Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Sharp75! skrev (2 timer siden):

Ja for likes er viktig her i livet, WOW 🤦‍♀️ Denne tråden har sunket så lavt, at flere bør skjemmes....... 

Likes er jo det viktigste for influensere! Det er jo det eneste de jobber for... De jobber selvfølgelig for "positive" likes. Så for de er likes livet . 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

elskersommer skrev (53 minutter siden):

Så er mitt spørsmål følgende. " Hva diskuterer vi her inne? SE som person eller bedriften SE"?

Alt hun legger ut legges på bedriftskonto

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt morsomt når hun sier det skal bli deilig å komme seg bort😅 Jeg skjønner jo hva hun i bunn og grunn mener, men hun er jo på farta hele tiden og gjør nesten bare gøye ting jo🫶 

  • Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (19 minutter siden):

Litt morsomt når hun sier det skal bli deilig å komme seg bort😅 Jeg skjønner jo hva hun i bunn og grunn mener, men hun er jo på farta hele tiden og gjør nesten bare gøye ting jo🫶 

Tror hun syns det er forskjell på jobb og kjærestetur :)

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Coleus skrev (6 minutter siden):

Tror hun syns det er forskjell på jobb og kjærestetur :)

det var det som lå bak når jeg skrev at jeg skjønner i bunn og grunn hva hun mener..😉😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Smurfii skrev (28 minutter siden):

Litt morsomt når hun sier det skal bli deilig å komme seg bort😅 Jeg skjønner jo hva hun i bunn og grunn mener, men hun er jo på farta hele tiden og gjør nesten bare gøye ting jo🫶 

Tenkte det samme hehe

Men bra hun kommer seg ,har hun mulighet hvorfor ikke. Og enig mye gøy der 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Snedig skrev (18 timer siden):

Men hvorfor bryr du deg egentlig? Oppriktig nysgjerrig. Det er jo ikke du som skal spise den kyllingen. 
jeg ser folk som gjør rare ting som ikke påvirker meg hver eneste dag, det kan jeg jo ikke begynne å ta innover meg, 

Det er ikke som at jeg mister nattesøvnen av det, men må jo være innafor kommentere at hun gjør en kardinalfeil samtidig som hun skriver at hun er god på kjøkkenet. Det blir som om sophie Elise skryter av sminkeferdigheter samtid som hun gnurer leppestift på øyelokkene. 

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (5 timer siden):

Så er mitt spørsmål følgende. " Hva diskuterer vi her inne? SE som person eller bedriften SE"?

Vi diskuterer tydeligvis kyllingfileter….🙄

  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (43 minutter siden):

Det er ikke som at jeg mister nattesøvnen av det, men må jo være innafor kommentere at hun gjør en kardinalfeil samtidig som hun skriver at hun er god på kjøkkenet. Det blir som om sophie Elise skryter av sminkeferdigheter samtid som hun gnurer leppestift på øyelokkene. 

Ærlig talt. Stop it. Du sitter ikke på definisjonen på hvem som er god på kjøkkenet eller ikke. Dette er subjektivt. Slutt. Det blir for dumt. Finn noe annet å kritisere. 

  • Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Maydis8 skrev (36 minutter siden):

Ærlig talt. Stop it. Du sitter ikke på definisjonen på hvem som er god på kjøkkenet eller ikke. Dette er subjektivt. Slutt. Det blir for dumt. Finn noe annet å kritisere. 

Hun er definitivt ikke god på kjøkkenet. Men de får sikkert i seg nok mat for det. 

  • Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

elskersommer skrev (6 timer siden):

Så er mitt spørsmål følgende. " Hva diskuterer vi her inne? SE som person eller bedriften SE"?

Jeg mener bestemt vi diskuterer bedriften SE, ettersom instagrammen hennes er en bedriftskonto.

Som mange andre her påpeker: tenk om andre bedrifter hadde håndtert kundeservice på den måten SE gjør. Ikke bra. Generelt sett bør veeeeldig mange influencere ta seg et bedriftskurs innen kundeservice/kundehåndtering. Deres problem er at de ikke skjønner at de faktisk er en bedrift. Veldig mange tar henvendelsene og tilbakemeldingene de får personlig. Dette kommer nok av at de fronter firmaet sitt alene. Mange influencere forstår ikke selv at de faktisk er en bedrift som skal klare å håndtere både positive og negative tilbakemeldinger. 

Endret av Henikka
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Henikka skrev (25 minutter siden):

Jeg mener bestemt vi diskuterer bedriften SE, ettersom instagrammen hennes er en bedriftskonto.

Som mange andre her påpeker: tenk om andre bedrifter hadde håndtert kundeservice på den måten SE gjør. Ikke bra. Generelt sett bør veeeeldig mange influencere ta seg et bedriftskurs innen kundeservice/kundehåndtering. Deres problem er at de ikke skjønner at de faktisk er en bedrift. Veldig mange tar henvendelsene og tilbakemeldingene de får personlig. Dette kommer nok av at de fronter firmaet sitt alene. Mange influencere forstår ikke selv at de faktisk er en bedrift som skal klare å håndtere både positive og negative tilbakemeldinger. 

