Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et par år etter videregående var jeg og kjæresten jeg hadde da på sydentur. Der traff vi to andre par. En dag ville vi på nakenstranden. Vi var litt forsinket og før vi gikk helt frem trakk han meg bak noen busker og tok meg bakfra. Når vi gikk fram til de andre hadde jeg sæden hans rennende på innsiden av lårene og det var det han ville at jeg skulle ha, slik at jeg var slutty, som han tente på at andre så.

Anonymkode: 1396b...49d

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Danskebåt 2

Møtte en dame som ville ha meg med på lugaren. Hun ville bare ha den i rumpa og nektet å bruke kondom, prøvde å ta den på et par ganger men hun bare reiv den av. La merke til at hun ikke reiste alene og foreslo at vi skulle gå til min lugar, men hun insisterte på å bli værende. Stelte seg på alle fire mens jeg matet på bakfra og fylte rumpa. Dagen etter når vi nærmet seg land kom hun bort ved baren med en eldre dame. Det viste seg at hun var på tur med sin svigermor til Danmark for å kjøpe brudekjole :)

 

Anonymkode: 5a1cc...2bf

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mysticgirl skrev (På 15.7.2019 den 19.12):

Oj  oj, det er mye jeg har gjort i mine yngre dager uten hemninger 😂 Har vært med på det meste men det som er mest slutty var vel da vi sugde gutta og hvem av oss venninnene som fikk de til å komme først, eller da jeg og søstra mi hadde sex med hver vår typen,mens et publikum heiet oss frem. Partnerbytte og trekant stod også på menyen. 😂

Har roet meg et par hakk nå da :)

Hmm, tror jeg var en av de som såg på 😉😉😉😉

Anonymkode: 8d6a1...f09

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/22/2021 at 2:24 PM, Angelheart2 said:

Snakk for deg selv. For min del så har sexen bare blitt bedre og mer spennende jo eldre jeg har blitt. Er tryggere nå og har en mann som liker å leke og utforske sammen med meg. 

Dette er jo bare noe dere kvinner sier til dere selv for å forsvare det at dere er blitt gamle og urelevante. At sexen blir bedre har jo null med alder å gjøre, og mer med at du kanskje rett og slett bare har vært dårlig å knulle eller aldri fikk ligge med kvalitetsmenn. 

Anonymkode: 32005...7a8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Møtte en finsk dame i Stockholm fredag kveld for en del år siden som jeg ble med hjem, full pakke og avsluttet i munnen som hun svelget ned med at glass juice  Lørdag hadde jeg blitt invitert på fest til en jentegjeng som jeg hadde møtt i syden, havnet på rommet til hun ene som gladelig la seg på ryggen. Søndagen var det hjem til Norge, eksen ville gjerne se film så dro innom henne. Sugde meg godt under filmen med avslutning i munn, før det ble herlig anal på soverommet etterpå. Var helgen sin det  

Anonymkode: 5a1cc...2bf

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knullet en kompis/fuckfriend på et HC toalett på en pub når det var fest. 
 

Anonymkode: ac581...1ee

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har hatt mange ONS, og levd livet som singel og sexpositiv i flere år før jeg møtte mannen min,  så det er mye å velge mellom. Den opplevelsen jeg stadig tenker tilbake på er den gangen jeg etter litt heftig dans på byen med en svensk fyr, fikk hvisket i øret at hvis han skulle knulle meg, så skulle han ta meg i rompa. Det var jeg mer enn villig til, så her var det bare å takke ja. 

Han fingret meg i rompa hele veien hjem, og var veldig vokal på hvor godt han likte det. Han bodde i en blokk med takterrasse, og tok meg først opp dit, hvor han slikket meg bak lenge og vel, før det kom andre folk opp der. Da gikk vi ned i leiligheten hans og han råknullet meg. Hørte at det klikket fra kameraet på telefonen hans underveis, men han tok meg i doggy og jeg syns det bare var sinnsykt pirrende. Jeg dro tidlig morgenen etter, og fikk aldri med meg hva han het eller noe annet, så det forble bare et heftig minne. 

Anonymkode: 4d3d1...9c0

  • Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skriver så mange damer:

Egentlig er jeg ganske beskjeden og uskyldig, men lå en periode med 3 forskjellige menn på ulike dager. En annen gang lå jeg med faren til typen min. En tredje gang var det fire som tok meg samtidig

Nei, du er ikke egentlig uskyldig og beskjeden. Du er lysten på sex og liker å være horete. og det er helt greit, men hvorfor ikke innrømme det?

