Gå til innhold

Saraaemiliee på instagram


Anonym1990.

Anbefalte innlegg

Hun har over 340 000 følgere på instagram, men bare 943 følgere på YouTube? 

Det er jo ikke rart at folk reagerer.

Personlig følger jeg ofte instagrammerne på YouTube også hvis dem er kjente

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 minutter siden, Prover91 skrev:

Hun har over 340 000 følgere på instagram, men bare 943 følgere på YouTube? 

Det er jo ikke rart at folk reagerer.

Personlig følger jeg ofte instagrammerne på YouTube også hvis dem er kjente

Hun har også generelt lite likes sett opp mot hvor mange følgere hun har

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Gasellen skrev:

Hun har også generelt lite likes sett opp mot hvor mange følgere hun har

Ja, og det er noe mystisk når hun har dobbelt så mange følgere som jan thomas 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, Prover91 skrev:

Hun har over 340 000 følgere på instagram, men bare 943 følgere på YouTube? 

Det er jo ikke rart at folk reagerer.

Personlig følger jeg ofte instagrammerne på YouTube også hvis dem er kjente

Så har man kanskje flere som meg, som ikke kan fordra YouTube. Aner ikke hvorfor, for jeg kan gjerne så storys på insta/snap. Men YouTube kan jeg nok telle på en hånd hvor mange ganger jeg er innpå ila et år... 

Jeg pleier sjelden og like bilder til influencere, selvom jeg følger de. 

Jeg tar ikke stilling til hvorvidt hun har kjøpt eller ikke kjøpt følgere, men jeg følger feks Sara Emilie men det er meeeget sjeldent at jeg trykke like på bildene hennes. 

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Gasellen skrev:

Hun har også generelt lite likes sett opp mot hvor mange følgere hun har

Nwttop 

Veldig lite likes i forhold til følgere 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begyner å bli litt lei, er det samme om igjen å om igjen. Reklame, reklame, bilde av henne i trusa for å vise realiteten, reklame, barn, oppussing, bilde i trusa... det er sjelden noe nytt, samme tralten om igjen og om igjen.. 

Hun er for all del en søt og likanes jente! Og det er nok derfor mange følger henne. Men det blir mye reklame! Og de «uperfekte» bildene av henne er ikke så uperfekte lengre. 

Men, hvis 1/4 del av følgerene hennes på instagram er norske, hvorfor poster hun 70-80% av alt hun legger ut på norsk? 🤔 utenom den siste uka da, der det har blitt påpekt dette med falske følgere... 

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, Hollie321 skrev:

Begyner å bli litt lei, er det samme om igjen å om igjen. Reklame, reklame, bilde av henne i trusa for å vise realiteten, reklame, barn, oppussing, bilde i trusa... det er sjelden noe nytt, samme tralten om igjen og om igjen.. 

Hun er for all del en søt og likanes jente! Og det er nok derfor mange følger henne. Men det blir mye reklame! Og de «uperfekte» bildene av henne er ikke så uperfekte lengre. 

Men, hvis 1/4 del av følgerene hennes på instagram er norske, hvorfor poster hun 70-80% av alt hun legger ut på norsk? 🤔 utenom den siste uka da, der det har blitt påpekt dette med falske følgere... 

Ja hun trenger å komme opp med nytt materiale og droppe noe av reklamen. Hun graver seg selv ned. Folk kommer til å slutte å følge pga all reklamen og hun blir sittende uten inntekt og må tilbake på Nav igjen... 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Gasellen skrev:

Hun har gått ut selv nå og sagt at hun ikke har kjøpt følgere. 

Har hun ikke bare sagt at dette er vanskelig å bevise/motbevise? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 19.8.2020 den 16.16, FruByråkrat skrev:

Men nå har det seg sånn at hun har vondt og får rask operasjon dekket av det offentlige. Tror du kirurgen hadde gitt henne offentlig dekket operasjon om det kun var kosmetisk? 

Veldig dumt for er det noen som har råd til å betale for den operasjonen selv så er det vel hun!

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fulgt henne hver eneste dag i litt over ett år nå. Har vært veldig mye reklame de siste månedene, og blir bare mer og mer. Ikke like gøy å følge med på henne nå lenger som det var før 😢

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gasellen skrev:

Hun har gått ut selv nå og sagt at hun ikke har kjøpt følgere. 

Når sa hun det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, WhiteSwan skrev:

Veldig dumt for er det noen som har råd til å betale for den operasjonen selv så er det vel hun!

Hun betaler jo skatt som alle oss andre. Skal ikke hun da få nyte godene som følge av skattebetalingen? Det er en lege som har sagt at hun skal få dette dekket, det hadde ikke skjedd om det ikke var behov for det. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 timer siden, silikon123 skrev:

Under spørsmålsrunden på story 

I går? For den andre dagen sa hun jo bare at hun ikke kunne bekrefte eller avkrefte dette,vi rart om hun plutselig skal endre det

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Orly skrev:

I går? For den andre dagen sa hun jo bare at hun ikke kunne bekrefte eller avkrefte dette,vi rart om hun plutselig skal endre det

Kan ikke huske å ha sett en story om dette 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Når man er en vandrende reklameplakat, må man ikke da skrive reklame på alle snapper hvor hun er sponset eller har en avtale? Ser at hun gjentatte ganger legger ut story om noe irrelevant, par snapper senere skriver hun: siden alle spør om genser/bukse/treningstopp (sett inn det som passer) legger jeg ved link. Men kun den snappen er merket, ikke alle de andre like før med like mye reklame. 

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

31 minutter siden, *Prøver igjen* skrev:

Når man er en vandrende reklameplakat, må man ikke da skrive reklame på alle snapper hvor hun er sponset eller har en avtale? Ser at hun gjentatte ganger legger ut story om noe irrelevant, par snapper senere skriver hun: siden alle spør om genser/bukse/treningstopp (sett inn det som passer) legger jeg ved link. Men kun den snappen er merket, ikke alle de andre like før med like mye reklame. 

Joda hun skal merke, men er elendig på det

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.8.2020 den 19.59, 1995m skrev:

Har fulgt henne hver eneste dag i litt over ett år nå. Har vært veldig mye reklame de siste månedene, og blir bare mer og mer. Ikke like gøy å følge med på henne nå lenger som det var før 😢

Hun er vel den eneste bloggeren jeg egentlig titter innom hver dag.  Fordi jeg liker henne, og kan relatere meg til livet hun presenterer. Følger henne på Snap bare.

Men...  Blitt Ekstremt mye reklame siste måneden. Ekstremt. 

Samma tralten skjønner jeg jo, hun er jo en mor med hus og hjem. Da blir det samma tralten ofte... :)

 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, MiniMjau skrev:

Hun er vel den eneste bloggeren jeg egentlig titter innom hver dag.  Fordi jeg liker henne, og kan relatere meg til livet hun presenterer. Følger henne på Snap bare.

Men...  Blitt Ekstremt mye reklame siste måneden. Ekstremt. 

Samma tralten skjønner jeg jo, hun er jo en mor med hus og hjem. Da blir det samma tralten ofte... :)

 

 

Men hun gjør jo ingen ting nyttig for andre enn seg selv. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...