex i bil, ute, i vinduet osv..

blitt fingret flere ganger av kollega på jobben og gleder meg til han knuller meg på jobben snart.

hadde trekant på sofaen mens en venninne filmet.  Bare til privat bruk så klart.

tatt imot betaling for sex. Tenker litt på det.

liker å gå uten truse, men det er jo ikke akkurat "horete". Men liker å vise det frem om det er en fyr jeg puler på og vi er på noe sosialt sammen.

Ble så kåt en gang på kino i tenårene at jeg onanerte under skjerfet mitt.

Sender av og til nakenbilder til fremmede jeg kommer i kontakt med over nettet.

Husker jeg hadde ons med en fyr som var digg å danse med, men han hadde kjempeliten pikk og insisterte på å pule i en evighet, så da vi ble avbrutt hoppet jeg vekk og vi endre på nach hos noen andre. Der møtte jeg en bekjent som jeg hadde crushet litt på. Jeg ignorerte han første og flørtet hemningsløst med han andre som senere ble med meg hjem. Møtte han første etter noen mnd på byen, men var hyggelig og vi latet som ingenting -heldigvis.

Anonymkode: e636a...318

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel teknisk sett hadde jeg sex med typen min mot at han kjøpte meg mat...

Anonymkode: a1028...048

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel teknisk sett hadde jeg sex med typen min mot at han kjøpte meg mat...

Anonymkode: a1028...048

Tror vi alle kan relatere til denne.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pulte kjæresten min bakfra i skje med svigermor liggende i andre delen av dobbeltsengen...

Samme skjedde på hybelen til søsteren hennes. vi lå på flatseng på gulvet, søsteren i senga. Vi pulte i skje og så våknet søsteren. Vi ble liggende å prate mens jeg hadde kuken inni kjæresten min og vi småjukket. Jeg kom midt i samtalen.

Anonymkode: 667be...660

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.2.2020 den 17.17, AnonymBruker skrev:

En ting jeg gjør om dagen (vet ikke om det er direkte slutty men..) er at jeg lar en venninne få tafse og leke med puppene mine. Når hun er hos meg og vi sitter i sofaen foran tv'n, så kan hun plutselig begynne å beføle, slikke og suge dem til jeg blir kåt. Hun sutter puppene mine i flere minutter. For litt siden sovnet hun til og med med brystvorten min i munnen 😄 Jeg får kjempetenning hver gang, og det ender ofte med at hun stimulerer klitorisen min og slikker meg til orgasme. 

Anonymkode: ce6b8...48d

You are LUCKYYYYYY,,,,,,,,,,,,,,,,,

 

 

M@ster

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm. Ikke noe drøyt, men tror ikke folk jeg kjenner tenker at jeg er typen til å ligge med menn bare for å ligge med dem. Følte meg slutty i helga iallefall, meg - den jomfruelige nonnen, ble tatt i doggy så det ljomet i veggene, av en mann jeg aldri har møtt før. 

Anonymkode: cbbeb...67a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Russ-89...Hadde samleie med 3 stk i russetiden. Og ble fingret av en medruss en natt vi var flere som overnattet i en kjeller. 

Hadde gjevlig sex med en tidligere nabogutt i årene 20-24 år. Vill og herlig sex. Holdt på i mange timer hver gang. En gang slikket han meg i 90 min. Fikk 7 orgasmer. Han fingret meg også på toget en gang. 

Var ganske så løs i årene mellom 18-25 år. Lå sikker med 70 stk i løpet av de årene. 

Anonymkode: a59c9...b6e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Vanskelig å bedømme hva som er mest horete egentlig, men har nok et par på lager. 
Jeg var 17, så jeg kom ikke inn på noe utested, men begynte å prate med en mann i kebabkøa. Han bodde i nærheten, så han spurte om vi skulle ta taxi sammen. Han skulle spandere. 
I baksetet på taxien begynte han å holde rundt meg og gjorde tegn til å kysse. Jeg ble veldig revet med. Vi begynte å kline og tafse på hverandre. Kjente da at han var stor, og jeg visket at jeg ville suge han når vi kom frem. 
Han betalte turen og vi gikk ut.

