Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Aila.L skrev (43 minutter siden):

Vanskelig å forklare. Jeg lasta ned tiktok kun for å se den 🙈 Den damen er virkelig noe for seg selv... 

så nå må jeg laste ned for å se hahaha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Juhu25 skrev (33 minutter siden):

så nå må jeg laste ned for å se hahaha

😂🙈 

Skulle trodd det var en (dårlig) reklame for kondomeriet... Det var det altså ikke. Men en mamma på 30 år, som filmer seg selv,  mens hun holder en womanizer inntil ansiktet.  Til følgende sang tekst: "Det er kanskje litt tidelig å si det, men når jeg er helt alene, helt for meg selv, når ingen kan se meg, og jeg har ingen å snakke med og ingen å prate med, så tenker jeg på deg, fordi du er solen min." 


Tidenes dårligste forklaring. Men ja 🫣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aila.L skrev (12 minutter siden):

😂🙈 

Skulle trodd det var en (dårlig) reklame for kondomeriet... Det var det altså ikke. Men en mamma på 30 år, som filmer seg selv,  mens hun holder en womanizer inntil ansiktet.  Til følgende sang tekst: "Det er kanskje litt tidelig å si det, men når jeg er helt alene, helt for meg selv, når ingen kan se meg, og jeg har ingen å snakke med og ingen å prate med, så tenker jeg på deg, fordi du er solen min." 


Tidenes dårligste forklaring. Men ja 🫣

😂😂😂😂

Enkelte burde holde seg unna alt som heter teknologi 😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bare lurer men… er ikke det å åpne å lukke en ammebh med en hånd ganske lett med alle sånne bher? 
Hun bruker det som et salgstriks. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sharp75! skrev (På 7.10.2022 den 11.25):

Men 100 stk er ikke mange 🤷‍♀️

På en Jodel er det ganske mye vel.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (3 timer siden):

Ja, men hun må jo se selv at det hun gjør og det hun går ut med og sier ikke henger sammen? En dame som ikke klarer å glede seg over graviditeten og barnet hadde jo mest sannsynlig holdt det skjult en stund. Prøvd å snudd tankene sine. Så er jo som du sier er vell pengene som styrer det. Men hun taper jo bare seg selv og sitt navn på slik. Er jo flere og flere som får øynene opp..

Syns det er så trist for Sara var en av de få jeg faktisk likte så godt og følte man faktisk kunne stole litt på når det kom til reklame. 

Men nå er det ikke mer snakk om verken wearefit, bekka klærne som var verdens beste er det heller ikke mer snakk om. Vet wearefit er konkurs, men det snakkes det veldig lite om. 

Men kan det være at man kan både glede seg over ting, og kjenne på st man burde ha gledet seg mer, eller noen dager glede seg og andre kjenner man lite og har dårlig samvittighet for det?

Hun snakket om wearefit og rundt opplegget der her om dagen, btw😊

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aila.L skrev (2 timer siden):

😂🙈 

Skulle trodd det var en (dårlig) reklame for kondomeriet... Det var det altså ikke. Men en mamma på 30 år, som filmer seg selv,  mens hun holder en womanizer inntil ansiktet.  Til følgende sang tekst: "Det er kanskje litt tidelig å si det, men når jeg er helt alene, helt for meg selv, når ingen kan se meg, og jeg har ingen å snakke med og ingen å prate med, så tenker jeg på deg, fordi du er solen min." 


Tidenes dårligste forklaring. Men ja 🫣

😅😅🙊🙊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun var mye morsommere før. Da var det «se på magen min på dette bildet og se hvordan jeg egentlig ser ut», «sjekk ut hva denne rumpa kan gjøre» «typisk mammalivet» etc . Nå er det om å virke mest mulig perfekt. Det virker som om pengene er viktigst. Jeg tror ikke på noe hun reklamerer for  og jeg kommer aldri til å kjøpe noe hun reklamerer for.  Hun har rett og slett mistet den sjarmen hun hadde før. Da man kunne kjenne seg igjen i henne og det typiske familielivet med dens artige og flaue situasjoner som man kunne le av. Hun legger ned null innsats i å lage en interessant/ morsom Snap slik som før. Det er bare om å legge inn mest mulig reklame for å sikre seg en inntekt.  Og legger hun ut noe så er det syting, klaging eller å «ta» følgere som ikke er enig med henne. Veldig lite sjarmerende 

  • Liker 16
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før var ting med Sara ekte. Det var underholdene og kjekt å følge dagene hennes. 

Nå er alt ett spill for galleriet. Uansett hva hun deler så lyser det lang vei at det er en baktanke med det. De gangene det stormer som verst er det alltid noe trist som deles for å få sympati klikk.

Man skjønner hva som kommer, før det har skjedd. Denne helgen tipper jeg på forlovelse 🤷‍♀️ 

Spent på hva hun skal gjøre for klikk når nyforelskelsen, fødsel og bryllup er "brukt opp". 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 hours ago, Aila.L said:

Vanskelig å forklare. Jeg lasta ned tiktok kun for å se den 🙈 Den damen er virkelig noe for seg selv... 

