Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tråden er ryddet for forherligelse av brudd på norsk lov og svar til dette. Elaine Marley, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Fortsetter under...

Har vært på swingersklubb mange ganger med kona. En gang som skilte seg ut var når vi ble 5 mannfolk som fikk henne til himmels!

Anonymkode: 6233d...efa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sugde min kjørelærer regelmessig når jeg tok lappen som en "deal" mellom oss, likte det. Ville aldri gjort det ellers, startet som en spøk som ble til alvor underveis. Tente på hele greia, angrer ikke.

Anonymkode: 4af19...7b6

  • Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Sugde min kjørelærer regelmessig når jeg tok lappen som en "deal" mellom oss, likte det. Ville aldri gjort det ellers, startet som en spøk som ble til alvor underveis. Tente på hele greia, angrer ikke.

Anonymkode: 4af19...7b6

Ser ikke for meg noen spøke med "vil du ha betaling eller skal jeg suge deg?".

Dette er nok trolling.

Anonymkode: c1247...d0a

  • Liker 4
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med kjæresten min i ei badstue på et hotell på Lillehammer. Det var lavsesong og lite folk, så det gikk bra....

Anonymkode: 667be...660

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Ser ikke for meg noen spøke med "vil du ha betaling eller skal jeg suge deg?".

Dette er nok trolling.

Anonymkode: c1247...d0a

Har ingen problemer med å tro at det ble sugings mot lappen. Han kjører jo rundt med 18-20åringer for det meste, kvinner i sin beste og hotteste alder  😍

Anonymkode: 8664b...d9a

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 4.6.2022 den 21.52):

Tipper damene på bordellet har større traumer.,,

Anonymkode: 559d7...352

De kom nok ikke fra meg og fra alle som sikkert var innom der så var ikke jeg den værste. 
 

jeg husker bare glimt fra det ene stedet som var mafiadrevet som vi ble advart mot å gå på men der hadde ei eldre dame dratt meg med inn på vip avdelingen så de jeg dro med så en 23 åring hoppe rundt med 40 råflotte damer og 4-5 menn på 50 ish.

ene jeg dro med unnskyldte seg med at om ikke han skulle knulle dem så ville bare en gammel gris gjøre det å han hadde et poeng i det hele. Han er en hit hos damene her til lands så fyren gjør noe riktig. For egen del så glemmer jeg aldri når vi satt 4-5 gutter og det sto rundt 20 damer foran oss og han sa i choose her. Jeg tok skade av det imens han løper rundt å høvler ei ny dame i snitt på byen her til lands et par ganger i måneden noe han har gjort i nesten ti år. :)

Anonymkode: 7fb44...60a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sydentur med familien mange år siden. Delte leilighet med boren min. Vi hadde vært på byen og jeg er tidligere hjemme enn han. Han tok med ei dame hjem og pulte hu rett ved siden av meg. De trodde jeg sov men jeg lå der kåt og hard som faen og lurte hele tiden på om jeg skulle prøve å få pult hu dama sammen med brorsjan, men turte ikke! Ikke holdt han lenge heller så tenker dama han pulte egentlig trengte en pikk til,

Angrer på at jeg ikke prøvde bli med på moroa 🫢

Anonymkode: 955c9...b89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Katten.2.0 skrev (På 17.8.2019 den 8.45):

To trekanter (med fire forskjellige jenter) på under 24 timer. Så møtte jeg to andre innenfor samme helg. 

Ble, overraskende nok, skikkelig utslitt etter den helga. 

Men i motsetning til veldig mange menn her inne, sørget du for at jentene hadde det like digg som deg 🥳

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slike tråder burde vært pensum å lese for alle som ikke forstår at man bruker kondom med ny partner frem til begge har testet seg. Ikke overraskende at det finnes så mange hiv positive som ikke vet de er smittet når man leser hvordan folk holder på. 

Anonymkode: eaef9...8da

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var fattig student og hadde en ons. med en kar i 40-årene. Ble med ham til hotellrommet og vi hadde en herlig natt. Da jeg våknet lå det 2000 kr på nattbordet og en lapp med «takk for natten». 
 

Jeg tok pengene og dro hjem uten å reflektere noe særlig over hva han trodde jeg var 😛 

Anonymkode: a1c36...55d

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ung og leken, råknulla med daværende kjæreste på panseret på bilen til naboen- den sto i gårdsplassen dems 🤣 

 

Anonymkode: feef3...1b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på sydentur med en vennegjeng. Pulte 5 stykker den uka. 1 gutt fra vennegjengen og 4 ukjente jeg fant på byen 😂 

Beste opplevelsen var med ene gutten i vennegjengen. Vi fortsatte å pule da vi kom hjem. Har alltid hatt en tenning mellom oss 🤔 

Vi pulte ute på balkongen på natten med tilskuere 😂 

Anonymkode: 4f7de...56b

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden jeg lager videoer osv saa er vek hele min eksistens definert som "horete", men det mest slutty er vel kanskje aa delta i en orgie med 8 pers, arrangere et lekeparty med 20stk i min gamle leilighet, delta paa kink/sexfester, leke i flere bakgater paa vei hjem fra byen og flere paa samme kveld.

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 26.7.2022 den 16.05):

Ser ikke for meg noen spøke med "vil du ha betaling eller skal jeg suge deg?".

Dette er nok trolling.

Anonymkode: c1247...d0a

Var jo ikke slik det startet da, den der blei litt for enkel :) Ting kan utvikle seg over tid med litt god tone og flørting.

 

Anonymkode: 4af19...7b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Ting kan utvikle seg over tid med litt god tone og flørting.

Nemlig !   Veldig vesentlig.      Jeg har " øyenflørtet" til meg flere deilige ligg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Jeg pulte banksjefens kone bak brannstasjonen, fordi han nektet meg lån😂 vi var begge like lett på tråden, og dette skjedde gjentatte ganger🥰

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde sex med eksen ikke mange timene etter sex med en annen og uten å dysje i mellom de to🤢🙈🙄😂 Jeg er ellers ikke en dame som har ons og går heller uten sex enn å gjøre det..

Anonymkode: b1188...c38

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svarte på en annen tråd her, men kan jo skrive det her også ;) Mens jeg kjeder meg på lørdagsvakt.

Flyttet inn i kollektiv før sommeren pga bo rimeligere, nå har jeg runket en som bor der 2-3 ganger i uken for spenningen sin skyld....hele greiene gir meg et kick. Å se han nyte, se han sprute. Alt er bare så euforisk, jeg har makten over han om dere skjønner :) Han er bare 20, jeg er 32.

Anonymkode: 8a3ea...875

  • Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...