Gå til innhold

Hva er det mest "horete" eller "slutty" du har gjort?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mammas venninne, når jeg var 22 og hun 38

En kamerats mor, jeg 24 hun 52

Etter et fuktig nach i nabolaget, måtte jeg hjelpe ei dame med å støtte gubben når de skulle hjem. Han hadde fått alt for mye, og kunne knapt gå.  Når vi hadde fått ham vel hjem og lagt han på sofaen, ble kjerringa helt vill. Hun dro meg inn på et soverom, der vi hadde sex.  Herregud så bråkåt hun var, kledde ikke av seg en gang ..... bare løftet på kjolen. Hun var så høylydt at jeg var redd han skulle våkne, men han snorket i vei i sin tunge fyllesøvn.                                                                                          Hun var nok nærmere 60 enn 50, og jeg var 27 eller 28. 

Anonymkode: 65d95...cb6

  • Liker 4
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde sex i en trappeoppgang i en tilfeldig blokk hvor vi snek oss inn, med en fyr jeg hadde møtt 5 min tidligere.

En annen: venninna mi hadde med en fyr hjem og vi andre var ute på stua. Hun kom ut til oss mens de hadde sex men hun frika ut fordi han var litt for pervers. Jeg gikk inn, lyset var av og jeg lata som jeg var henne - hadde riktignok ikke sex, men klinte med ham før jeg sa at han måtte gå. 😂

Latt daten slikke meg i en park,mens jeg hadde mensen (han insisterte...). Hadde møttes for første gang 1 time tidligere. Endte opp med å date i noen mnd. 

Anonymkode: e5956...a63

  • Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MyzTeri skrev (På 30.5.2019 den 13.45):

Hadde sex i parken midt i byen etter stengetid på puben. 2 ganger på rappen. Egentlig syns jeg det var rart at absolutt ingen var innom parken i det tidspunktet.

Ellers er det vel slett ikke så uvanlig med "utestedsex" lengre tror jeg, så at man hadde seg på toalettet rundt 2 på natt til søndag er noe annet.

Jeg kan gjøre mye rart, men jeg føler meg nok "skitten" i høyere grad når jeg har hatt sex med en ny fyr mens det fortsatt drypper ut av meg fra den forrige.

Ja, da er du ganske skitten, siden risikoen for at du da sprer rundt kjønnssykdommer er ganske stor… 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 16.6.2021 den 8.24):

Brukte de kondom? Er du sjekket for hpv? Hørtes ikke bra ut.

Anonymkode: 5fca0...0b4

Standardsvar på autopilot. Hva tror du selv? Tror du at gang bang uten kondom er vanlig på swingersklubb? 

  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grüner skrev (3 timer siden):

Ja, da er du ganske skitten, siden risikoen for at du da sprer rundt kjønnssykdommer er ganske stor… 

Du må være helt herlig å ha med på fest...

Anonymkode: 0c325...9a6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lo godt av ei venninne. Hun hadde en fuktig kveld på byen og måtte ha nattmat på burger’n på busstasjonen. Det var på den tida det florerte av nigerianske horer i norske byer. Gjennom vinduet så hun en kjekkas attakert av nevnte kategori. Hun banket på vinduet og ropte: «ikke betal for noe du kan få gratis!» 

De datet faktisk ei tid etter «gratisknullet»

Anonymkode: f5fcf...47c

  • Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Du må være helt herlig å ha med på fest...

Anonymkode: 0c325...9a6

Du liker kjønnssykdommer?

Anonymkode: 4c526...4ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er lesbisk, men da jeg var yngre for ca. 12 år siden, så sugde jeg faktisk en fyr på guttedoen fordi han spanderte alkohol på meg hele kvelden. Det betydde ingenting.

Jeg la meg inn på hotel med en annen dame en gang. Vi hadde sex. Jeg hjalp henne med å ta nakenbilder som hun sendte til kona si dagen etterpå.

Har hatt sex med kvinner i forhold med menn. Og har hatt sex med kvinner i forhold med kvinner.

Jeg fingret en venninne i rumpa på kino i ung alder. Det varte nok under et minutt.

Anonymkode: 4ea7c...ef4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.7.2022 den 2.29):

Var på sydentur med en vennegjeng. Pulte 5 stykker den uka. 1 gutt fra vennegjengen og 4 ukjente jeg fant på byen 😂 

Beste opplevelsen var med ene gutten i vennegjengen. Vi fortsatte å pule da vi kom hjem. Har alltid hatt en tenning mellom oss 🤔 

Vi pulte ute på balkongen på natten med tilskuere 😂 

Anonymkode: 4f7de...56b

Er du dame eller mann?

Anonymkode: efc94...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 28.7.2022 den 2.29):

Var på sydentur med en vennegjeng. Pulte 5 stykker den uka. 1 gutt fra vennegjengen og 4 ukjente jeg fant på byen 😂 

Beste opplevelsen var med ene gutten i vennegjengen. Vi fortsatte å pule da vi kom hjem. Har alltid hatt en tenning mellom oss 🤔 

Vi pulte ute på balkongen på natten med tilskuere 😂 

Anonymkode: 4f7de...56b

Er du dame eller mann? 