Kundeservice?  😅😅😅😅 hadde dere kommet inn i butikken min hadde jeg kasta dere ut å låst! 

  • Liker 6
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rem skrev (4 minutter siden):

Kundeservice?  😅😅😅😅 hadde dere kommet inn i butikken min hadde jeg kasta dere ut å låst! 

Jeg syns det fungerer bedre å svare kundene på en hyggelig måte uansett. Har drevet butikk i over 20 år, og hørt og sett litt av hvert. :)

Når SE svarer på henvendelser på feks insta, så bør hun tenke på at det ikke bare er den ene hun svarer, som faktisk ser svaret. Det er fryktelig mange andre som leser det hun svarer. Og da er det lurt å være litt smart i svarene sine, for å opprettholde kundegrunnlaget og annonsørutvalget sitt. :)

  • Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes helt klart bedrifter som har kommet med slike tilbakemeldinger til kunder som har oppført seg helt rævva og jeg ser ikke annet enn at de får applaus i kommentarfeltet og kommentarer av typen «til pass for de». Utrolig hva folk mener en bedrift skal finne seg i uten å ta til motmæle. Selv arbeidsmiljøloven er klinkende klar på at ingen skal oppleve hets og utilbørlig oppførsel på arbeidsplassen, men så lenge det er influenser så er det greit? Da er det ikke bedrift eller?

  • Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rem skrev (39 minutter siden):

Kundeservice?  😅😅😅😅 hadde dere kommet inn i butikken min hadde jeg kasta dere ut å låst! 

Da ville ikke din forretning overlevd. Kritiske tilbakemeldinger kommer en aldri utenom. Kritiske og konstruktive tilbakemeldinger er faktisk nødvendig for å kunne videreutvikle deg som yrkestaker og bedriftseier. SE velger tydeligvis en lite konstruktiv måte å møte kritiske følgere på og opptrer umodent, slik jeg ser det.
Useriøse kommentarer og kritikk er bare til å overse. 
 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kyllingmonk skrev (34 minutter siden):

Det finnes helt klart bedrifter som har kommet med slike tilbakemeldinger til kunder som har oppført seg helt rævva og jeg ser ikke annet enn at de får applaus i kommentarfeltet og kommentarer av typen «til pass for de». Utrolig hva folk mener en bedrift skal finne seg i uten å ta til motmæle. Selv arbeidsmiljøloven er klinkende klar på at ingen skal oppleve hets og utilbørlig oppførsel på arbeidsplassen, men så lenge det er influenser så er det greit? Da er det ikke bedrift eller?

Tenker kritikken gjenspeiler mye av innholdet i hennes offentlige some kanaler. Oppkast, sexliv etterfulgt av oppkast, boller, mr x ol. 
Det er lov å tenke seg om.. er dette egentlig delbart? Kan dette få en negativ konsekvens? 
 

  • Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

AnnePåLande skrev (1 minutt siden):

Tenker kritikken gjenspeiler mye av innholdet i hennes offentlige some kanaler. Oppkast, sexliv etterfulgt av oppkast, boller, mr x ol. 
Det er lov å tenke seg om.. er dette egentlig delbart? Kan dette få en negativ konsekvens? 
 

Her er du ved kjernen av problemet, sånn som jeg ser det. 

De tingene du ramser opp, er det egentlig delbart?

Spot on! 👌

  • Liker 3
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var hun i gang med å reklamere for nye bleier, til en baby som ikke er født enda som med andre ord vil si at hun ikke har testet ut det hun skal ha følgere sine til å bruke penger på.

Liker egentlig SE godt og hun gjør mye bra. Men kjenner på at det bare blir for dumt. Pengene rår hvertfall, ingen tvil om det. Hvor mye mer reklame blir det på babyprodukter fremover før hun en gang har rukket å teste det?

  • Liker 12
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rem skrev (1 time siden):

Kundeservice?  😅😅😅😅 hadde dere kommet inn i butikken min hadde jeg kasta dere ut å låst! 

Å det sier vel mest om deg, man må tåle kritikk!

  • Liker 10
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anonym244 skrev (15 minutter siden):

Da var hun i gang med å reklamere for nye bleier, til en baby som ikke er født enda som med andre ord vil si at hun ikke har testet ut det hun skal ha følgere sine til å bruke penger på.

Liker egentlig SE godt og hun gjør mye bra. Men kjenner på at det bare blir for dumt. Pengene rår hvertfall, ingen tvil om det. Hvor mye mer reklame blir det på babyprodukter fremover før hun en gang har rukket å teste det?

Blir bare mer og mer reklame , lite igjen av det som hun ble kjent for

  • Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...