Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Prover91 skrev:

Noe jeg synes er utrolig rart med henne,  er at hun skal fronte det at det naturlige er det beste. Men hun selv har silikon i puppene , botox i leppene og vippe extentions. Virker også som hun har slanket seg veldig mye på kort tid.

Så denne frontingen av naturlig er best. Blir litt feil fra hennes side

Enig. Man kan ikke sitte der med all det falske også være så jævlig på det der med å elske seg selv som en er. 
Utrolig hykleri 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Unnskyld meg, hun tok silikon for over 10 år siden og har vel tenkt å ta det ut. Hun sier selv at hun ikke har fylt på leppene på lang lang tid, så da gjenstår kun vippene og evt sminke. Vekttapet kommenterer jeg ikke for det er da virkelig et valg hun får ta selv. 

Jeg syns absolutt at det er bra at hun fronter det som er naturlig jeg. Man kan like sminke og å pynte seg og samtidig være imot beautyfilter. Litt av poenget er vel å vise hvordan en ser ut til vanlig og ikke redigert av et dataprogram. 

  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, FruByråkrat skrev:

Unnskyld meg, hun tok silikon for over 10 år siden og har vel tenkt å ta det ut. Hun sier selv at hun ikke har fylt på leppene på lang lang tid, så da gjenstår kun vippene og evt sminke. Vekttapet kommenterer jeg ikke for det er da virkelig et valg hun får ta selv. 

Jeg syns absolutt at det er bra at hun fronter det som er naturlig jeg. Man kan like sminke og å pynte seg og samtidig være imot beautyfilter. Litt av poenget er vel å vise hvordan en ser ut til vanlig og ikke redigert av et dataprogram. 

Ja deg om det.  Jeg er ikke enig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, FruByråkrat skrev:

Unnskyld meg, hun tok silikon for over 10 år siden og har vel tenkt å ta det ut. Hun sier selv at hun ikke har fylt på leppene på lang lang tid, så da gjenstår kun vippene og evt sminke. Vekttapet kommenterer jeg ikke for det er da virkelig et valg hun får ta selv. 

Jeg syns absolutt at det er bra at hun fronter det som er naturlig jeg. Man kan like sminke og å pynte seg og samtidig være imot beautyfilter. Litt av poenget er vel å vise hvordan en ser ut til vanlig og ikke redigert av et dataprogram. 

Hvis du ser bilder av henne før så ser du veldig tydelig at leppene hennes ikke er naturlige! Hun er ikke så naturlig som hun skal ha det til. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sara er vel den eneste influenseren jeg følger/ser gjennom om jeg har tid, synes hun er gøy uten så mye reklame, formaninger og personlige saker hun brenner for. Synes dessverre den siste posten med "vær naturlig"-budskap koker bort i kålen siden hun har vippeextensions osv selv. Dømmer henne ikke for det, men ikke si at naturlig er best da.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Peppa88 skrev:

Sara er vel den eneste influenseren jeg følger/ser gjennom om jeg har tid, synes hun er gøy uten så mye reklame, formaninger og personlige saker hun brenner for. Synes dessverre den siste posten med "vær naturlig"-budskap koker bort i kålen siden hun har vippeextensions osv selv. Dømmer henne ikke for det, men ikke si at naturlig er best da.

Det du skriver her forteller alt om hvor ekstremt dyktig hun er. Det er ingen som har så mye reklame som henne, hun er bare veldig dyktig til å pakke det inn. F.eks Bikbok her om dagen... Hun la ut på en veldig troverdig måte om at de endelig har blitt større i størrelsene mm. Og hun gjorde det på en veldig fin måte, så man kunne fort tro at det var hennes egne erfaringer, problemet var bare at veldig mange andre vloggere hadde nøyaktig den samme informasjonen/reklamen samtidig. Og egentlig leste de fra et "manus" for alle informerte om det samme, på omtrent samme måte. Men Sara  klarte å kamuflere det og pakke det inn mer troverdig. Som en venninne ville gjort. 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 timer siden, FruByråkrat skrev:

Unnskyld meg, hun tok silikon for over 10 år siden og har vel tenkt å ta det ut. Hun sier selv at hun ikke har fylt på leppene på lang lang tid, så da gjenstår kun vippene og evt sminke. Vekttapet kommenterer jeg ikke for det er da virkelig et valg hun får ta selv. 

Jeg syns absolutt at det er bra at hun fronter det som er naturlig jeg. Man kan like sminke og å pynte seg og samtidig være imot beautyfilter. Litt av poenget er vel å vise hvordan en ser ut til vanlig og ikke redigert av et dataprogram. 

Hvorfor unnskylder du deg? Jeg er ikke enig i det du skriver! Fronter du noe bør du være troverdig!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Peppa88 skrev:

Sara er vel den eneste influenseren jeg følger/ser gjennom om jeg har tid, synes hun er gøy uten så mye reklame, formaninger og personlige saker hun brenner for. Synes dessverre den siste posten med "vær naturlig"-budskap koker bort i kålen siden hun har vippeextensions osv selv. Dømmer henne ikke for det, men ikke si at naturlig er best da.

