Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

LinnHenrikke skrev (3 minutter siden):

Ganske merkelig når hun i mai viser frem kjolen fra Floyd og skriver at hun har funnet tidenes fineste kjole og rett etter sommeren lanserer hun en prikk lik 🙃 Var sikkert ganske mange som kjøpte kjolen hos Floyd etter tips fra Sara som nå ikke kommer til å kjøpe hennes - for hva skal man med to helt like kjoler 😅

Ikke akkurat helt like… Jeg vil gjerne ha begge 😌

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det forbruket disse 3 damene (Lien, Nyhus og SE) har er helt vilt! De drukner jo nesten i klær og stæsj, ikke rart det blir mye rot, de har jo altfor masse. Er veldig overrasket over at det er så stor interesse for alt de lager. Det er veldig lite gjenbruk og bærekraft, bare «kjøpe kjøpe kjøpe» hele tiden.

Endret av snute
  • Liker 24
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker det er litt merkelig at hun velger bruke ordet «troll» om de som er uenig i yrket hennes og om det er en ekte jobb å være influencer. Det må være lov å diskutere det. «For å sette det i perspektiv til dere som har fordommer». Med andre ord, hvis man er uenig i at det er et «fullverdig yrke», så er man et troll.

Jeg syns også det var en merkelig monolog om yrket sitt, hvor hun ranter om «derfor ligger det så mye penger i det, det er interessant hvordan det blir undervurdert av så mange» og «dette er business». Jeg forstår ikke helt hva hun egentlig vil frem til. 

Endret av HelloMindy
  • Liker 23
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (2 timer siden):

Ganske merkelig når hun i mai viser frem kjolen fra Floyd og skriver at hun har funnet tidenes fineste kjole og rett etter sommeren lanserer hun en prikk lik 🙃 Var sikkert ganske mange som kjøpte kjolen hos Floyd etter tips fra Sara som nå ikke kommer til å kjøpe hennes - for hva skal man med to helt like kjoler 😅

Ja hun snakket om flere gang at floyd hadde solgt så mye av den kjolen etter hun viste den på snap. Så er nok der ideen kom fra. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HelloMindy skrev (41 minutter siden):

Jeg tenker det er litt merkelig at hun velger bruke ordet «troll» om de som er uenig i yrket hennes og om det er en ekte jobb å være influencer. Det må være lov å diskutere det. «For å sette det i perspektiv til dere som har fordommer». Med andre ord, hvis man er uenig i at det er et «fullverdig yrke», så er man et troll.

Jeg syns også det var en merkelig monolog om yrket sitt, hvor hun ranter om «derfor ligger det så mye penger i det, det er interessant hvordan det blir undervurdert av så mange» og «dette er business». Jeg forstår ikke helt hva hun egentlig vil frem til. 

Enig Med deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloMindy skrev (54 minutter siden):

Jeg tenker det er litt merkelig at hun velger bruke ordet «troll» om de som er uenig i yrket hennes og om det er en ekte jobb å være influencer. Det må være lov å diskutere det. «For å sette det i perspektiv til dere som har fordommer». Med andre ord, hvis man er uenig i at det er et «fullverdig yrke», så er man et troll.

Jeg syns også det var en merkelig monolog om yrket sitt, hvor hun ranter om «derfor ligger det så mye penger i det, det er interessant hvordan det blir undervurdert av så mange» og «dette er business». Jeg forstår ikke helt hva hun egentlig vil frem til. 

Faktum er at alle influensere er kyniske, de lever av å lure lettpåvirkelige mennesker til å kjøpe produkter de overhodet ikke trenger. 
Samtidig bør man i dette yrket være litt ydmyk, det er tross alt egne følgere hun kan takke for at hun i det hele tatt har en business. Lærere burde helt klart hatt bedre lønn enn influensere. De er nåtidens dørselgere og lurer folk til å kjøpe alt fra støvsugere til fake tan. 
 