Anonymkode: 8130d...60b

  • Liker 11
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 2.6.2019 den 1.32):

Unnskyld, men hva i all verden får deg til å tro at det betyr noe som helst for meg at du tror på historien min? Du er ingenting annet enn tekst på internett. Om så du hadde dødd av kreft i dette øyeblikk har ikke jeg brydd meg i det minste 🙂

Anonymkode: 8fe0b...be0

I alle dager..   Oppførsel?  

Anonymkode: f972c...b0e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 17.1.2021 den 10.54):

Jeg var dom i et ff-opplegget for noen år siden. Etter mange år i et nokså sexmeddig dårlig forhold (fortalte hun), fikk hun oppdage helt nye sider ved seg selv. Hun fikk sine aller første orgasme, sugde og svelget for første gang, barberte fitta for første gang, ble bundet (hardt) og knullet analt for første gang osv. Det aller mest sluty jeg kommanderte henne til å gjøre, alt i full forståelse og avklart med henne selvsagt, var da jeg via telefon kommanderte henne til å suge en gjest hun hadde fått på besøk og tilby ham å knulle henne både foran og bak. Hun gjorde det og fortalte om det mens jeg gav henne en ekstra runde etterpå. Hun fikk selvsagt en passende straff for ulydigheten da hun avslørte at hun ikke hadde tilbudt ham rumpa si 😉

Anonymkode: d8ba3...034

Herlig..  Det er et slikt forhold jeg drømmer om men har ikke turt det i praksis eller funnet den rette til det.  Tenk å bare være et sex objekt hele tiden og gjøre det den mannen bestemmer.  

Anonymkode: f972c...b0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Herlig..  Det er et slikt forhold jeg drømmer om men har ikke turt det i praksis eller funnet den rette til det.  Tenk å bare være et sex objekt hele tiden og gjøre det den mannen bestemmer.  

Anonymkode: f972c...b0e

Det er vel lett å få til antar jeg

 M@ster

 

 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvorfor skriver så mange damer:

Egentlig er jeg ganske beskjeden og uskyldig, men lå en periode med 3 forskjellige menn på ulike dager. En annen gang lå jeg med faren til typen min. En tredje gang var det fire som tok meg samtidig

Nei, du er ikke egentlig uskyldig og beskjeden. Du er lysten på sex og liker å være horete. og det er helt greit, men hvorfor ikke innrømme det?

Anonymkode: 8130d...60b

Hvor har  noen skrevet dette? 

Anonymkode: 83658...20c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

pulte 4 stk i samme vennegjeng. og alle 4 hadde liten pikk.. hva er oddsen.

Endret av KrXs
tasteleif
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde sex med en jeg traff på byen samme kveld. Skjemmes fortsatt. Heldigvis er det ingen av mine kjente som vet om det.

Anonymkode: b875b...925

  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Hadde sex med en jeg traff på byen samme kveld. Skjemmes fortsatt. Heldigvis er det ingen av mine kjente som vet om det.

Anonymkode: b875b...925

Det er ganske vanlig med ons, da? Ikke så farlig. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.7.2021 den 20.32):

Mange som ligger med flere på èn dag. Hvordan fungerer dette iht sårhet? Jeg blir sår etter èn gang selv om jeg alltid er plaskvåt, må alltid ha sex annenhver dag hvis ikke er det fryktelig sårt. 

Og huff, får noia for at menn jeg har ligget med har ligget med noen samme dag, sånt får man BV av. Tryggeste er vel å droppe ONS og ha tilbragt hele dagen med noen 😆

Anonymkode: 769a1...55e

BV betyr?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ligget med to gutter med ikke så mange timers mellomrom. Ikke mine stolteste øyeblikk, men heldigvis ingen som vet det.

Anonymkode: 8560c...7ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å gå truseløs på byen i trangt skjørt og sitte og flørte på fanget til fremmede menn.

En gang jeg var i England oppdaget jeg en deilig fyr på et utested, og da han skulle til å gå hjem løp jeg etter han og ba om å få bli med han hjem for å knulle 😋

Og det fikk jeg😜

Anonymkode: 639f1...33d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Ligget med to gutter med ikke så mange timers mellomrom. Ikke mine stolteste øyeblikk, men heldigvis ingen som vet det.

Anonymkode: 8560c...7ea

Sprutet begge i deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...