Man må ikke laste ned tiktok eller lage seg konto for å se tiktok :)
Åpne nettleseren på mobilen; tiktok.com - vis i desktop/skrivebords versjon. Tadaa 💫

  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 10/8/2022 at 9:10 AM, Gasellen said:

Åja det er jo gasnke lenge til. Jeg trodde hun skulle ha nå før jul 😅

Føles som om hun har gått gravid en evighet. 

Det er jo ikke så rart. Da hun offentliggjorde det trodde jeg hun var ca like gravid som meg, men det var hun tydeligvis ikke. Lurer på om hun er nesten 5 mnd bak meg i løypa

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Rosa Sitron skrev (37 minutter siden):

Det er jo ikke så rart. Da hun offentliggjorde det trodde jeg hun var ca like gravid som meg, men det var hun tydeligvis ikke. Lurer på om hun er nesten 5 mnd bak meg i løypa

 

Hun er i uke 21.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener hun at hun har en samfunnsnyttig jobb? Skjønner det er surt og miste penger, men syns ikke man kan kalle influenser yrket samfunnsnyttig iallefall. Å få betalt 100 tusen en mnd for reklame, men folk i helsevesnet ligger på mellom 20-30 kanskje og mange andre yrker også. 

Sier ikke at hun ikke fortjener å miste pengene hun har tapt pga konkurs. men kanskje prøve å forstå at ikke alle ser helt meningen med yrket. Tror ikke så mange på 60+ er så inne i hva en influenser er og kan sikkert komme med en del kommentarer, men er man ikke enig så er man netttroll og troll generelt.🙈 Bestandig offer rolle iallefall.👍

  • Liker 8
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

supermamz skrev (19 minutter siden):

Mener hun at hun har en samfunnsnyttig jobb? Skjønner det er surt og miste penger, men syns ikke man kan kalle influenser yrket samfunnsnyttig iallefall. Å få betalt 100 tusen en mnd for reklame, men folk i helsevesnet ligger på mellom 20-30 kanskje og mange andre yrker også. 

Sier ikke at hun ikke fortjener å miste pengene hun har tapt pga konkurs. men kanskje prøve å forstå at ikke alle ser helt meningen med yrket. Tror ikke så mange på 60+ er så inne i hva en influenser er og kan sikkert komme med en del kommentarer, men er man ikke enig så er man netttroll og troll generelt.🙈 Bestandig offer rolle iallefall.👍

Ta bort en ikke i ikke fortjener og ikke…

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

supermamz skrev (30 minutter siden):

Mener hun at hun har en samfunnsnyttig jobb? Skjønner det er surt og miste penger, men syns ikke man kan kalle influenser yrket samfunnsnyttig iallefall. Å få betalt 100 tusen en mnd for reklame, men folk i helsevesnet ligger på mellom 20-30 kanskje og mange andre yrker også. 

Sier ikke at hun ikke fortjener å miste pengene hun har tapt pga konkurs. men kanskje prøve å forstå at ikke alle ser helt meningen med yrket. Tror ikke så mange på 60+ er så inne i hva en influenser er og kan sikkert komme med en del kommentarer, men er man ikke enig så er man netttroll og troll generelt.🙈 Bestandig offer rolle iallefall.👍

Hvordan i alle dager klarte du å vri det om til at hun sa det? Hun sier at selvom influenseryrket ikke er en samfunnsnyttig jobb, så må det være lov å si det er surt å ikke få betalt for jobben de gjør. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen hun viser frem nå som hun har designet sammen med Monica og Therese er så og si identisk med kjolen hun kjøpte fra Floyd før sommeren. Samme stil, snitt, midje, krage og brystparti. Ikke greit.. 

  • Liker 16
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

LinnHenrikke skrev (37 minutter siden):

Kjolen hun viser frem nå som hun har designet sammen med Monica og Therese er så og si identisk med kjolen hun kjøpte fra Floyd før sommeren. Samme stil, snitt, midje, krage og brystparti. Ikke greit.. 

Denne? Ja, for Floyd eier nok det snittet🙄. Floyd har nok kopiert en rekke andre kjoler igjen, disse finnes det hundrevis av med små forskjeller. Bytimo kjolene disse jentene bruker er også like i snittet. Det er ulikt stoff, mønster og design. Men nå var ikke kjolen SE viste noe for meg uansett, jeg liker ikke slikt snitt. 

2DCC87CB-FBCF-47D4-83A1-E3DD5AD55C13.jpeg

  • Liker 7
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

silikon123 skrev (1 minutt siden):

Denne? Ja, for Floyd eier nok det snittet🙄. Floyd har nok kopiert en rekke andre kjoler igjen, disse finnes det hundrevis av med små forskjeller. Bytimo kjolene disse jentene bruker er også like i snittet. Det er ulikt stoff, mønster og design. Men nå var ikke kjolen SE viste noe for meg uansett, jeg liker ikke slikt snitt. 

2DCC87CB-FBCF-47D4-83A1-E3DD5AD55C13.jpeg

Ganske merkelig når hun i mai viser frem kjolen fra Floyd og skriver at hun har funnet tidenes fineste kjole og rett etter sommeren lanserer hun en prikk lik 🙃 Var sikkert ganske mange som kjøpte kjolen hos Floyd etter tips fra Sara som nå ikke kommer til å kjøpe hennes - for hva skal man med to helt like kjoler 😅

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...