Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Mamak skrev (6 timer siden):

Den damen der blir mer og mer uspiselig. Sjekk hva hun har svart en av følgerne som helt åpenbart er i en vanskelig situasjon. Hun vet ikke hvor godt hun har det og hvor privilegert hun er. Joda hun skal få kjenne på egne følelser, men å poste slik er rett og slett kvalmt.  Hun må snart bli satt på plass av noen. 

Hun kunne ha svart den følgeren på en helt annen måte. Men hun er så opptatt av seg og sitt og man kan rett og slett ikke forvente noe annet av henne

  • Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

supermamz skrev (1 time siden):

Syns hun faller ned på samme nivået når hun holder på slik selv. Om det hadde vært barn som hadde gått på skole som har holdt på slik så hadde det vært under mobbig. Hun prøver jo å heve seg over hun jenta som dessverre skrev det. Syns det hele blir så feil. Å skal ta en for at man for mange slike meldinger blir heller ikke rett. Da kunne hun heller ha skrevet og til alle dere som ikke var så glad for at jeg delte så mye kylling bilder her er et til, men når man går inn med navn og skal ta en så er det faktisk ikke greit. 

Så vidt jeg kunne se så var kontoen hun svarte veldig anonym, det sto bare Suzanne. Det må være lov til å svare når folk lirer av seg det ene og det andre, og man er faktisk ikke gitt noen beskyttelse når man velger å ta kontakt med et annet menneske for å gi dem sin mening, da får man tåle å få svar tilbake. Det er forskjell på konstruktiv kritikk og spydige kommentarer. 

Ja, Sara har en stor plattform og maktbalansen blir skjev, det er ikke til å stikke under en stol. Og hadde hun gått på personangrep så hadde jeg vært enig. For å si det sånn at hadde dette blitt oppfattet som krenkende for den generelle befolkningen ville hun blitt cancelled, men i akkurat dette tilfelle tror jeg de aller fleste ser poenget hennes også. 

Men det er min mening, vi er alle forskjellig. Jeg så også ironien i videoen hun la ut, men det kan treffe andre forskjellig. 

 

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig merkelig at folk forsvarer at hun gjør sånn mot følgere, SE er en bedrift , tipper det hadde blitt ramaskrik om andre bedrifter hadde gjort det samme

  • Liker 16
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Green_Harmony skrev (1 time siden):

Så vidt jeg kunne se så var kontoen hun svarte veldig anonym, det sto bare Suzanne. Det må være lov til å svare når folk lirer av seg det ene og det andre, og man er faktisk ikke gitt noen beskyttelse når man velger å ta kontakt med et annet menneske for å gi dem sin mening, da får man tåle å få svar tilbake. Det er forskjell på konstruktiv kritikk og spydige kommentarer. 

Ja, Sara har en stor plattform og maktbalansen blir skjev, det er ikke til å stikke under en stol. Og hadde hun gått på personangrep så hadde jeg vært enig. For å si det sånn at hadde dette blitt oppfattet som krenkende for den generelle befolkningen ville hun blitt cancelled, men i akkurat dette tilfelle tror jeg de aller fleste ser poenget hennes også. 

Men det er min mening, vi er alle forskjellig. Jeg så også ironien i videoen hun la ut, men det kan treffe andre forskjellig. 

 

Ja det treffer meg på en helt annen måte. Kun med kvalme og herske  teknikk mot et menneske da det er mange. Helt feil, hva hun gjør til sine venner og familie har vi ikke noe med. Der må hun bare henge ut følgerne sine, men at hun legger det ut offentlig er bare ekkel oppførsel, men som du sier vi er forskjellige. Noen syns det er greit med slik oppførsel og andre stiller mer spørsmål til hvorfor man i det hele tatt gidder å bruke tiden sin på det.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (26 minutter siden):

Veldig merkelig at folk forsvarer at hun gjør sånn mot følgere, SE er en bedrift , tipper det hadde blitt ramaskrik om andre bedrifter hadde gjort det samme

Nettop! Dette er en bedrift og ikke en privatperson. 

  • Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Green_Harmony skrev (1 time siden):

Så vidt jeg kunne se så var kontoen hun svarte veldig anonym, det sto bare Suzanne. Det må være lov til å svare når folk lirer av seg det ene og det andre, og man er faktisk ikke gitt noen beskyttelse når man velger å ta kontakt med et annet menneske for å gi dem sin mening, da får man tåle å få svar tilbake. Det er forskjell på konstruktiv kritikk og spydige kommentarer. 

Ja, Sara har en stor plattform og maktbalansen blir skjev, det er ikke til å stikke under en stol. Og hadde hun gått på personangrep så hadde jeg vært enig. For å si det sånn at hadde dette blitt oppfattet som krenkende for den generelle befolkningen ville hun blitt cancelled, men i akkurat dette tilfelle tror jeg de aller fleste ser poenget hennes også. 

Men det er min mening, vi er alle forskjellig. Jeg så også ironien i videoen hun la ut, men det kan treffe andre forskjellig. 

 

Det er en bedrift vi snakker om her, ikke en privatperson som mottar ufine meldinger. 
 