Ikke så mye reklame??  Det er jo hinsides mye reklame 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Lunabelle skrev:

Det du skriver her forteller alt om hvor ekstremt dyktig hun er. Det er ingen som har så mye reklame som henne, hun er bare veldig dyktig til å pakke det inn. F.eks Bikbok her om dagen... Hun la ut på en veldig troverdig måte om at de endelig har blitt større i størrelsene mm. Og hun gjorde det på en veldig fin måte, så man kunne fort tro at det var hennes egne erfaringer, problemet var bare at veldig mange andre vloggere hadde nøyaktig den samme informasjonen/reklamen samtidig. Og egentlig leste de fra et "manus" for alle informerte om det samme, på omtrent samme måte. Men Sara  klarte å kamuflere det og pakke det inn mer troverdig. Som en venninne ville gjort. 

Er fullstendig klar over hvor mye reklame det er, og ja, hun er god på det. God på å ikke lage rævva kjedelige reklamer. Ofte har jeg sluttet å klikke meg inn på andre influensere pga dødfødt reklame om kattemat og brød, HELE tiden. Hun virker mer reflektert (enn de fleste andre som driver på sånn) over hvem som er hennes følgere, hva hun reklamerer for og hvordan hun gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest adinterim

Hun er snar ute med å "svare" på kritikken som kommer her inne, men den typiske influenser-påstanden om at "mange" har spurt / sagt / reagert på. "Mange" er synonymt med "Kvinneguiden". Dette være seg ME'en, reklame eller beautyfilter - blir det et tema her inne skal du se hun er ute for å forsvare seg kjapt 🙂

Og, begynner vi ikke å få nok influensere snart? Det er litt kleint hvordan de alle skal henge seg på bølgene hele tiden. Soooom nettopp denne beautyfilter-greia. Kom ikke her og påstå at det er for å sette fokus på noe, det er for å vise at de også engasjerer seg for viktige temaer (men bare når det er i vinden å engasjere seg for viktige temaer). 

 

Bortsett fra det, joda, Sara er nok en av påvirkerne jeg liker best, men jeg er ikke stokk dum likevel og kan bruke det ene kritiske øyet mitt også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, adinterim skrev:

Hun er snar ute med å "svare" på kritikken som kommer her inne, men den typiske influenser-påstanden om at "mange" har spurt / sagt / reagert på. "Mange" er synonymt med "Kvinneguiden". Dette være seg ME'en, reklame eller beautyfilter - blir det et tema her inne skal du se hun er ute for å forsvare seg kjapt 🙂

Og, begynner vi ikke å få nok influensere snart? Det er litt kleint hvordan de alle skal henge seg på bølgene hele tiden. Soooom nettopp denne beautyfilter-greia. Kom ikke her og påstå at det er for å sette fokus på noe, det er for å vise at de også engasjerer seg for viktige temaer (men bare når det er i vinden å engasjere seg for viktige temaer). 

 

Bortsett fra det, joda, Sara er nok en av påvirkerne jeg liker best, men jeg er ikke stokk dum likevel og kan bruke det ene kritiske øyet mitt også. 

👏🏼👏🏼

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et kjapt søk på følgerne hennes på instagram viser at hun helt klart har kjøpt følgere (mange profiler uten bilde som har null følgere og innlegg som følger mange). Ikke like mange tomme profiler i følgermassen som hos Monica Nyhus og mannen, men likevel helt klart mange flere enn hos andre influensere. Det blir spennende å se fortsettelsen på dette. Blir nok vanskelig å bevise da kjøpene sikkert ligger litt tilbake i tid, men bra at temaet tas på banen:-)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 24.7.2020 den 10.46, Amethyst skrev:

Teit ting å kommentere, men hun som har så mange fine kjoler må få seg riktig bh til å ha under! Å vise bhstropper når kjolen er stroppeløs ser bare rart ut.

Tydelig at hun leser her inne, i dag ble BHstroppen nevnt med "vet jeg ikke skal ha på sånn under" eller'no.

Jeg håper du Emilie tenker litt på hvor mye reklame du selger, ikke bli for grådig for da flykter følgerne fra deg. Det har vært liiiiitt for mye reklame i det siste og det virker ikke troverdig. Og ikke bruk ungene dine i SoMe, pleas. Flott at du har kuttet det ned! Fortsett sånn! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg tror ikke Sara er den store influenser syndebukken som kjøper følgere. Det beviste hun idag.... tviler sterkt på at ekteparet Nyhus kan komme med en lignende tirade...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, BethD skrev:

Jeg tror ikke Sara er den store influenser syndebukken som kjøper følgere. Det beviste hun idag.... tviler sterkt på at ekteparet Nyhus kan komme med en lignende tirade...

De jobber for samme firma? Adsales? Var det ikke de som hadde truet med advokat? Glad jeg ikke følger noen av disse 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Trøndelag84 skrev:

De jobber for samme firma? Adsales? Var det ikke de som hadde truet med advokat? Glad jeg ikke følger noen av disse 😂

Det fikk jeg ikke med meg men herregud så teit 🤦🏻‍♀️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...