Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

On 7/28/2020 at 8:51 AM, Sørlandsjenta02 said:

Vanskelig å bedømme hva som er mest horete egentlig, men har nok et par på lager. 
Jeg var 17, så jeg kom ikke inn på noe utested, men begynte å prate med en mann i kebabkøa. Han bodde i nærheten, så han spurte om vi skulle ta taxi sammen. Han skulle spandere. 
I baksetet på taxien begynte han å holde rundt meg og gjorde tegn til å kysse. Jeg ble veldig revet med. Vi begynte å kline og tafse på hverandre. Kjente da at han var stor, og jeg visket at jeg ville suge han når vi kom frem. 
Han betalte turen og vi gikk ut.

Vi måtte snike oss inn i kjellerstua hans for kona og barna sov i etasjen over. Jeg satte meg på kne med en gang vi kom inn, og begynte å kneppe opp buksene hans. Husker kuken spratt opp når den slapp ut i det fri. Den var skikkelig klissete av precum. Jeg slikker og sugde forsiktig, men han likte det tydeligvis litt røffere. Han tok hånda bak hodet mitt og presset meg mot han. Jeg bør først overrasket, men det var veldig spennende og pirrende. Jeg brakk meg endel ganger, men det var skikkelig deilig. 
Så knulla han meg bakfra mens jeg stod over kontorpulten hans. Så vanskelig å være stille, men vi måtte jo. 
Han kom over ansiktet mitt og sa jeg måtte komme meg ut. Jeg dro på meg kjolen, tok trusa og BHen i hånda og løp hjem. Jeg ble skikkelig kåt av behandlinga han hadde gitt meg, så jeg måtte leke mer når jeg kom hjem. 
Fant ut etterpå at han jobber sammen med pappa og han visste godt hvem jeg var. 
Han la meg senere til på snap og noe dager etter sendte han en dickpic hvor det sto «I båthavna kl 19.» Vi møttes noen ganger i båten hans, men er to måneder siden sist han inviterte meg nå. 
Får jeg ny snap er jeg klar. :)
 

så deilig

Anonymkode: 43e8c...1f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
AnonymBruker skrev (På 4.8.2021 den 5.06):

Pulte 16-18 damer på bordeller på to dager.. har traumer etter den turen enda. 

Anonymkode: 7fb44...60a

Tipper damene på bordellet har større traumer.,,

Anonymkode: 559d7...352

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var i familieselskapet til venninnen min, sto alene og ryddet på kjøkkenet, og en gammel mann kom inn. Han styra litt rundt der inne, småryddet litt. Så lot han fingrene gli over rumpa mi. Men av en eller annen grunn tente det meg skikkelig. Så istedenfor å gå vekk, trykket jeg baken lett mot hendene hans og spredde bena littegrann (hadde på litt kort kjole). Han skvatt nok litt av min reaksjon, men han begynte å puste tyngre og lot hånda gli opp under skjørtet mitt. Han fingret meg faktisk veldig bra og intenst bakfra, mens jeg fortsatt hang på vasken. Jeg fikk en liten orgasme før han lot hånden hvile med litt lett trykk over hele underlivet mitt. Var en sexy opplevelse som jeg ofte tenker på når jeg onanerer. MEN føles veldig slutty..

Anonymkode: 559d7...352

  • Liker 9
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en mann via nettdating. Avtalte at han skulle komme å knulle meg. Lå naken, våt og klar i senga da han kom. Ble et heftig knull på oss, før han dro. 
 

Noen måneder senere møtte jeg en annen. Chattet oss skikkelig kåt på hverandre. Så møttes en plass og knullet i bilen hannes. 

Anonymkode: 850bd...cd9

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt sex med to stykk hver for seg samme kveld som er bestekompiser. 

Møtt et par der jeg hadde sex med mannen og samboeren hans satt ved siden av og så på. 

Runket en kollega på et tog i Frankrike for noen år siden. Det var sykt spennende. Tenker mye på den seansen nå i dag 10 år etter 

Anonymkode: ebcad...ff3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I tillegg til en haug med one nights fra gamle dager:

-Trekant med 2 fyrer i baksetet på en bil fra Meråker til Trondheim. Trangt, men det går

-Fikk tilsnakk for å ha beina på setet fra konduktøren på nattoget en gang. Endte med at hun gikk ned på meg inne på do 

Anonymkode: 2f896...5cc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.6.2022 den 21.58):

Da jeg var i familieselskapet til venninnen min, sto alene og ryddet på kjøkkenet, og en gammel mann kom inn. Han styra litt rundt der inne, småryddet litt. Så lot han fingrene gli over rumpa mi. Men av en eller annen grunn tente det meg skikkelig. Så istedenfor å gå vekk, trykket jeg baken lett mot hendene hans og spredde bena littegrann (hadde på litt kort kjole). Han skvatt nok litt av min reaksjon, men han begynte å puste tyngre og lot hånda gli opp under skjørtet mitt. Han fingret meg faktisk veldig bra og intenst bakfra, mens jeg fortsatt hang på vasken. Jeg fikk en liten orgasme før han lot hånden hvile med litt lett trykk over hele underlivet mitt. Var en sexy opplevelse som jeg ofte tenker på når jeg onanerer. MEN føles veldig slutty..