  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

baremeg skrev (2 timer siden):

Dama har blitt helt uspiselig. Syter og klager og det er bare meg meg meg!! Så utrolig overfladisk og det virker som om hun lever i sin egen lille boble

Blir vel sånn når man blir brårik og "kjendis". 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (10 timer siden):

Hva er problemet ditt? Du sitter da ikke på definisjonen på hva som er riktig når det kommer til å lage mat eller ikke? Dette her blir for dumt. Ærlig talt. Hun laget en kyllingform etter oppskrift av fotballfrue, og den er veldig god, sånn til info. At du tenker at dette er noe å kritisere er ubegripelig. Og at folk liker kommentaren din er enda mer ubegripelig. Ikke noe poeng i å holde liv i denne tråden når all saklig kritikk drukner i oppgulp som det her. 

Jo altså, det er ikke riktig å legge mat i en kald stekepanne. Det er allmennkunnskap fra heimkunnskap i barneskolen. Man venter til panna er varm, ellers blir maten kokt før stekinga kommer i gang. Og la oss være ærlige, den kyllingen trenger all hjelp den kan få. 

  • Liker 8
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (1 time siden):

Helt feil, hva hun gjør til sine venner og familie har vi ikke noe med. Der må hun bare henge ut følgerne sine

Hadde det ikke vært for følgerne hadde ikke hun vært der hun er idag. Den tror jeg hun bør tenke litt mer på..🥸

  • Liker 6
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (14 minutter siden):

Jo altså, det er ikke riktig å legge mat i en kald stekepanne. Det er allmennkunnskap fra heimkunnskap i barneskolen. Man venter til panna er varm, ellers blir maten kokt før stekinga kommer i gang. Og la oss være ærlige, den kyllingen trenger all hjelp den kan få. 

Men hvorfor bryr du deg egentlig? Oppriktig nysgjerrig. Det er jo ikke du som skal spise den kyllingen. 
jeg ser folk som gjør rare ting som ikke påvirker meg hver eneste dag, det kan jeg jo ikke begynne å ta innover meg, 

  • Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Over 100 liker på jodel hvor det står at de finner Sara mer irriterende enn Sophie Elise....  (Ikke min jodel, bare så det er sagt)

Sier vel en del om hva folk mener tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen etter folkens. Sagt det lenge at hun har blitt uspiselig men neeeeida, hun må forsvares opp og ned i mente. 
Dere som mener hun er helt toppers,hva er det som er så sinnsykt fantastisk egentlig? Sånn helt seriøst. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sprite skrev (1 time siden):

Velkommen etter folkens. Sagt det lenge at hun har blitt uspiselig men neeeeida, hun må forsvares opp og ned i mente. 
Dere som mener hun er helt toppers,hva er det som er så sinnsykt fantastisk egentlig? Sånn helt seriøst. 

Det er alternativene altså, enten uspiselig eller helt toppers? Så hvis man ikke er enig i den usaklige kritikken som kommer her, så må man syns hun er helt toppers?

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Birdo skrev (3 minutter siden):

Det er alternativene altså, enten uspiselig eller helt toppers? Så hvis man ikke er enig i den usaklige kritikken som kommer her, så må man syns hun er helt toppers?

Ja fortell gjerne hva du liker med henne istedet for å kverrulere på hva jeg skriver. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aila.L skrev (10 timer siden):

Over 100 liker på jodel hvor det står at de finner Sara mer irriterende enn Sophie Elise....  (Ikke min jodel, bare så det er sagt)

Sier vel en del om hva folk mener tenker jeg...

Ja for likes er viktig her i livet, WOW 🤦‍♀️ Denne tråden har sunket så lavt, at flere bør skjemmes....... 

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sharp75! skrev (11 minutter siden):

Ja for likes er viktig her i livet, WOW 🤦‍♀️ Denne tråden har sunket så lavt, at flere bør skjemmes....... 

Likes er ikke "viktig her i livet", nei. MEN kjære deg - i visse settinger gir det oss en pekepinn på meningen til andre mennesker 😉 

Det trodde jeg de fleste forsto 🤷‍♀️

Og btw - du er stadig vekk med på å gjøre denne tråden lengre. Hvem som burde skjemmes mest er det nok delte meninger om ☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aila.L skrev (3 minutter siden):

Likes er ikke "viktig her i livet", nei. MEN kjære deg - i visse settinger gir det oss en pekepinn på meningen til andre mennesker 😉 

Det trodde jeg de fleste forsto 🤷‍♀️

Og btw - du er stadig vekk med på å gjøre denne tråden lengre. Hvem som burde skjemmes mest er det nok delte meninger om ☺️

Men 100 stk er ikke mange 🤷‍♀️

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Orly skrev (15 timer siden):

Veldig merkelig at folk forsvarer at hun gjør sånn mot følgere, SE er en bedrift , tipper det hadde blitt ramaskrik om andre bedrifter hadde gjort det samme

Så er mitt spørsmål følgende. " Hva diskuterer vi her inne? SE som person eller bedriften SE"?

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aila.L skrev (1 time siden):

Likes er ikke "viktig her i livet", nei. MEN kjære deg - i visse settinger gir det oss en pekepinn på meningen til andre mennesker 😉 

Det trodde jeg de fleste forsto 🤷‍♀️

Og btw - du er stadig vekk med på å gjøre denne tråden lengre. Hvem som burde skjemmes mest er det nok delte meninger om ☺️

Jeg gir aldri noen Likes.. ikke bedrifter,ikke influencere og ikke familie/venner. Så om flere er som meg så nytter det ikke å se på antall Likes 

  • Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...