Anonymkode: efc94...ee8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 30.5.2019 den 17.57):

Kjæresten, hun var 17, jobbet i ei hamburgersjappe på landet. Jeg var 20. Lite folk så vi kjedet oss. Vi koste oss på bakrommet i all anstendighet, inntil hun plutselig trakk ned trusen (gikk med sommerkjole under forkle), fant fram litt olje, bøyde seg fram over en fryseboks som stod der, smørte seg med olje bak og ba meg knulle henne i rumpa. Vi holdt på litt, så hørte vi det gikk i døra. En kunde kom inn. Jeg trakk meg ut av henne, kunden fikk servert burger, hun kom tilbake og jeg knuller henne til jeg tømte meg i baken hennes. Rakk det akkurat før det kom ny kunde.... 

Anonymkode: d8ba3...034

Deilig fortelling 😇

Anonymkode: 9ab21...cbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann 46 (Lørenskog)

Sex på Nes kirkeruiner (noe tilskuere fra avstand), sex opp mot et grantre ved en hytte det var folk, sex på HC toalett på kino, blitt sugd og onanert mens vi så på kino, hatt sex med 3 prostituerte mens jeg var i et dårlig ekteskap...siden jeg ikke fikk sex hjemme, anal med de alle. Har nå 2 elskerinner som lever i åpne forhold, blir det mye utendørs sex og i bil. Ellers kan jeg tilføye å ha hatt sex i diverse former på Stena Line utendørs, og på lugar med en vilt fremmed kåt apotek-teknikker (sa hun selv), der det ble dunket i veggen fra nabolugar pga stønningen. Ble sugd av dama til en kompis mens jeg prata med han på telefon, hatt sex i bil med samme dame x flere, samt i deres dobbelseng...klarte også å gjøre henne gravid 😅. Ble pulings på en scene en gang, aldri møtt dama i etterkant. Anbefaler ikke å bli sugd mens du kjører bil, holdt på å gå skikkelig galt i trafikken 😇.Blitt  stoppet under "akten" av Highway Patrol i Nevada...skikkelig kleint 🤪. Vær forsiktig om du drar til Thailand...for der er ikke alle damer som sjekker deg opp, det de utgir seg for å være....men var helt OK sex til å kun koste  en coca-cola (angrer litt på den der). Sjekket meg for kjønnssykdommer, alt heldigvis fint. Hatt sex i 4 av 5 verdensdeler, mangler Afrika....så må få gjort noe med akkurat det....men har hatt sex med en negresse i Spania, men teller liksom ikke på samme måte. 

Vel...det er mye mere, men blir for drøyt....kan si det sånn at jeg har levd livet, og er fornøyd med å ikke ha pådratt meg noen sykdommer....bare fått erfaring og lærepenger

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren etter jeg var ferdig med videregående var jeg på tur men en venninne. Ved et vann ville vi bade. Der var det en eldre mann på sykkeltur som satt lnger borte på en sten og spiste matpakken sin. Vi bestemte oss for å late som vi ikke så ham, kledde av oss og badet nakne. 

Anonymkode: 1bb13...bed

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har aldri gjort noe særlig horete eller slutty. Jo, en gang sprang jeg uten bh på en skogsti. 

Anonymkode: b1f67...78c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For noen historier! Elsker damer som tør å være «slutty» og ta for seg ❤️

Anonymkode: 1bde5...1d9

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Sommeren etter jeg var ferdig med videregående var jeg på tur men en venninne. Ved et vann ville vi bade. Der var det en eldre mann på sykkeltur som satt lnger borte på en sten og spiste matpakken sin. Vi bestemte oss for å late som vi ikke så ham, kledde av oss og badet nakne. 

Anonymkode: 1bb13...bed

Mener du at nakenbading er "slutty"? 😪😪😪

Anonymkode: 359e8...730

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke egentlig, men den gangen var det slik.

Anonymkode: 1bb13...bed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde en Daddy som overrasket meg med en gangbang. 
Han tok meg med en helg på hotell i Oslo for å treffe ei jente han hadde blitt kjent med. Det gjorde vi også. Hun kom til oss på hotellet på fredagen, men på lørdagen sa han at han hadde en overraskelse til. 

Han hadde en gruppe med menn på fetlife  som hadde gjort det før. Først slapp han inn 2 menn på hotellrommet. Så begynte han og begge de andre to og leke med meg. Jeg trodde det var hele overraskelsen. Men det banket stadig nye men på døra. 12 menn var innom hotellrommet den kvelden. Jeg var temmelig sliten og lykkelig når den kvelden var over. 
 

  • Liker 4
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann på 22 år. Det mest slutty eller horete jeg har gjort er og slikke toalett, Drukket tiss og sugd menn på 66

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...