Anonymkode: 559d7...352

Hvor gammel var du da?

Anonymkode: 2566d...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 2/8/2020 at 6:59 PM, AnonymBruker said:

Dette er umoralsk så klart, men egentlig ikke noe å angre på. Du trengte 6 ern. Blowjoben tok sikkert ikke mange minutter og hadde fyren vært helt frastøtende så hadde du vel ikke gjort det. 6ern påvirket vel resten av ditt liv. 

Hvorfor skal det være verre å gjøre en blowjob for å oppnå noe enn fordi du halvveis hadde villet ha en fyr på byen? 

Anonymkode: ad490...edd

Fordi hun jobber i helsevesenet? Litt viktig med gode karakterer da... 

Anonymkode: deb82...8cc

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nordmenn er billige.. særlig kvinnene. Trashy.. blir flau på deres vegne. Alkohol og sex… utroskap ja. Stakkars mennesker 

Anonymkode: c6eea...d1b

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå uten truse. Kill me. 

Anonymkode: 1f915...679

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Chattet med en gammel dame i 50-åra på en chatteside. Vi avtalte å møtes for sex. Skikkelig dirty. Hun ville jeg skulle knulle henne hardt. Hadde sikkert vært en stund siden sist gang for henne..

Anonymkode: 89e33...cc4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Chattet med en gammel dame i 50-åra på en chatteside. Vi avtalte å møtes for sex. Skikkelig dirty. Hun ville jeg skulle knulle henne hardt. Hadde sikkert vært en stund siden sist gang for henne..

Anonymkode: 89e33...cc4

Nå ble jeg fornærmet….

Anonymkode: 8c620...49a

  • Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex med 3 damer på en kveld, hu ene pulte jeg i bilen(tinder) på ettermiddagen. Så hadde jeg sex på kvelden med fuckbuddien min hjemme hos meg. Til slutt tenkte jeg å dra til byen med kompisene mine sent på kvelden og fikk napp allerede kl 11 hvor jeg tok henne i bak et utested der hvor det lå noen søppel containere. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

RealistiskDot skrev (2 timer siden):

Hadde sex med 3 damer på en kveld, hu ene pulte jeg i bilen(tinder) på ettermiddagen. Så hadde jeg sex på kvelden med fuckbuddien min hjemme hos meg. Til slutt tenkte jeg å dra til byen med kompisene mine sent på kvelden og fikk napp allerede kl 11 hvor jeg tok henne i bak et utested der hvor det lå noen søppel containere. 

Når skjedde det?

Anonymkode: 2566d...36b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex i skogen.

Og i bilen

Anonymkode: 5aa5a...985

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 5/13/2022 at 11:11 AM, AnonymBruker said:

Jeg har hatt mange ONS, og levd livet som singel og sexpositiv i flere år før jeg møtte mannen min,  så det er mye å velge mellom. Den opplevelsen jeg stadig tenker tilbake på er den gangen jeg etter litt heftig dans på byen med en svensk fyr, fikk hvisket i øret at hvis han skulle knulle meg, så skulle han ta meg i rompa. Det var jeg mer enn villig til, så her var det bare å takke ja. 

Han fingret meg i rompa hele veien hjem, og var veldig vokal på hvor godt han likte det. Han bodde i en blokk med takterrasse, og tok meg først opp dit, hvor han slikket meg bak lenge og vel, før det kom andre folk opp der. Da gikk vi ned i leiligheten hans og han råknullet meg. Hørte at det klikket fra kameraet på telefonen hans underveis, men han tok meg i doggy og jeg syns det bare var sinnsykt pirrende. Jeg dro tidlig morgenen etter, og fikk aldri med meg hva han het eller noe annet, så det forble bare et heftig minne. 

Anonymkode: 4d3d1...9c0

Takk. Fikk meg et godt runk av denne.

Anonymkode: 5d6f9...6bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Nå ble jeg fornærmet….

Anonymkode: 8c620...49a

Samme her !

Ellers er den beste sexen mellom moden het dame og ung kåt mann.  😁

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Nå ble jeg fornærmet….

Anonymkode: 8c620...49a

LOL 🤣😂

Anonymkode: 0c325...9a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex først med en kamerat, så eks noen timer etterpå. Å så blaut du var sa han siste. Jippi, spermbad 😆

Anonymkode: 70309...c25

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...