  • Liker 14
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HelloMindy skrev (1 time siden):

Jeg tenker det er litt merkelig at hun velger bruke ordet «troll» om de som er uenig i yrket hennes og om det er en ekte jobb å være influencer. Det må være lov å diskutere det. «For å sette det i perspektiv til dere som har fordommer». Med andre ord, hvis man er uenig i at det er et «fullverdig yrke», så er man et troll.

Jeg syns også det var en merkelig monolog om yrket sitt, hvor hun ranter om «derfor ligger det så mye penger i det, det er interessant hvordan det blir undervurdert av så mange» og «dette er business». Jeg forstår ikke helt hva hun egentlig vil frem til. 

Det hele bunner i at hun (og alle de andre i samme «yrke») er blitt så jævla høye på seg selv at de ser ikke forbi sin egen nese. 
De klarer ikke sette seg inn i hvordan livet egentlig fungerer og kaller derfor alle som er uenige for troll. For de tåler ikke motgang. 
Alle skal suge deres kuk,og de skal suge hverandres. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (7 minutter siden):

Det hele bunner i at hun (og alle de andre i samme «yrke») er blitt så jævla høye på seg selv at de ser ikke forbi sin egen nese. 
De klarer ikke sette seg inn i hvordan livet egentlig fungerer og kaller derfor alle som er uenige for troll. For de tåler ikke motgang. 
Alle skal suge deres kuk,og de skal suge hverandres. 

I alle dager..😳🤣 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sprite skrev (58 minutter siden):
Alle skal suge deres kuk,og de skal suge hverandres. 

Dette er vel den beste beskrivelsen av bransjen på lenge. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på hvor dyre kjoler disse damene bruker til hverdags så kan jeg tenke meg prisen på de som de skal selge. Mest sannsynlig overpriset. Nei takk!!! Støtter ingen av de ved å kjøpe noen av deres produkter 

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Blir vel samme opplegget som med skoene de lanserte. Vet ikke hvor mange ganger de sa det var limited edition, og at det ikke kom flere når det var utsolgt? Etter kort tid var det visst ikke utsolgt likvel 🤷‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (4 timer siden):

Ganske merkelig når hun i mai viser frem kjolen fra Floyd og skriver at hun har funnet tidenes fineste kjole og rett etter sommeren lanserer hun en prikk lik 🙃 Var sikkert ganske mange som kjøpte kjolen hos Floyd etter tips fra Sara som nå ikke kommer til å kjøpe hennes - for hva skal man med to helt like kjoler 😅

Jeg kjøper ikke ett eneste plagg så lenge de samarbeider med Nyhus.😞 Prøver å unngå de innfluencere som eksponerer barna sine slik de gjør. 

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sprite skrev (1 time siden):

Det hele bunner i at hun (og alle de andre i samme «yrke») er blitt så jævla høye på seg selv at de ser ikke forbi sin egen nese. 
De klarer ikke sette seg inn i hvordan livet egentlig fungerer og kaller derfor alle som er uenige for troll. For de tåler ikke motgang. 
Alle skal suge deres kuk,og de skal suge hverandres. 

😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (1 time siden):

Jeg kjøper ikke ett eneste plagg så lenge de samarbeider med Nyhus.😞 Prøver å unngå de innfluencere som eksponerer barna sine slik de gjør. 

Sara visste selv dattern sin i dag på snap når de var ute.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (6 minutter siden):

Sara visste selv dattern sin i dag på snap når de var ute.

Gjorde hun? Har ikke fått fulgt så mye med i dag.. 

Jeg kjøper ikke noe av dette disse driver med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (6 timer siden):

Kjolen hun viser frem nå som hun har designet sammen med Monica og Therese er så og si identisk med kjolen hun kjøpte fra Floyd før sommeren. Samme stil, snitt, midje, krage og brystparti. Ikke greit.. 

tenkte det samme

Kjolen er jo ikke noe annerledes enn de fleste kvinner / jenter gikk med i sommer og året før 🤭

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...