Vi måtte snike oss inn i kjellerstua hans for kona og barna sov i etasjen over. Jeg satte meg på kne med en gang vi kom inn, og begynte å kneppe opp buksene hans. Husker kuken spratt opp når den slapp ut i det fri. Den var skikkelig klissete av precum. Jeg slikker og sugde forsiktig, men han likte det tydeligvis litt røffere. Han tok hånda bak hodet mitt og presset meg mot han. Jeg bør først overrasket, men det var veldig spennende og pirrende. Jeg brakk meg endel ganger, men det var skikkelig deilig. 
Så knulla han meg bakfra mens jeg stod over kontorpulten hans. Så vanskelig å være stille, men vi måtte jo. 
Han kom over ansiktet mitt og sa jeg måtte komme meg ut. Jeg dro på meg kjolen, tok trusa og BHen i hånda og løp hjem. Jeg ble skikkelig kåt av behandlinga han hadde gitt meg, så jeg måtte leke mer når jeg kom hjem. 
Fant ut etterpå at han jobber sammen med pappa og han visste godt hvem jeg var. 
Han la meg senere til på snap og noe dager etter sendte han en dickpic hvor det sto «I båthavna kl 19.» Vi møttes noen ganger i båten hans, men er to måneder siden sist han inviterte meg nå. 
Får jeg ny snap er jeg klar. :)
 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sørlandsjenta02 skrev:

Får jeg ny snap er jeg klar. :)

Den opplevelsen vekker sommerminner...og det påminner meg om at det er mye sommer igjen. Det er bare om man treffer noen som vil ha sommerminner:humpe:

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På nachspiel gurglet jeg fra et glass 4 ladninger med sæd før alt ble svelget😋

Anonymkode: e295e...844

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Var å lå med en gammel flamme hver dag de siste dagene mens jeg og eksen var på besøk hos svigers i to uker. Var så sliten og lei av å være der og sur for at eksen ikke ville ha sex i foreldrenes hus, så gjorde det mest på pur faen. Tror de syntes det var rart at jeg "trengte litt luft" og ble borte i to-tre timer hver dag, men kom til et punkt hvor jeg ga helt faen og kjørte mitt eget løp fullt ut.

Anonymkode: d8539...49a

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2020 den 13.51, AnonymBruker skrev:

Var med på en gangbang i fjor, hadde vel sex med ca. 15 menn på ca. tre timer. Tente meg noe helt sykt, har fantasert om det masse siden.

Har også hatt en periode hvor jeg møtte to menn regelmessig, noen ganger hadde jeg for eksempel sex med han ene på en mandag kveld, og så tirsdag morgen han andre etc. Tente meg. Har også hatt sex med en ukjent mann i 50-årene jeg møtte via nettet, da jeg selv var 27. Vi hadde sex utendørs, sent om kvelden, utenfor en ungdomsskole ;)

Anonymkode: 4b588...b83

Du er ikke bekymret for livmorhalskreft? Dette smitter via hyppige sexpartnere og kondom hjelper ikke. Du må ta vare på deg selv kvinne. 

Anonymkode: 5fca0...0b4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Du er ikke bekymret for livmorhalskreft? Dette smitter via hyppige sexpartnere og kondom hjelper ikke. Du må ta vare på deg selv kvinne. 

Anonymkode: 5fca0...0b4

🙄🙄🙄🙄

Anonymkode: 91f91...b27

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.2.2020 den 8.53, AnonymBruker skrev:

Dessverre så gjør det det.

Anonymkode: a89fa...789

Det gjør jo bare at din fremtidige ikke er ærlig og holder heller kjeft. 

Anonymkode: 20a94...18a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...